Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Jolanda

Anbefalte innlegg

Sol79 skrev (1 time siden):

Syns hun er ute på bar/events/bryllupsfester flere kvelder i uka etter at hun fikk ny type, så der har tydeligvis ordna seg med barnevakten. 😄😄

Ja veldig🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ludden skrev (24 minutter siden):

Men dere som er inne og følger disse personene er jo faktisk enda verre, det er dere som er grunnen til at de gjør som de gjør.  Skjerp dere og få dere et liv isteden.

Jeg følger henne fordi hun har god smak i klær og interiør. 

Jeg kjøper selvfølgelig ikke merkeklær selv, men får inspirasjon til hvordan style noe lignende " first prise" versjonen 🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (2 timer siden):

Jeg følger henne fordi hun har god smak i klær og interiør. 

Jeg kjøper selvfølgelig ikke merkeklær selv, men får inspirasjon til hvordan style noe lignende " first prise" versjonen 🤭

Helt greit å følge henne, det legger jeg meg ikke opp i...men de som følger henne bør faktisk ikke kritisere henne for noe,de bør da slutte å følge henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg finner mest interessant er at en mann på snart 60 år er interessert i småbarnslivet. Eller er det yngre og vakre kvinner som kanskje lokker mest? :)

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var jo åpen for å få barn med Hedvig også,  da hadde han uansett vært i samme situasjon med en baby.

Bedre å være bonusperson for en 4 åring enn begynne HELT på nytt med egne barn..

Eneste utfordringen nå er at Louise A ønsker seg søsken til han lille...da blir det andre boller🤭😄

Endret av Carabilla
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Carabilla said:

Han var jo åpen for å få barn med Hedvig også,  da hadde han uansett vært i samme situasjon med en baby.

Bedre å være bonusperson for en 4 åring enn begynne HELT på nytt med egne barn..

Eneste utfordringen nå er at Louise A ønsker seg søsken til han lille...da blir det andre boller🤭😄

Jeg er litt usikker på om han faktisk var det. 😅 Det er kun han og Hollywood gutta som vil ha barn i 50-årene da i så fall. Ja, det er jeg enig med deg i. Jeg håper ikke hun blir uplanlagt gravid for å sikre seg økonomisk da... Haha. Det er mye rart man ser og hører vet du. 😬 Men hun virker i hvert fall mye mer moden og voksen enn hun Hedvig. Behagelig å høre på også!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ex kona, Hedvig og Louise A er jo veldig like i utseende iallefall. 

Har også inntrykk av at LAR er mer moden og rolig enn Hedvig var.

Tror allikevel ikke at hun hadde falt for David om han ikke var rik og berømt.

  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsihalsen skrev (46 minutter siden):

Hedvig var ca 14 år, skal ikke mye til å være mer moden enn henne.

Hun valgte rett i å finne seg en yngre mann🤭

Ble sittende med en følelse at hun var 3 barnet til David ikke kjæresten hans.

Endret av Carabilla
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (6 timer siden):

Ex kona, Hedvig og Louise A er jo veldig like i utseende iallefall. 

Har også inntrykk av at LAR er mer moden og rolig enn Hedvig var.

Tror allikevel ikke at hun hadde falt for David om han ikke var rik og berømt.

Det hadde hun helt klart ikke gjort nei.

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (20 timer siden):

Syns hun er ute på bar/events/bryllupsfester flere kvelder i uka etter at hun fikk ny type, så der har tydeligvis ordna seg med barnevakten. 😄😄

Ja i grunnen logisk for David har jo ikke et a4 liv med små barn...,han er jo en jetset liv fyr med klienter som er kjendiser. Tror ikke du kan være sammen med han og være hjemmekjær og spise taco hver fredag😆 men dette liker nok Louise..that fancy life,men når ungen starter på skolen bør jo eksen flytte til Oslo da,hvis ikke blir hun nok mer låst🙈  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få damer på 50+ orket det livet som David lever, så mye festing og full fart hele tiden. Selv er jeg 40 og kunne ALDRI levd sånn.

Han passer sikkert fint med LAR, hun trenger en mann som kan forsørge henne og ta henne med seg ut og David liker unge pene damer.

JAR bør flytte nærmere når gutten begynner på skolen, så han kan følge han opp bedre.

De 3 andre barna har han jo nesten ikke fulgt opp i det heletatt.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (22 timer siden):

Det jeg finner mest interessant er at en mann på snart 60 år er interessert i småbarnslivet. Eller er det yngre og vakre kvinner som kanskje lokker mest? :) LAR er 100 ganger mer voksen enn denne dama han var med sist. Hun var jo nesten som ett barn selv til tider

 

Om mannen faktisk elsker ei dame så sier han så klart ja til hele den pakka.. å  LAR er hundre ganger mer voksen enn denne dama han var med sist. Hun var jo som ett barn selv til tider

Endret av elskersommer
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (59 minutter siden):

Om mannen faktisk elsker ei dame så sier han så klart ja til hele den pakka.. å  LAR er hundre ganger mer voksen enn denne dama han var med sist. Hun var jo som ett barn selv til tider

Ingen tvil om at hun er mer voksen, men 100% golddigger.

  • Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (På 12.10.2023 den 22.36):

Han var jo åpen for å få barn med Hedvig også,  da hadde han uansett vært i samme situasjon med en baby.

Bedre å være bonusperson for en 4 åring enn begynne HELT på nytt med egne barn..

Eneste utfordringen nå er at Louise A ønsker seg søsken til han lille...da blir det andre boller🤭😄

Det er jo ikke sikkert hun vil ha flere barn? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (3 timer siden):

Det er jo ikke sikkert hun vil ha flere barn? 

Nei, kan jo være hun har forandret mening om det nå.

Vet det var en greie da hun var gift med JAR, hun ville ha en til og han ville ikke ha flere barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Carabilla skrev (1 time siden):

Nei, kan jo være hun har forandret mening om det nå.

Vet det var en greie da hun var gift med JAR, hun ville ha en til og han ville ikke ha flere barn.

Å, det har jeg ikke fått med meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mintbird skrev (På 17.10.2023 den 23.25):

tror vel heller greia var at JAR ble blakkere og blakkere ... og med det falmet kjærligheten og.. Louise er DYR I DRIFT

To måter å være dyr på: Den vanlige måten med dyrt hus og kanskje dyre "pryler" (designersofa osv.)

Og så er det russer-måten: Chanel, Gucci, LV, Hermes, Dom Perignon, Kaviar etc.

Er LA fortsatt i kategori 2? Kan vel ikke ha råd til det 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (1 time siden):

To måter å være dyr på: Den vanlige måten med dyrt hus og kanskje dyre "pryler" (designersofa osv.)

Og så er det russer-måten: Chanel, Gucci, LV, Hermes, Dom Perignon, Kaviar etc.

Er LA fortsatt i kategori 2? Kan vel ikke ha råd til det 

Jobber hun i det hele tatt? Eller lever hun på JAR (frem til David tar over..) Hvordan kan menn i 2023 synes det er greit å ha en dame som ikke jobber og som koster skjorta å ha i drift?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...