Gå til innhold

Kjæresten kjip eller normal mot meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært med en fyr i ca 2 år.han er veldig varm og kald. Kan si han er glad i meg men viser ingen handlinger. 
 

hadde en tråd på seksualitet men ble på feil sted skjønte jeg. 
 

så jeg vil høre hva dere hadde gjort. 
 

lang historie kort. 
det er ferie tider. Typen har dratt på «ferie» med kompiser. Han skal spille noe greier. 
 

Jeg kjørte han til toget idag tidlig kl 06. Ikke hørt noe hyggelig fra han enn «er opptatt. Har ikke tid nå» men han er aktiv på face men svarer ikke meg  

 

i forkant av denne turen var vi sammen fredag og lørdag. Kort historie om de to dagene er at han var sammen med meg men snakket ikke med meg. Satt bare i stua. Helt apatisk. Jeg spurte om ting. Han svarte kort og dro ikke igang noe samtale selv. Satt på telefonen sin og chattet med gutta. 
 

jeg spurte om div ting men han ble bare sur og sa han var sliten. Orket ikke svare. 
 

Jeg syns han er ganske kald mot meg. Da han ikke viser noe handlinger som tilsier at han er glad i meg. Jeg uttrykker ting - da blir han sur. 
 

han elsker meg ikke men kun glad i meg. 
sier han liker å på seg selv og hva som er best for han. Ikke så mye oss. 
 


 

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan legge til at han er ute å spiller kort til kl 03 2-3 x per uke. Da ofte sliten og trøtt med meg. 
forteller lite om hva han gjør. Osv. 

planlegger gutteturer uten å snakke med meg hvilke datoer som passer. Ham bare drar. 
 

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (3 minutter siden):

Absolutt ikke normalt. 

Så det er normalt at jeg føler at han er slem? Jeg har flere eksempler på oppførselen hans om det trengs. 
hvordan ville det normalt sett vært?

Anonymkode: c5564...aab

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så det er normalt at jeg føler at han er slem? Jeg har flere eksempler på oppførselen hans om det trengs. 
hvordan ville det normalt sett vært?

Anonymkode: c5564...aab

Ja, han er ikke snil mot deg, og han respekterer deg ikke, og det virker ikke som om han bryr seg om deg. Syns du fortjener bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan legge til at han er ute å spiller kort til kl 03 2-3 x per uke. Da ofte sliten og trøtt med meg. 
forteller lite om hva han gjør. Osv. 

planlegger gutteturer uten å snakke med meg hvilke datoer som passer. Ham bare drar. 
 

Anonymkode: c5564...aab

Sikker på at han spiller «kort»? Og er på «guttetur»? Oppførselen høres ut som om han gjør noe annet.

Anonymkode: ad829...962

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i alle dager får du ut av det forholdet? Er han en gud i senga eller noe? For et eller annet må veie opp for det som er ræva, ellers hadde du gjort det slutt.

Anonymkode: 062af...b7e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke dette er greit i det hele tatt! Jeg er veldig overrasket over at du i det hele tatt må sette spørsmålstegn på om dette er normalt eller ikke! Langt i fra normalen, hvis man er glad og bryr seg om kjæresten sin.  Selv om han er mye ute å spiller til sent på natt, så synes jeg  absolutt ikke det er noen unnskyldning til å oppføre seg sånn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gir dette forholdet deg? Høres ikke ut som dette er noe å satse videre på. Ikke et normalt, sunt forhold i mine øyne nei!

Anonymkode: 03ef4...aa3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner dere stusser på at jeg spør. Jeg merker jo han gjør meg vondt. Vonde følelser. Følelser Og tanker som at jeg ikke er bra nok. Jeg prøver å være god versjon av meg men jeg er blitt litt nedfor og utmattet av å deale med oppførselen hans. Han legger ofte skylden over på meg så derfor har jeg ikke avsluttet fordi jeg trodde jeg måtte endre meg. 
Føler han er ganske kald og avvisende på det emosjonelle. 

feks en vanlig dag hvor jeg er glad og entusiastisk så kan jeg fort falle ned i kjelleren fordi energien hans trykker den ned. 

 

vet ikke hva som er med han. Han var jo så søt og snill mot meg før. Nå er han skikkelig kald. 
 

sexen var veldig bra men det har vel gått over til at det er bare han som får noe ut av det. Før jeg rekker å komme så har han kommet og da ofte uten at han gidder foreplay og kose litt på forhånd med meg. Og om det er foreplay så kysser han meg ikke. Han bare ligger å ser opp i taket mens han tar på meg. Vet ikke om det er normalt (husker ikke lengre normalen) men føles så rart og distansert noen ganger. 
 

når han er ute å spiller kort så tror jeg han er det. Håper jeg. 
men ofte sier han «jeg kommer kl 01» så våkner jeg opp 03-04 så er han ikke hjemme. Og har heller ikke sendt sms om han er forsinket. Før han dro på ferie var han veldig kjip. Jeg fikk panikk anfall med angst. Han bare dro. 
Så hadde han tid fredag og lørdag før han dro idag men han var utrolig fjern. Og idag har jeg forsøkt å få kontakt siden han måtte løpe ut av bilen kl 06. Men han spiller så han kan ikke svare. Men istede for å si «jeg kan ikke svare» kan han ikke da svare hyggelig på det jeg spør om lissom. 
 

jeg blir bare forvirret om jeg er for kravstor, noe jeg gjør feil eller er han bare kald mot meg? Burde jeg ta avstand? 
tror ikke han endrer seg til det bedre som det engang var. Han virker besatt av denne spillingen så det kommer i veien for forholdet. 
 

han sier det er slitsomt å ta hensyn til meg av og til fordi han vil gjøre som han vil uten å tenke på hva jeg føler. 

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det han er kald og varm har gjort det vanskelig å gi slipp. 
for det er så intenst. Han virker så snill når han faktisk er snill men så sykt avvisende når han er kald. 
 

jeg får ofte angst av måten han er på fordi kroppen min tror det er krise tilslutt pga så mye reaksjoner ( skal til psykolog til uken) 

så når han er skikkelig avvisende så får jeg ofte angst. Og da stikker han. Han sier «hva skal jeg gjøre» og så blir han borte

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde ikke tid til å svare meg på sms før inatt

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke ut som et forhold som er bra for deg!

Anonymkode: 062af...b7e

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det høres ikke ut som et forhold som er bra for deg!

Anonymkode: 062af...b7e

tror jeg kan si meg enig. Det gjør vondt. Våkner med angst pga han er så ufin mot meg. Blir skikkelig lei meg. Og han vil ikke snakke om det

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å komme seg vekk. Hva gir dette forholdet DEG? Og for Guds skyld, IKKE få barn med han

Anonymkode: f12e0...fe2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les det du skriver, og ta en sjekk med deg selv og din egen magefølelse. Jeg tror den forteller deg hva du trenger, hva du har behov for i et forhold med en partner. Det sunneste er et parforhold som får begge parter til å føle seg sett, hørt, respektert, trygg og ivaretatt. Det høres det ikke ut som du blir, og det høres ut som det trigger reaksjoner i deg (usikkerhet, angst). Vær oppmerksom på at det ikke er sikkert at du har angst, men at det er omstendighetene du lever under nå som gjør deg engstelig. Du er også verdig gode relasjoner og et godt parforhold, så du trenger ikke bli der du er nå hvis det er skadelig for deg ❤️

Anonymkode: 6ee19...4c1

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Les det du skriver, og ta en sjekk med deg selv og din egen magefølelse. Jeg tror den forteller deg hva du trenger, hva du har behov for i et forhold med en partner. Det sunneste er et parforhold som får begge parter til å føle seg sett, hørt, respektert, trygg og ivaretatt. Det høres det ikke ut som du blir, og det høres ut som det trigger reaksjoner i deg (usikkerhet, angst). Vær oppmerksom på at det ikke er sikkert at du har angst, men at det er omstendighetene du lever under nå som gjør deg engstelig. Du er også verdig gode relasjoner og et godt parforhold, så du trenger ikke bli der du er nå hvis det er skadelig for deg ❤️

Anonymkode: 6ee19...4c1

Jeg har aldri følt meg så usikker og utrygg. Er nok situasjons preget angst.  Virkelig ikke godt. 
Han lovte å sende natta mld. Fikk ikke engang det. 
vet ikke om jeg skal gå eller ikke. Er det bedre alene ?

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - det er bedre alene. Benytt anledningen mens han er bortreist til å flytte ut eller pakke sammen hans ting

Anonymkode: e7611...693

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tolkning av denne situasjonen er at han har fått noe annet og viktigere å tenke på; kanskje har han fått sansen for pengespill, og pådratt seg en stor gjeld som plager ham, og som bare blir større desto mer han spiller.

Så jeg tror ikke det er ham selv det er noe i veien med, men at han har kommet i en knipe han ikke klarer å komme seg ut av.

Anonymkode: 20c8a...dbb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...