Gå til innhold

Kjæresten kjip eller normal mot meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han liker deg ikke nei. 
Og han er åpenbart en ganske ufordragelig type. 
 

Så her tenker jeg du skal la ham bli singel raskest mulig. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er tydelig i sin tale - han bryr seg mest om seg selv og elsker deg ikke. Han er i alle fall ærlig, det skal han ha. 
 

Du har fått tydelige råd i tråden. Så er det opp til deg å ta en avgjørelse om hva du vil.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lyser jo fra han at han ikke er interessert i deg. nei kom deg vekk.

Anonymkode: e2506...db5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette hørtes ikke bra ut! Det er ikke normalt. Han snakker altfor lite og virker ikke som han bryr seg om deg heller.

Bare dra nå ❤️

Anonymkode: c655b...9d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.8.2022 den 0.52):

Nei dette hørtes ikke bra ut! Det er ikke normalt. Han snakker altfor lite og virker ikke som han bryr seg om deg heller.

Bare dra nå ❤️

Anonymkode: c655b...9d0

Ettersom han har vært borte i en uke så har jeg tenkt litt. Prøvd å oppsummere tanker som jeg skal ta opp med psykolog. 

1. jeg vet med meg selv at jeg kan ha irrasjonelle reaksjoner på hans væremåte- men min forklaring er jo historikken at han ikke viser tillitsfulle handlinger. Sjekket litt i dagboka. Hver mnd i 2 år har jeg følt at jeg ikke var bra nok for han pga han stadig søkte på andre jenter, lister over jenter, og lagt til andre jenter på snap mens han var på ferie osv. 

 Han er jo uenig ang dette med tillit. Han mener det er noe som bare er der og ikke at man må gjøre noe for å få tillit.

2. han sier han ikke trives med total situasjonen med meg og vil ha friheten. Han mener jeg tar fra han friheten (selvom han gjør akkurat som han vil uansett). 
 

3. jeg tror han liker å bygge opp selvtilliten sin ved at jeg gråter og «needy» etter han. Da føler han seg bra nok.  Så han sier han at han vil komme på søndag fordi jeg har sagt jeg VIL. så han kommer ikke fordi han egentlig har lyst. 

4  nå har jeg klart meg en uke uten å møte han så tenker det er dumt å starte den sirkelen med å møtes igjen  for så at jeg blir lei meg når han stikker fordi han kjeder seg

5  jeg har egentlig ingen grunn til å se han på søndag. Han sier jo at han ikke føler det samme for meg. Hvorfor skal jeg ville meg selv så vondt å møte han da. Er sikkert kurerer for meg å gå videre uten han. 
han sier han ikke føler det samme da trenger vi heller ikke bruke tid sammen. 
 

6  jeg tror han ble sammen med meg i starten fordi han kjedet seg under lockdown. Og han sa opp leiligheten og «flyttet» til meg. Han sa han elsket meg men trakk det tilbake når ting åpnet i samfunnet- og jeg sa han måtte finne eget sted å leie fordi jeg var ikke klar for samboer. Dro på sommerferie med kompis og single venninner. Har prioritert egne planer 100-% uten noengang å kommunisere med meg eller inkludere. Bare sånn «jeg skal reise da. Jeg skal på middag da» aldri noe som «passer det at jeg drar da eller jeg stikker på middag fredag men vi kan ha lørdag sammen» 

 Fra da starter våre utfordringer. Følte han endret sine følelser da. jeg gikk fra å bety mye til ingenting bare over en sommer. 
 

7. han sier han er glad i meg men vet ikke hva det betyr. Glad i meg som han er glad i venner og familie. Det er greit nok men jeg ønsker meg jo kjærlighet. Dette er ikke kjærlighet. 
 

8. konklusjonen min er at jeg tror jeg må finne ut av ting alene, bearbeide dette alene uten han rundt meg. Osv 

hva tenker dere?

 

Anonymkode: c5564...aab

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

konklusjonen min er at jeg tror jeg må finne ut av ting alene, bearbeide dette alene uten han rundt meg. Osv 

hva tenker dere?

Anonymkode: c5564...aab

Jeg er enig i konklusjonen din.

 

Og hvis du vil deg selv godt senere, så tar du tyren ved hornene og avslutter forholdet. Hvorfor han ikke har gjort det selv for lenge siden når han sier rett ut at han vil bare tenke på seg selv, sier rett ut at han føler seg fanget med deg, syns du maser, og ikke gidder å se dine behov under sex, det er meg en gåte. Du kan få, og viktigst av alt, du fortjener så mye bedre enn dette her!

Anonymkode: ee592...e6c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er enig i konklusjonen din.

 

Og hvis du vil deg selv godt senere, så tar du tyren ved hornene og avslutter forholdet. Hvorfor han ikke har gjort det selv for lenge siden når han sier rett ut at han vil bare tenke på seg selv, sier rett ut at han føler seg fanget med deg, syns du maser, og ikke gidder å se dine behov under sex, det er meg en gåte. Du kan få, og viktigst av alt, du fortjener så mye bedre enn dette her!

Anonymkode: ee592...e6c

Han kalte meg kjæreste men så trakk han det tilbake. Han kaller meg en relasjon så i utgangspunktet så er jeg ikke en kjæreste i hans øyne. 

har denne uken prøvd å se situasjonen litt på avstand. At jeg står å ber om kjærlighet, og den andre personen sier nei. Hvorfor i all verden skal jeg ville være med en som ikke elsker meg eller lyst å ta vare på meg? han kommer aldri til å elske meg. 
det må vel finnes en der ute som vil det med meg på ekte. 
 

så jeg tok en oppsummering at å møte han etter en uke avstand er kanskje ikke smart for da lurer jeg meg selv og tror han bryr seg men i utgangspunktet så gjør han ikke det også må jeg starte prosessen på nytt.
Nå er jeg vant med at han ikke er her
 

Anonymkode: c5564...aab

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 23.10):

Har vært med en fyr i ca 2 år.han er veldig varm og kald. Kan si han er glad i meg men viser ingen handlinger. 
 

hadde en tråd på seksualitet men ble på feil sted skjønte jeg. 
 

så jeg vil høre hva dere hadde gjort. 
 

lang historie kort. 
det er ferie tider. Typen har dratt på «ferie» med kompiser. Han skal spille noe greier. 
 

Jeg kjørte han til toget idag tidlig kl 06. Ikke hørt noe hyggelig fra han enn «er opptatt. Har ikke tid nå» men han er aktiv på face men svarer ikke meg  

 

i forkant av denne turen var vi sammen fredag og lørdag. Kort historie om de to dagene er at han var sammen med meg men snakket ikke med meg. Satt bare i stua. Helt apatisk. Jeg spurte om ting. Han svarte kort og dro ikke igang noe samtale selv. Satt på telefonen sin og chattet med gutta. 
 

jeg spurte om div ting men han ble bare sur og sa han var sliten. Orket ikke svare. 
 

Jeg syns han er ganske kald mot meg. Da han ikke viser noe handlinger som tilsier at han er glad i meg. Jeg uttrykker ting - da blir han sur. 
 

han elsker meg ikke men kun glad i meg. 
sier han liker å på seg selv og hva som er best for han. Ikke så mye oss. 
 


 

Anonymkode: c5564...aab

Gjør slut nå! Han kommer ikke endre seg! En bra gutt = føles godt. 
 

dette er ikke normalt! Pass deg så du ikke blir i det i 10 år til før å så bli dumpet fordi han fant seg en bedre

Anonymkode: de66e...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, for en ekkel type. Skikkelig uempatisk og ufyselig 🤢. Ganske tydelig at han ikke bryr seg om deg, TS - ingen som er glad i/elsker kjæresten sin behandler kjæresten på den måten. Måten han behandler deg på, kan minnes veldig om psykisk mishandling - du utvikler angst, du er nedbrutt og lurer på om det er du som er problemet (han driver med gaslightning) Nei, ingenting av dette er din feil - dette er en for-jævlig drittsekk som utnytter deg og bare leker med deg. Han høres ut som en narsissistisk asshole
 

Flott at du reflekterer rundt dette, men prøv å heller fokuser på deg selv. Hva føler du? Hva er riktig for deg? Hva er det du vil videre? Drit i hvorfor han ble sammen med deg, hvorfor han ikke elsker deg - dette er spørsmål du aldri kommer til å få svar på. Bli trygg og stødig i deg selv igjen, ikke send flere meldinger til han imens han er borte. Du burde pakke alle tingene han har i leiligheten din, og gi dem til han når han kommer tilbake - eller bare sett det utenfor. Han skal ikke komme inn i livet ditt igjen. Ditt hjem skal være trygt og godt for deg, han er ikke velkommen lengre! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er enig i konklusjonen din.

 

Og hvis du vil deg selv godt senere, så tar du tyren ved hornene og avslutter forholdet. Hvorfor han ikke har gjort det selv for lenge siden når han sier rett ut at han vil bare tenke på seg selv, sier rett ut at han føler seg fanget med deg, syns du maser, og ikke gidder å se dine behov under sex, det er meg en gåte. Du kan få, og viktigst av alt, du fortjener så mye bedre enn dette her!

Anonymkode: ee592...e6c

Virker som at han bare "er med" TS fordi han får bo nærmest gratis i leiligheten hennes, han har gratis hushjelp og kokk. Han høres ut som en narsissist, ingen oppegående mennesker har samvittighet til å behandle et annet menneske på denne måten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal være litt mere "hard to get" en stund. Ikke kontakt ham før han kontakter deg. Bare en tanke. Dette skal visst være noe som gjør menn mere interessert. Det er attraktivt å  vise at man ikke er så altfor avhengig av mannen. Gjør dine egne ting - ja pass på å nyte den tiden dere er borte fra hverandre.

Anonymkode: b4615...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, du overtenker denne situasjonen noe fryktelig.

Sakens fakta: han gir deg ikke det du trenger og ønsker i et forhold. 

Konklusjon: avbryt forholdet. 

Siden du synes det er vanskelig å stå imot når han lover deg alt du ønsker hver gang du prøver å slå opp, så er det helt greit om du rett og slett slår opp på melding. "Hei! Jeg har tenkt en del, og har konkludert med at jeg ikke er fornøyd med forholdet vårt og ønsker derfor at vi går hver vår vei. For min egen mentale helse kommer jeg til å blokkere nummeret ditt og på sosiale medier. Jeg vil sette pris på om du respekterer ønsket mitt om null kontakt. Lykke til videre."

Sånn. Så blokkerer du han overalt. Du trenger ikke å forklare noe for han. Du trenger ikke å unnskylde eller høre på hva han mener om saken. Slå opp og fokuser på deg selv. 

Anonymkode: 0f5f2...5df

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kraftwerk skrev (31 minutter siden):

Æsj, for en ekkel type. Skikkelig uempatisk og ufyselig 🤢. Ganske tydelig at han ikke bryr seg om deg, TS - ingen som er glad i/elsker kjæresten sin behandler kjæresten på den måten. Måten han behandler deg på, kan minnes veldig om psykisk mishandling - du utvikler angst, du er nedbrutt og lurer på om det er du som er problemet (han driver med gaslightning) Nei, ingenting av dette er din feil - dette er en for-jævlig drittsekk som utnytter deg og bare leker med deg. Han høres ut som en narsissistisk asshole
 

Flott at du reflekterer rundt dette, men prøv å heller fokuser på deg selv. Hva føler du? Hva er riktig for deg? Hva er det du vil videre? Drit i hvorfor han ble sammen med deg, hvorfor han ikke elsker deg - dette er spørsmål du aldri kommer til å få svar på. Bli trygg og stødig i deg selv igjen, ikke send flere meldinger til han imens han er borte. Du burde pakke alle tingene han har i leiligheten din, og gi dem til han når han kommer tilbake - eller bare sett det utenfor. Han skal ikke komme inn i livet ditt igjen. Ditt hjem skal være trygt og godt for deg, han er ikke velkommen lengre! 

Ja føles sånn. Inatt sa jeg at jeg ikke ville han skulle komme søndag når han kommer hjem. Han kan bare hente bilen sin og dra. 
han sa «jeg kommer om du vil» så sa jeg men du vil egentlig ikke så svarte han «nei bare fordi du vil»

Også sa jeg du trenger ikke det. Tror det er best jeg ikke møter deg. 
så sa han videre at han ikke trives i hverdagen med meg fordi han må sitte alene i stua når jeg fikser ting. Og han maser jo om alene tid haha. 
 

han sier mye som er skikkelig vondt inni hjertet. Også ser han jeg blir lei meg så sier «du presset det frem» som at alt er min skyld det han sier. 
så sier han men jeg er glad i deg da. Jeg forstår ikke hvordan han kan si det og såre meg i samme øyeblikk. 

Om jeg møter han på søndag så vil jeg jo bli skuffet enda engang når han stikker fordi han kjeder seg. Så da kanskje det er det aller beste å kutte ut alt nå. 
jeg sa det at jeg ikke ville se han. Så sa han «men du ombestemmer deg alltid»så sa jeg men ikke denne gangen kan jeg det. 
skal notere spm du skrev og tenke på det. 
jeg er urolig innvendig bare jeg tenker på han, blir uvel og sover dårlig. Våkner opp av at jeg svetter og hjertet banker 

Anonymkode: c5564...aab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Kanskje du skal være litt mere "hard to get" en stund. Ikke kontakt ham før han kontakter deg. Bare en tanke. Dette skal visst være noe som gjør menn mere interessert. Det er attraktivt å  vise at man ikke er så altfor avhengig av mannen. Gjør dine egne ting - ja pass på å nyte den tiden dere er borte fra hverandre.

Anonymkode: b4615...96b

Ja jeg må nok det. Jeg må slutte å støtte meg på han. Bare finne meg selv og roen. 
han finner nok ut av at han hadde det bra med meg og mer enn det for jeg har virkelig gjort mye for han. Han har hatt full frihet og jeg har godtatt mye mer enn hva andre jenter ville gjort. 

Anonymkode: c5564...aab

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (38 minutter siden):

Virker som at han bare "er med" TS fordi han får bo nærmest gratis i leiligheten hennes, han har gratis hushjelp og kokk. Han høres ut som en narsissist, ingen oppegående mennesker har samvittighet til å behandle et annet menneske på denne måten. 

Ja syns han  er litt narsissistisk.
Han er helt iskald. jeg skjønner ikke åssen han får sove når han oppfører seg sånn. Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å trykke ned en jeg var sammen med på den måten. Han virker helt upåvirket. Og vet han jubler inni seg når jeg ikke svarer fordi da slipper han kontakt. Jeg tror han bare er glad for å bli kvitt meg. 
 

han fikk bo hos meg en lang stund før jeg ba han leie noe. Men likevel så har han vært her istede for kollektivet. Han skylder på meg da fordi jeg ønsket det

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 23.10):

Har vært med en fyr i ca 2 år.han er veldig varm og kald. Kan si han er glad i meg men viser ingen handlinger. 
 

hadde en tråd på seksualitet men ble på feil sted skjønte jeg. 
 

så jeg vil høre hva dere hadde gjort. 
 

lang historie kort. 
det er ferie tider. Typen har dratt på «ferie» med kompiser. Han skal spille noe greier. 
 

Jeg kjørte han til toget idag tidlig kl 06. Ikke hørt noe hyggelig fra han enn «er opptatt. Har ikke tid nå» men han er aktiv på face men svarer ikke meg  

 

i forkant av denne turen var vi sammen fredag og lørdag. Kort historie om de to dagene er at han var sammen med meg men snakket ikke med meg. Satt bare i stua. Helt apatisk. Jeg spurte om ting. Han svarte kort og dro ikke igang noe samtale selv. Satt på telefonen sin og chattet med gutta. 
 

jeg spurte om div ting men han ble bare sur og sa han var sliten. Orket ikke svare. 
 

Jeg syns han er ganske kald mot meg. Da han ikke viser noe handlinger som tilsier at han er glad i meg. Jeg uttrykker ting - da blir han sur. 
 

han elsker meg ikke men kun glad i meg. 
sier han liker å på seg selv og hva som er best for han. Ikke så mye oss. 
 


 

Anonymkode: c5564...aab

Han der ksn ikke kalles en kjæreste engang. Bare dropp han du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (4 minutter siden):

Han der ksn ikke kalles en kjæreste engang. Bare dropp han du. 

ja. Han kaller meg en relasjon da ettersom han trakk ordet kjæreste tilbake fordi han likte ikke definisjonen. 

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje du skal være litt mere "hard to get" en stund. Ikke kontakt ham før han kontakter deg. Bare en tanke. Dette skal visst være noe som gjør menn mere interessert. Det er attraktivt å  vise at man ikke er så altfor avhengig av mannen. Gjør dine egne ting - ja pass på å nyte den tiden dere er borte fra hverandre.

Anonymkode: b4615...96b

Jeg tror han her er for lite interessert i utgangspunktet, faktisk.

Anonymkode: ee592...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg tror han her er for lite interessert i utgangspunktet, faktisk.

Anonymkode: ee592...e6c

Det tror jeg å. Han er nok bare glad for å bli kvitt meg. 

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...