Sola de Skrevet 24. april 2024 Forfatter #4441 Del Skrevet 24. april 2024 Skulle finne fram et par med øredobber. Hadde dem i hånda. Hørte dem falle i gulvet. Borte vekk Finner dem ikke. Skjønner ikke hvor de kan eventuelt ha sprettet Hørtes ut som de falt rett ned, men de er ikke der jeg sto, ikke bak døren eller i området rundt der heller. Tømte støvsugeren for å forsøke å støvsuge dem opp, men er ikke noe i støvsugeren heller. Håper jeg finner dem snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2024 #4442 Del Skrevet 24. april 2024 Åhh...en av mine (favoritten!) i sølv forsvant også på dette mystiske viset og er fremdeles borte. Jeg oppdaget det da jeg kom inn i stua og visste at jeg hadde den i bilen da jeg parkerte, så jeg gikk strekket fra bilen og hjem mange ganger, ristet på klær, kjente med hånd over alt inni bilen; ingen ørering. Jeg var meget oppskjørtet, selv om jeg gikk med bukser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. april 2024 Forfatter #4443 Del Skrevet 24. april 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Åhh...en av mine (favoritten!) i sølv forsvant også på dette mystiske viset og er fremdeles borte. Jeg oppdaget det da jeg kom inn i stua og visste at jeg hadde den i bilen da jeg parkerte, så jeg gikk strekket fra bilen og hjem mange ganger, ristet på klær, kjente med hånd over alt inni bilen; ingen ørering. Jeg var meget oppskjørtet, selv om jeg gikk med bukser. Rart de bare fordufter slik. Mistet en gang en klokke slik. Så på den i det jeg gikk av bussen. Gikk over veien og bortevekk var klokka. Gikk tilbake til busstoppet, men var ikke å se. Den kunne ikke ha satt seg i håret ditt, og så falt ut mens du gikk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2024 #4444 Del Skrevet 24. april 2024 Neida, det var en litt stor/tung creol-ørering som ikke forsvant så lett. Den var som sunket i jorden... så kan vi snakke ånder her mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. april 2024 Forfatter #4445 Del Skrevet 25. april 2024 Hoppetaujenta skrev (20 timer siden): Neida, det var en litt stor/tung creol-ørering som ikke forsvant så lett. Den var som sunket i jorden... så kan vi snakke ånder her mon tro? Tja. Ting forsvinner ikke av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. april 2024 Forfatter #4446 Del Skrevet 25. april 2024 Drømte noen spurte meg om når vielsen skulle være. Jeg hadde tydeligvis sagt ja til å gifte meg. Eeeeeeehhhh, vi må først finne ut hva slags bryllup og så deretter bestemme dato Så våknet jeg. Hva!? Må ha vært et mareritt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. april 2024 #4447 Del Skrevet 25. april 2024 ...ditt indre har latt seg inspirere av denne Koss-damen? Vil så gjerne gifte seg, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. april 2024 Forfatter #4448 Del Skrevet 25. april 2024 Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): ...ditt indre har latt seg inspirere av denne Koss-damen? Vil så gjerne gifte seg, egentlig? Koss? Å, hun derre. Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. april 2024 #4449 Del Skrevet 25. april 2024 Jeg stoler på deg. ...og jeg har laget et stort "bad" til mine grønne druer som er på spa i et glass sprite lett. De har pyntet seg med bobler og kjører karusell opp og ned...veldig forfriskende å se på syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. april 2024 #4450 Del Skrevet 25. april 2024 Sola de skrev (7 timer siden): Drømte noen spurte meg om når vielsen skulle være. Jeg hadde tydeligvis sagt ja til å gifte meg. Eeeeeeehhhh, vi må først finne ut hva slags bryllup og så deretter bestemme dato Så våknet jeg. Hva!? Må ha vært et mareritt Oioi dette liker vi! Hilsen tantene fra Tull! Sola de skrev (På 24.4.2024 den 8.57): Skulle finne fram et par med øredobber. Hadde dem i hånda. Hørte dem falle i gulvet. Borte vekk Finner dem ikke. Skjønner ikke hvor de kan eventuelt ha sprettet Hørtes ut som de falt rett ned, men de er ikke der jeg sto, ikke bak døren eller i området rundt der heller. Tømte støvsugeren for å forsøke å støvsuge dem opp, men er ikke noe i støvsugeren heller. Håper jeg finner dem snart Åhnei, det er så kjedelig når sånt skjer. Jeg leter fremdeles etter et smykke jeg er så glad i men ikke finner noen steder, helt borte vekk Håper du finner de! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. april 2024 Forfatter #4451 Del Skrevet 25. april 2024 Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Jeg stoler på deg. ...og jeg har laget et stort "bad" til mine grønne druer som er på spa i et glass sprite lett. De har pyntet seg med bobler og kjører karusell opp og ned...veldig forfriskende å se på syns jeg. Sprite. Det er mange år siden jeg har drukket. Tror jeg foretrakk 7up Har ikke drukket brus på 14-15 år. Rumle skrev (5 timer siden): Oioi dette liker vi! Hilsen tantene fra Tull! Åhnei, det er så kjedelig når sånt skjer. Jeg leter fremdeles etter et smykke jeg er så glad i men ikke finner noen steder, helt borte vekk Håper du finner de! Håper du finner smykket. Kan du huske når du hadde deg på deg sist? Kanskje det kan ligge i veska, klesplagget du hadde deg på deg eller noe? jeg hadde festet dem inn i hverandres bakdeler, så jeg ikke skulle miste en bakdel eller en øredobb.. Så forsvinner alt samtidig 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. april 2024 #4452 Del Skrevet 25. april 2024 Sola de skrev (10 minutter siden): Sprite. Det er mange år siden jeg har drukket. Tror jeg foretrakk 7up Har ikke drukket brus på 14-15 år. Håper du finner smykket. Kan du huske når du hadde deg på deg sist? Kanskje det kan ligge i veska, klesplagget du hadde deg på deg eller noe? jeg hadde festet dem inn i hverandres bakdeler, så jeg ikke skulle miste en bakdel eller en øredobb.. Så forsvinner alt samtidig 😕 Nei, husker ikke, det har vært borte i flere år Hmm, det positive med det er at det i allefall må være større sjanse for at dufinner det igjen når akt henger sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. april 2024 Forfatter #4453 Del Skrevet 25. april 2024 Rumle skrev (1 minutt siden): Nei, husker ikke, det har vært borte i flere år Hmm, det positive med det er at det i allefall må være større sjanse for at dufinner det igjen når akt henger sammen Kjipt Vi får håpe det. Skjønner ikke hvor de er hen. Har sett overalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. april 2024 #4454 Del Skrevet 25. april 2024 Sola de skrev (Akkurat nå): Kjipt Vi får håpe det. Skjønner ikke hvor de er hen. Har sett overalt. Har du støvsuget etter du mistet de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. april 2024 Forfatter #4455 Del Skrevet 25. april 2024 Og passet mitt er fremdeles borte det også. Nå har jeg ingen umiddelbare planer om å reise utenlands, men likevel. Må jo være et sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. april 2024 Forfatter #4456 Del Skrevet 25. april 2024 Rumle skrev (Akkurat nå): Har du støvsuget etter du mistet de? Ja, støvsuget der jeg sto og i en radius på en meter, men ingenting i støvsugeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. april 2024 #4457 Del Skrevet 25. april 2024 Sola de skrev (2 minutter siden): Ja, støvsuget der jeg sto og i en radius på en meter, men ingenting i støvsugeren. Kjedelig, håper de plutselig dukker opp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2024 #4458 Del Skrevet 26. april 2024 ...hvilket får meg til å tenke på utallige innslag fra åndenes makt, fremsagt på ærlig vis av voksne, skikkelige folk...hvor de f.eks. pusser opp i en etasje, legger fra seg en hammer/skrujern eller annet som de bruker...og så snur de seg rundt en gang og holder på med noe annet og så tilbake til hammeren...som ikke er der...og de er helt alene i rommet. HVOR BLE VERKTØYET AV??? Serr?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. april 2024 Forfatter #4459 Del Skrevet 26. april 2024 Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): ...hvilket får meg til å tenke på utallige innslag fra åndenes makt, fremsagt på ærlig vis av voksne, skikkelige folk...hvor de f.eks. pusser opp i en etasje, legger fra seg en hammer/skrujern eller annet som de bruker...og så snur de seg rundt en gang og holder på med noe annet og så tilbake til hammeren...som ikke er der...og de er helt alene i rommet. HVOR BLE VERKTØYET AV??? Serr?!? Der jeg bodde den gang hunden min levde, så hadde jeg vært og handlet middag. Husker jeg la den i kjøleskapet da jeg kom hjem. Noen timer senere skulle jeg lage middag. Den var borte vekk. På forrige jobben min skjedde det litt av hvert, men jeg var først på jobb. Venterommet var mørklagt da jeg vandret forbi det. Jeg var i motsatt ende av bedriften og holdt på med ting og på vei tilbake igjen, så var alle lys tent på venterommet. Det måtte man fysisk gjøre via brytere, så da syntes jeg det var litt skummelt. Visste jo det kun var jeg på jobb. En kollega måtte overnatte på jobb en gang. Han fikk en ubehagelig natt. Var mye rart i det bygget. Jobbet sånn 11 år tidligere i en annen bedrift samme sted, og var mye merkelig der også. På lageret vårt hørte man stemmer, som om det sto folk i gangen utenfor, men det var ingen der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. april 2024 Forfatter #4460 Del Skrevet 26. april 2024 God morgen forresten. I går bestilte jeg meg noen mummikopper. Jeg har kjøpt den søte Sniff- koppen Likte skilpadden på den. Vi hadde i mange tiår en gresk landskilpadde som familiemedlem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå