Gå til innhold

Kjæresten kjip eller normal mot meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

som han sa til venninnene sine i starten «xx oppfyller kortsiktige behov» 

😑 

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, AnonymBruker said:

som han sa til venninnene sine i starten «xx oppfyller kortsiktige behov» 

😑

Anonymkode: c5564...aab

Men kjære deg. Hvorfor har du vært sammen med noen i 2 år som sa dette om deg allerede i starten? Blir så lei meg av å høre hvor dårlig du har blitt behandlet. :( Du er verdt mye, mye mer enn det her!

Anonymkode: c8e4e...1aa

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.8.2022 den 11.19):

Hvorfor så ikke her og i de 10 (?) andre trådene? Du stiller de samme spørsmålene om og om igjen. 

Anonymkode: a07d5...67d

Dette tenkte jeg også.....

Anonymkode: 9938e...d9f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men kjære deg. Hvorfor har du vært sammen med noen i 2 år som sa dette om deg allerede i starten? Blir så lei meg av å høre hvor dårlig du har blitt behandlet. :( Du er verdt mye, mye mer enn det her!

Anonymkode: c8e4e...1aa

Fordi jeg ikke skjønte hva det betydde før lenge etterpå. Jeg trodde jo det var en spøk først og at jeg var verdt mer for han men så når han dumper meg etter corona åpning og etter det vært frem og tilbake så har jeg bare vært i en evig lang kamp om at jeg ønsket han skulle elske meg. Men han har vel heller kjempet for at jeg en dag skal gi slipp fordi han ikke ville føle at han var den slemme men ar jeg ble lei. 

tror det er en del av prosessen min å forstå dette selvom noen mener jeg ikke bør spørre alle spm. For da kan jeg komme meg videre. 

Anonymkode: c5564...aab

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

ja. Han kaller meg en relasjon da ettersom han trakk ordet kjæreste tilbake fordi han likte ikke definisjonen. 

Anonymkode: c5564...aab

Om typen min hadde trukket tilbake at vi er kjærester hadde jeg reagert med hadebra. Kunne sikkert hatt sex innimellom, men ingenting eksklusivt med han for å si det sånn. Det hadde vært en ex

Anonymkode: 468b3...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dette tenkte jeg også.....

Anonymkode: 9938e...d9f

Jeg vet. jeg har bare hatt det veldig vanskelig å deale med dette alene

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet. jeg har bare hatt det veldig vanskelig å deale med dette alene

Anonymkode: c5564...aab

Skjønner at du føler deg alene, men husk at det er tusenvis av andre som går gjennom det samme akkurat nå. Bedre å være alene enn ulykkelig i et forhold. Du er verdt mer enn han her. Han brur seg ikke om deg, han bryr seg bare om seg selv.

Anonymkode: 468b3...32f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.8.2022 den 9.34):

Jeg vet men hva om jeg tar feil valg. Hva om det er feil av meg å velge han bort?

Anonymkode: c5564...aab

NEI!!!! Det er overhode ikke feil. Det er helt riktig å velge han bort

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Skjønner at du føler deg alene, men husk at det er tusenvis av andre som går gjennom det samme akkurat nå. Bedre å være alene enn ulykkelig i et forhold. Du er verdt mer enn han her. Han brur seg ikke om deg, han bryr seg bare om seg selv.

Anonymkode: 468b3...32f

 

Maleficenta skrev (Akkurat nå):

NEI!!!! Det er overhode ikke feil. Det er helt riktig å velge han bort

Jeg skal ikke møte han imorgen. Selvom jeg har stilt mange spm her i tråder så har jeg trengt mange runder for å forstå og skjønne at jeg blir ikke elsket. Det var ett hardt slag da jeg trodde på kjærligheten etter å ha vært i ett langt forhold hvor kjærligheten sklei ut men ikke sånn smertefullt som dette

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (2 minutter siden):

NEI!!!! Det er overhode ikke feil. Det er helt riktig å velge han bort

100%

Anonymkode: 468b3...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

 

Jeg skal ikke møte han imorgen. Selvom jeg har stilt mange spm her i tråder så har jeg trengt mange runder for å forstå og skjønne at jeg blir ikke elsket. Det var ett hardt slag da jeg trodde på kjærligheten etter å ha vært i ett langt forhold hvor kjærligheten sklei ut men ikke sånn smertefullt som dette

Anonymkode: c5564...aab

Det er veldig lett å tenke at kjærligheten slår alt. Så skjønner veldig godt at du har trengt å prosessere det her over lengre tid ❤️

Anonymkode: 468b3...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er veldig lett å tenke at kjærligheten slår alt. Så skjønner veldig godt at du har trengt å prosessere det her over lengre tid ❤️

Anonymkode: 468b3...32f

Jeg har aldri brukt så lang tid på en prosess som dette men akkurat som jeg bare har fortrengt virkeligheten i 1 år og nå innså jeg virkeligheten og den slo meg. 
 

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har aldri brukt så lang tid på en prosess som dette men akkurat som jeg bare har fortrengt virkeligheten i 1 år og nå innså jeg virkeligheten og den slo meg. 
 

Anonymkode: c5564...aab

Veldig lett att det blir slik dessverre. 
Men er jo veldig bra at du innså tilslutt at han her ikke er noe å samle på! Veldig lett for utenforstående å si at du må dumpe han, men ikke alltid like lett å se det selv og ikke minst å innse det og faktisk gjøre det… vært der slev.. lykke til! Men vit at du er verdt så mye mer enn det her! Og du kommer til å få det mye bedre uten han ❤️

Anonymkode: 468b3...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler så med deg… jeg var sammen med en fyr som høres litt ut som din og kjenner meg igjen i tankene dine. Begynte også ho psykolog og trodde jeg måtte forandre meg men kjære deg, ALLE ville blitt psykisk nedbrutt av å være sammen med en sånn mann. Det er ikke irrasjonelt, det føles grusomt å bli så nedprioritert og ignorert… Jeg kom meg bort fra mannen selv om det tok altfor lang tid. Nå noen år senere angrer jeg på at jeg kastet bort så mye tid på han. Det finnes SÅ mange bra menn der ute, og DU fortjener bedre 🥰

Anonymkode: bf15d...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Føler så med deg… jeg var sammen med en fyr som høres litt ut som din og kjenner meg igjen i tankene dine. Begynte også ho psykolog og trodde jeg måtte forandre meg men kjære deg, ALLE ville blitt psykisk nedbrutt av å være sammen med en sånn mann. Det er ikke irrasjonelt, det føles grusomt å bli så nedprioritert og ignorert… Jeg kom meg bort fra mannen selv om det tok altfor lang tid. Nå noen år senere angrer jeg på at jeg kastet bort så mye tid på han. Det finnes SÅ mange bra menn der ute, og DU fortjener bedre 🥰

Anonymkode: bf15d...dd4

Er nesten fristet til å si; det finnes mange dårlige også. Jeg kan godt forstå at vi kvinner holder fast ved et forhold på grunn av drømmen om kjærlighet. Man håper på at den man er fiksert på faktisk er glad i oss, tross alt. Selv så har jeg vært gift i over 30 år, men det er nok jeg selv som har sørget for å holde oss sammen. Mannen er av den "sterke, tause" typen som ikke er noe særlig generøs med kjærlighetserklæringer og godord men til gjengjeld er flink på krav, disiplin og kontroll. Han har også særlig de 10 - 15 siste årene hevdet sin rett til å møte gutta, eller dra på (dags-) tur med kolleger og så videre. Selv er jeg mere den pliktoppfyllende og lojale frue som ikke har vært altfor flink til å pleie personlige vennskap men som er mere orientert mot parforholdet.

Anonymkode: b4615...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...