Gå til innhold

Kjæresten kjip eller normal mot meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Som en annen skriver her oppe så vet jeg hva jeg får av han siden han ærlig på å være kald. Og han er ikke «slem» da. Så kanskje jeg bare krever for mye og burde være fornøyd da. Kanskje alt er greit når man ikke tenker så mye

Anonymkode: c5564...aab

Ja du velger jo selv hvor du legger standarden og hva som er «nok» for deg i et parforhold.

Så lenge du er ærlig med deg selv om hvilke, og hva slags behov du ønsker dekket.  Men nå virer du ikke å føle deg elsket eller verdsatt, og det er ikke bra, selvom det kan virke «tryggere» enn et brudd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vet ikke. Av og til tenker jeg det er lett med han fordi han stiller ingen krav til meg. Jeg kan bare være her. Men jeg føler jo ingen kjærlighet. Akkurat nå siden fredag så har han vært totalt ukjent og igår skrev han ikke noe annet svar enn «har ikke tid» «skriver senere» men han skrev aldri noe. Så han var på Messenger kl 06 men han svarte meg ikke på meldingene. 
jeg sliter veldig med avgjørelse 

Anonymkode: c5564...aab

Det er ikke sånn her et kjæresteforhold skal være! Virkelig, dette er verken normalt eller sunt. Neida, få krav men du får jo heller ikke en dritt tilbake. 

Anonymkode: 062af...b7e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misanthropis skrev (5 minutter siden):

Ja du velger jo selv hvor du legger standarden og hva som er «nok» for deg i et parforhold.

Så lenge du er ærlig med deg selv om hvilke, og hva slags behov du ønsker dekket.  Men nå virer du ikke å føle deg elsket eller verdsatt, og det er ikke bra, selvom det kan virke «tryggere» enn et brudd.

Ja tror det er det. Det er tryggere enn ett brudd. Men han elsker meg ikke og respekterer ikke følelsene mine. Han sier han er glad i meg. Men det er bare ord. Ingen handlinger. Hadde han brydd seg igår hadde det kanskje vært normalt å skrive noe som ga meg trygghet. Jeg vet ikke. Men istede skriver han «har ikke tid. Skriver senere» men det skjedde ikke

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du i forholdet fordi du frykter brudd og det å bli alene? Har du i så fall noen du kan støtte deg på under bruddet og etterpå? Venner, familie? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke så godt de andre trådene dine. Men bortsett fra "skriver senere", så er det en ærlig sak at han ikke har tid til deg når han gamer. Faktisk er det nesten overraskende at du fikk svar overhodet etter det inntrykket jeg har fått av han. Han sa nok bare at han skulle skrive senere for å få deg til å slutte å mase. Det er ikke en slik type du vil ha. Du venter på at han skal bli sånn som du håper. Men det skjer ikke. For slik han var i starten var bare "smiskeversjonen". En versjon som varer i kort tid i starten av et forhold for å få den andre på kroken. Når følelsene er på plass så er det vanskelig å avslutte forholdet, og en kan vise sitt sanne jeg. Da kommer smiskeversjonen kun tilbake i korte stunder når den andre truer med å slå opp. Dette er ikke ekte. Kun skuespill.

Anonymkode: 997e9...cfc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg husker ikke så godt de andre trådene dine. Men bortsett fra "skriver senere", så er det en ærlig sak at han ikke har tid til deg når han gamer. Faktisk er det nesten overraskende at du fikk svar overhodet etter det inntrykket jeg har fått av han. Han sa nok bare at han skulle skrive senere for å få deg til å slutte å mase. Det er ikke en slik type du vil ha. Du venter på at han skal bli sånn som du håper. Men det skjer ikke. For slik han var i starten var bare "smiskeversjonen". En versjon som varer i kort tid i starten av et forhold for å få den andre på kroken. Når følelsene er på plass så er det vanskelig å avslutte forholdet, og en kan vise sitt sanne jeg. Da kommer smiskeversjonen kun tilbake i korte stunder når den andre truer med å slå opp. Dette er ikke ekte. Kun skuespill.

Anonymkode: 997e9...cfc

Han skrev når det var pauser men han ville heller diskutere på Messenger med gutta enn å svare meg. Jeg trengte ikke mange sms. Trengte bare en hyggelig. 
hvorfra gidder han skuespill når han vet jeg blir urolig? 
Hva håper han på? At jeg tar valget og går

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hippogriff skrev (13 minutter siden):

Blir du i forholdet fordi du frykter brudd og det å bli alene? Har du i så fall noen du kan støtte deg på under bruddet og etterpå? Venner, familie? 

Ingen venner. Ingen spes familie. Har kanskje en i familien. Men ikke alltid de tar telefon når jeg ringer 

Anonymkode: c5564...aab

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen venner. Ingen spes familie. Har kanskje en i familien. Men ikke alltid de tar telefon når jeg ringer 

Anonymkode: c5564...aab

Skremmer du bort folk rundt deg ved å gnåle på de samme ting i månedsvis, spørre om råd og aldri høre etter, kanskje? 

Anonymkode: a07d5...67d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Skremmer du bort folk rundt deg ved å gnåle på de samme ting i månedsvis, spørre om råd og aldri høre etter, kanskje? 

Anonymkode: a07d5...67d

Nei. Snakker ikke med noen kjente om dette.

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Snakker ikke med noen kjente om dette.

Anonymkode: c5564...aab

Jeg nevnte ikke noe tema. 

Hører du på hva folk sier til deg helt generelt? 

Anonymkode: a07d5...67d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg nevnte ikke noe tema. 

Hører du på hva folk sier til deg helt generelt? 

Anonymkode: a07d5...67d

Det gjør jeg

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter du dette forholdet, kan du basere deg på å få et jævlig liv. Se for deg hus og barn med han… jeg tro du vet hva som er det rette å gjøre her. 

Anonymkode: f6f6f...096

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gjør jeg

Anonymkode: c5564...aab

Hvorfor så ikke her og i de 10 (?) andre trådene? Du stiller de samme spørsmålene om og om igjen. 

Anonymkode: a07d5...67d

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Skremmer du bort folk rundt deg ved å gnåle på de samme ting i månedsvis, spørre om råd og aldri høre etter, kanskje? 

Anonymkode: a07d5...67d

Jeg ville vel ikke sagt det på akkurat denne måten da, men jeg tillater meg dette:

Du får helt klare og entydige råd i denne tråden (og i de andre trådene dine), men det er som om du ikke tar innover deg hva folk skriver. Og det er grenser for hvor lenge folk vil forsøke å nå inn til deg når de ser det er nytteløst.

Sånn er det i det virkelige liv også. Man kan faktisk «bruke opp» relasjoner. 

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Så det er normalt at jeg føler at han er slem? Jeg har flere eksempler på oppførselen hans om det trengs. 
hvordan ville det normalt sett vært?

Anonymkode: c5564...aab

Han er ikke nødvendigvis slem, han elsker deg bare ikke. 

Hvorfor er du med mann som ikke egentlig bryr seg om deg?

Anonymkode: a934f...ade

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han skrev når det var pauser men han ville heller diskutere på Messenger med gutta enn å svare meg. Jeg trengte ikke mange sms. Trengte bare en hyggelig. 
hvorfra gidder han skuespill når han vet jeg blir urolig? 
Hva håper han på? At jeg tar valget og går

Anonymkode: c5564...aab

Han er opptatt, og han bryr seg ikke om du blir lei seg. Han synes det er stress at du maser. Han trenger ikke å anstrenge seg for å behandle deg fint, for han VET at uansett så går du ikke fra han. Så han kan jo bare fortsette. For han har jo rett, har han ikke?

Anonymkode: 997e9...cfc

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han er opptatt, og han bryr seg ikke om du blir lei seg. Han synes det er stress at du maser. Han trenger ikke å anstrenge seg for å behandle deg fint, for han VET at uansett så går du ikke fra han. Så han kan jo bare fortsette. For han har jo rett, har han ikke?

Anonymkode: 997e9...cfc

Jo 😐

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg bedre ut av det om jeg bare sier rett ut til han at jeg vil ikke ha mer kontakt ?! 
hver gang jeg sier det så sier han «vi kan ringes om du vil» så hver gang jeg bestemmer meg for å ta avstand så kommer han med noe sånt. Han sa det istad men jeg ringte ikke. 

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kommer jeg bedre ut av det om jeg bare sier rett ut til han at jeg vil ikke ha mer kontakt ?! 
hver gang jeg sier det så sier han «vi kan ringes om du vil» så hver gang jeg bestemmer meg for å ta avstand så kommer han med noe sånt. Han sa det istad men jeg ringte ikke. 

Anonymkode: c5564...aab

Så ikke ring han. Og ikke ta tlf når han ringer! Send heller ikke mld, og svar eller ikke på mld!

Anonymkode: f6f6f...096

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du sammen med han? Kan du nevne noen ting som er bra? Han gir deg jo ingenting. Han tar deg for gitt. Han tar og tar, uten å gi tilbake. Kanskje du skal flytte med han en dag, hva da? Hva når det fortsetter, og han ikke gidder lage mat, vaske klær, passe unger. Han gamer og er med gutta. Han bryr seg null om deg. så hvis du synes det er trygt og godt å være med en sånn fyr, så får du sitte der på gjerdet og klage på kg. Eller så kan du faktisk stå opp for deg selv, gjøre det slutt og finne en ordentlig kjæreste.

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...