Gå til innhold

Kjæresten kjip eller normal mot meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du fornøyd med dette?

Han sier at han tenker på seg selv, og ikke forholdet. Det stemmer på en prikk. Du vet hva du får. Det med "varm og kald" er vel bare sånn han er. Han har lite behov for nærhet, men ikke null behov.

Jeg synes ordet "slem" er litt feil, for det kunne kanskje fungert greit med en partner som var fornøyd med å leve paralelle liv. Og ha minimalt med kontakt. Han er ærlig på at det er sånn han vil ha det. Du blir desperat etter bekreftelse og går ned i kjelleren hver gang du ikke får en melding.

Det virker ikke som han er riktig partner for deg. Det er sikkert. Du bare sliter deg ut hvis du prøver å få han til å bli noe han ikke er.

Det kan tenkes han er mer glad i deg enn det virker som. Det kommer nok frem når du går. Ikke forvent mirakler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gjør deg usikker og utrygg, oppskrift på usunt forhold. Han er faktisk ingenting å samle på. Han bryr seg ikke, tar deg forgitt, engasjerer seg ikke… han VET du er der for han. Du må ut av forholdet, for dette er ikke et forhold med gjensidig kjærlighet

Anonymkode: f6f6f...096

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en dritt situasjon.

og du vet at dette ikke er bra eller normalt, egentlig. Tror nok han har problemer han ikke deler med deg. 

Du bare håper og ønsker han skal våke opp og bli den han var for deg, den du drømte og og satset på.

det er det som er vondt og som du må jobbe med. 
du valgte ikke feil, tilgi deg selv, du prøvde, han endret seg og var ikke den han utga seg for å være..

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misanthropis skrev (2 minutter siden):

Dette er en dritt situasjon.

og du vet at dette ikke er bra eller normalt, egentlig. Tror nok han har problemer han ikke deler med deg. 

Du bare håper og ønsker han skal våke opp og bli den han var for deg, den du drømte og og satset på.

det er det som er vondt og som du må jobbe med. 
du valgte ikke feil, tilgi deg selv, du prøvde, han endret seg og var ikke den han utga seg for å være..

 

Som en annen skriver her oppe så vet jeg hva jeg får av han siden han ærlig på å være kald. Og han er ikke «slem» da. Så kanskje jeg bare krever for mye og burde være fornøyd da. Kanskje alt er greit når man ikke tenker så mye

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er økonomien? Hvem betaler hva?

Anonymkode: ca275...936

Vi bor ikke sammen. Jeg har eget sted. Jeg har ikke noe med økonomien hans

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har null respekt og gir fullstendig faan i deg.

Dette er opp til deg nå, vil du ikke ha det sånn så gjør du det slutt.

Anonymkode: cc42a...d7f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han har null respekt og gir fullstendig faan i deg.

Dette er opp til deg nå, vil du ikke ha det sånn så gjør du det slutt.

Anonymkode: cc42a...d7f

er det mulig å være fornøyd med denne situasjonen? Krever jeg for mye. 
har sendt sms om at jeg sletter han og vil ikke ha kontakt. Men hver gang jeg sier det så leker han varm så angrer på at jeg avviser men så blir han kjip igjen. Vet aldri hva jeg skal velge. 

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Som en annen skriver her oppe så vet jeg hva jeg får av han siden han ærlig på å være kald. Og han er ikke «slem» da. Så kanskje jeg bare krever for mye og burde være fornøyd da. Kanskje alt er greit når man ikke tenker så mye

Anonymkode: c5564...aab

Eller så kan du ta til deg de helt entydige svarene du får i denne tråden. Dette er en mann som verken elsker eller respekterer deg, og da må du ta konsekvensen av det. Han har selvfølgelig ansvaret for hvordan han behandler folk, men du har også ansvar for hvordan du lar deg bli behandlet.

Du gjør et aktivt valg. Du kan ikke gi noen andre ansvaret for det. 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hippogriff skrev (Akkurat nå):

Eller så kan du ta til deg de helt entydige svarene du får i denne tråden. Dette er en mann som verken elsker eller respekterer deg, og da må du ta konsekvensen av det. Han har selvfølgelig ansvaret for hvordan han behandler folk, men du har også ansvar for hvordan du lar deg bli behandlet.

Du gjør et aktivt valg. Du kan ikke gi noen andre ansvaret for det. 

Jeg vet men hva om jeg tar feil valg. Hva om det er feil av meg å velge han bort?

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

er det mulig å være fornøyd med denne situasjonen? Krever jeg for mye. 
har sendt sms om at jeg sletter han og vil ikke ha kontakt. Men hver gang jeg sier det så leker han varm så angrer på at jeg avviser men så blir han kjip igjen. Vet aldri hva jeg skal velge. 

Anonymkode: c5564...aab

1) Nei man skal ikke være fornøyd med en slik situasjon 

2) Jovisst vet du det, for nå vet du jo hvordan det blir 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet men hva om jeg tar feil valg. Hva om det er feil av meg å velge han bort?

Anonymkode: c5564...aab

Som absolutt alle skriver i denne tråden - og absolutt alle i den forrige tråden: Det er ikke feil å velge ham bort. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke feil å avslutte et forhold som ødelegger psyken din.

Den eneste gangen han GIDDER å behandle deg pent, er når du truer med å slå opp.

Anonymkode: 997e9...cfc

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

er det mulig å være fornøyd med denne situasjonen? Krever jeg for mye. 
har sendt sms om at jeg sletter han og vil ikke ha kontakt. Men hver gang jeg sier det så leker han varm så angrer på at jeg avviser men så blir han kjip igjen. Vet aldri hva jeg skal velge. 

Anonymkode: c5564...aab

Igjen ---hvordan VIL DU ha det? 

Du har da vel sett mønsteret hans nå? 

Dette er opp til deg.

 

Anonymkode: cc42a...d7f

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Igjen ---hvordan VIL DU ha det? 

Du har da vel sett mønsteret hans nå? 

Dette er opp til deg.

 

Anonymkode: cc42a...d7f

Jeg vet ikke. Av og til tenker jeg det er lett med han fordi han stiller ingen krav til meg. Jeg kan bare være her. Men jeg føler jo ingen kjærlighet. Akkurat nå siden fredag så har han vært totalt ukjent og igår skrev han ikke noe annet svar enn «har ikke tid» «skriver senere» men han skrev aldri noe. Så han var på Messenger kl 06 men han svarte meg ikke på meldingene. 
jeg sliter veldig med avgjørelse 

Anonymkode: c5564...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...