Gå til innhold

Louise Angelica Riise


Jolanda

Anbefalte innlegg

Istinde skrev (På 21.8.2022 den 13.59):

Nei og nei og nei!!!

Ring barnevernet!!!!

Hysteriske kvinner, herregud altså. er det virkelig mulig!!!!??

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Goodtimes skrev (51 minutter siden):

Wow. Her var det mye oppgulp rettet mot en person... 

Leiligheten var fin den. God planløsning og lekker garderobeløsning. 
Det funka ikke med JAS, men hun har funnet kjærligheten med David. Hvor mange damer finner ikke kjærligheten med en som er ganske mye eldre enn seg selv? 

Må være deilig å sitte bak tastaturet å rette kritikk om alt som en annen person foretar seg. Bra jobba 👏😂

Alle de årene hun var mye alene så kunne hun utdannet seg til noe. Neida, det orket hun ikke. Bedre å loppe mannen(eksmannen)for penger og bidrag. Smart å finne rik snart 60 åring, så kan en kalle det for kjærlighet så mye en vil. For å holde den dyre livsstilen hennes uten jobb og utdanning så måtte en rik mann til.

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitte i leilighet på bærums verk langt inne i nordmarka/lommedalen tror jeg ikke er det Louise har lyst til.

Med David får hun nok det gode liv - men det er klart, John Arne når han var aktiv proff i europa tjente mye mer penger enn Det David gjør nå.

så helt gold digger er hun nok ikke, det er mange med mye mer penger enn han. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mintbird skrev (3 timer siden):

sitte i leilighet på bærums verk langt inne i nordmarka/lommedalen tror jeg ikke er det Louise har lyst til.

Med David får hun nok det gode liv - men det er klart, John Arne når han var aktiv proff i europa tjente mye mer penger enn Det David gjør nå.

så helt gold digger er hun nok ikke, det er mange med mye mer penger enn han. 

Gjennom David vil mange dører åpne seg og også kontaktnettet til potensielle rikere menn ...

Personlig synes jeg David er kjekk for alderen og ikke minst virker han ekstremt snill og trygg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmiraFrost skrev (1 time siden):

Porschen som tilfeldigvis står i garasjen 🙄😄 Fin leilighet da

Ante ikke at hun har så fin bil...

Leiligheten er veldig stilig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mintbird skrev (7 timer siden):

sitte i leilighet på bærums verk langt inne i nordmarka/lommedalen tror jeg ikke er det Louise har lyst til.

Med David får hun nok det gode liv - men det er klart, John Arne når han var aktiv proff i europa tjente mye mer penger enn Det David gjør nå.

så helt gold digger er hun nok ikke, det er mange med mye mer penger enn han. 

Jeg ble også overrasket da jeg så plasseringen av leiligheten hennes. Jeg trodde at hun bodde sentralt i Bærum, et sted med god kommunikasjon inn til Oslo.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goodtimes skrev (12 timer siden):

Wow. Her var det mye oppgulp rettet mot en person... 

Leiligheten var fin den. God planløsning og lekker garderobeløsning. 
Det funka ikke med JAS, men hun har funnet kjærligheten med David. Hvor mange damer finner ikke kjærligheten med en som er ganske mye eldre enn seg selv? 

Må være deilig å sitte bak tastaturet å rette kritikk om alt som en annen person foretar seg. Bra jobba 👏😂

Ny pengesekk og stikke sugerøret i.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goodtimes skrev (12 timer siden):

Wow. Her var det mye oppgulp rettet mot en person... 

Leiligheten var fin den. God planløsning og lekker garderobeløsning. 
Det funka ikke med JAS, men hun har funnet kjærligheten med David. Hvor mange damer finner ikke kjærligheten med en som er ganske mye eldre enn seg selv? 

Må være deilig å sitte bak tastaturet å rette kritikk om alt som en annen person foretar seg. Bra jobba 👏😂

👏🏻 dette!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (22 timer siden):

Alle de årene hun var mye alene så kunne hun utdannet seg til noe. Neida, det orket hun ikke. Bedre å loppe mannen(eksmannen)for penger og bidrag. Smart å finne rik snart 60 åring, så kan en kalle det for kjærlighet så mye en vil. For å holde den dyre livsstilen hennes uten jobb og utdanning så måtte en rik mann til.

Hvorfor skal hun utdanne seg? Er det virkelig så viktig med utdanning? Tror ikke alle mennesker her i verden er interessert i en ''working 9 to 5'' jobb som Dolly Parton så fint beskriver det. 

Jeg har ingen utdanning, men lever et økonomisk bekymringsfritt liv. Jeg valgte bolig og eiendom i tidlig alder, Louise Angelica har valgt blogg osv. Deilig at det er mulig å velge egne veier her i livet. 
 

Korsihalsen skrev (11 timer siden):

Ny pengesekk og stikke sugerøret i.

Ny pengesekk å stikke sugerøret i? Trist at det er din oppfatning av forholdet deres. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (På 8.11.2023 den 0.28):

Du verden, har hun tatt et helt soverom til omkledningsrom i leiligheten hun selger?

Nei, ser ikke sånn ut. Det står at soverom nr. 3 var der det nå er spisebord i stuen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (15 timer siden):

Ante ikke at hun har så fin bil...

Leiligheten er veldig stilig.

Det er garantert David sin bil. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goodtimes skrev (8 timer siden):

Hvorfor skal hun utdanne seg? Er det virkelig så viktig med utdanning? Tror ikke alle mennesker her i verden er interessert i en ''working 9 to 5'' jobb som Dolly Parton så fint beskriver det. 

Jeg har ingen utdanning, men lever et økonomisk bekymringsfritt liv. Jeg valgte bolig og eiendom i tidlig alder, Louise Angelica har valgt blogg osv. Deilig at det er mulig å velge egne veier her i livet. 
 

Ny pengesekk å stikke sugerøret i? Trist at det er din oppfatning av forholdet deres. 

Oi. Nei hvorfor skal vi utdanne oss. Kunnskap er ikke viktig...

Seriøst? Hvordan vil verden bli hvis vi ikke studerer og får en ordentlig jobb? Hvem skal operere deg om du blir syk og trenger lege og kirurger? Nei, hvorfor skal man utdanne seg når man kan leve og snylte på andre. Flotte forbilder dette. 🙄

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jolanda skrev (12 timer siden):

Det er garantert David sin bil. 

Ja, for hun kjører selv Range Rover

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mintbird skrev (På 8.11.2023 den 15.02):

sitte i leilighet på bærums verk langt inne i nordmarka/lommedalen tror jeg ikke er det Louise har lyst til.

Med David får hun nok det gode liv - men det er klart, John Arne når han var aktiv proff i europa tjente mye mer penger enn Det David gjør nå.

så helt gold digger er hun nok ikke, det er mange med mye mer penger enn han. 

Louise er jo en del år eldre nå, en da hun først traff JAR. Nå har hun i tillegg barn, og er ikke så attraktiv for de rikeste og mest attraktive mennene. David er nok det beste hun kunne få tak i, og han er jo ikke så verst for henne på det stadiet hun er i livet nå. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Castor Troy skrev (9 timer siden):

Louise er jo en del år eldre nå, en da hun først traff JAR. Nå har hun i tillegg barn, og er ikke så attraktiv for de rikeste og mest attraktive mennene. David er nok det beste hun kunne få tak i, og han er jo ikke så verst for henne på det stadiet hun er i livet nå. 

Louise er fremdeles veldig attraktiv da. flott kropp, ser bra ut - og kunne lett vært 27-28 og ikke 32-33. 

Bonusunge og John Arne som eks trekker ned ... ( i likhet med marna som har Ørjan som eks og bonusungepappa.. han er nok enda verre å svelge..)

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (12 timer siden):

Louise er jo en del år eldre nå, en da hun først traff JAR. Nå har hun i tillegg barn, og er ikke så attraktiv for de rikeste og mest attraktive mennene. David er nok det beste hun kunne få tak i, og han er jo ikke så verst for henne på det stadiet hun er i livet nå. 

Hun er vel fortsatt en trofékone...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nja tror nok de fleste vil kalle henne elitenivå. det er ikke før de nærmer seg 40 og bikker det at de begynner å få kråketær her og der.. ( marna 😆)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...