Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (42 minutter siden):

Er du komfortabel med grå hår da? Ikke ta glansvask hvis du egentlig ikke vil bare fordi noen mener du bør. Du er fin uansett. 

Både ja og nei. Ser jo at jeg blir hvitere og hvitere eller grå :unsure: Synes det ser mer hvitt enn grått ut :unsure: Og har jo knapt gått 14 dager etter farging før jeg har sett hvite komme fram. Om jeg ikke farget håret minst annenhver måned, så ble det stygg ettervekst. I fjor før påske farget jeg håret mitt sist, og da må jeg ha gjort noe feil, for svidde så i hodebunnen. Har ikke farget håret siden. Fant ut at det der gadd jeg ikke igjen. Så gikk tiden og nå er det mest av dette stadig mer gråhåret.  Er en liten befrielse å ikke farge håret. Er morsomt å se hvordan håret blir. 

Leste litt om slike glansvasker. De fleste funker ikke på grått hår, så da er jo hele poenget borte. Tror jeg forblir grå :Nikke:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (20 minutter siden):

Både ja og nei. Ser jo at jeg blir hvitere og hvitere eller grå :unsure: Synes det ser mer hvitt enn grått ut :unsure: Og har jo knapt gått 14 dager etter farging før jeg har sett hvite komme fram. Om jeg ikke farget håret minst annenhver måned, så ble det stygg ettervekst. I fjor før påske farget jeg håret mitt sist, og da må jeg ha gjort noe feil, for svidde så i hodebunnen. Har ikke farget håret siden. Fant ut at det der gadd jeg ikke igjen. Så gikk tiden og nå er det mest av dette stadig mer gråhåret.  Er en liten befrielse å ikke farge håret. Er morsomt å se hvordan håret blir. 

Leste litt om slike glansvasker. De fleste funker ikke på grått hår, så da er jo hele poenget borte. Tror jeg forblir grå :Nikke:

Som sagt, du er fin uansett. Grått hår er bare naturlig.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (40 minutter siden):

Enig med Dixon :Nikke: Og du må jo virkelig få bestemme selv hvordan du vil se ut. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Som sagt, du er fin uansett. Grått hår er bare naturlig.

Takk, snille du :klem: Jo er jo det, men jeg er jo bare i 30- årene, så de synes vel jeg er litt ung :ler:

Rumle skrev (37 minutter siden):

Enig med Dixon :Nikke: Og du må jo virkelig få bestemme selv hvordan du vil se ut. 

Det gjør jeg alltid. Folk er bare ikke enig med meg alltid :ler:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 minutter siden):

Takk, snille du :klem: Jo er jo det, men jeg er jo bare i 30- årene, så de synes vel jeg er litt ung :ler:

Det gjør jeg alltid. Folk er bare ikke enig med meg alltid :ler:

SB har vært grålig i hår og skjegg siden han var ca 35, men litt forskjell på damer og menn kanskje. Er man fresh i fargen ellers veier det opp for grått hår da. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (28 minutter siden):

SB har vært grålig i hår og skjegg siden han var ca 35, men litt forskjell på damer og menn kanskje. Er man fresh i fargen ellers veier det opp for grått hår da. 

Menn med grående hår er bare sååååååå hot! Mens menn ser bare kjekkere ut, blir kanskje damene sett på som en smule uflidd :unsure: Ser alltid ut som et fargekart har kastet opp på meg, så er nok av farger på meg ellers, men er nok bare uvant. Var vel rundt der i alder jeg merket håret mitt ble grått i galoppfart. En tidligere kollega som var en uke yngre enn meg, eksploderte i gråhet samtidig. Han gikk fra mørkt til grått over natten nærmest.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så at laget mitt skal spille på tv2sport2 i kveld. Jeg måtte skynde meg til å lete fram fjernkontrollen og se om jeg har kanalen. Det har jeg :hoppendeglad:Så da blir det champions league- titting på meg. Vi vant 5-0 på hjemmebane, så håper det vil holde. Skal vel godt gjøres å tape tilsvarende på bortebane, men alt er mulig :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 timer siden):

Menn med grående hår er bare sååååååå hot! Mens menn ser bare kjekkere ut, blir kanskje damene sett på som en smule uflidd :unsure: Ser alltid ut som et fargekart har kastet opp på meg, så er nok av farger på meg ellers, men er nok bare uvant. Var vel rundt der i alder jeg merket håret mitt ble grått i galoppfart. En tidligere kollega som var en uke yngre enn meg, eksploderte i gråhet samtidig. Han gikk fra mørkt til grått over natten nærmest.

Jeg synes og det er litt hot. :ninja: Men synes ikke damer med grått hår ser uflidde ut, mange flotte damer med grått hår. :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsesse Caroline av Monaco har gått for grått nå. Jeg synes det ser stilig ut.

Caroline di Monaco, 64 anni, dal caschetto argenteo è la più chic del reame

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (44 minutter siden):

Jeg synes og det er litt hot. :ninja: Men synes ikke damer med grått hår ser uflidde ut, mange flotte damer med grått hår. :jepp:

:Nikke: Blir nok mer vant til det etter hvert. "forvandlingen" tar litt tid å venne seg til. Er mest når jeg ser på bilder at jeg blir overrasket over hvor hvitt det er siden sist. I speilet hver dag, legger jeg ikke merke til det så alt for mye.

NymeriaRhoynar skrev (40 minutter siden):

Prinsesse Caroline av Monaco har gått for grått nå. Jeg synes det ser stilig ut.

Caroline di Monaco, 64 anni, dal caschetto argenteo è la più chic del reame

Hun kledde det faktisk veldig godt synes jeg. Hun er svært vakker dame :Nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært tilbake hos spesialisten fra i vinter. Fikk nytt medikament nå. Tror jeg avstår fra dette også :unsure: Tror jeg venter til jeg har vært hos noen leger til, så jeg får både en second og flere opinion med. Er kanskje vanskelig, men er min kropp. 

Å! Fikk melding om pakke på døren :mynona: Julepynt til meg selv :tree:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (45 minutter siden):

Da har jeg vært tilbake hos spesialisten fra i vinter. Fikk nytt medikament nå. Tror jeg avstår fra dette også :unsure: Tror jeg venter til jeg har vært hos noen leger til, så jeg får både en second og flere opinion med. Er kanskje vanskelig, men er min kropp. 

Å! Fikk melding om pakke på døren :mynona: Julepynt til meg selv :tree:

Greit å føle seg trygg før man prøver. :Nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Greit å føle seg trygg før man prøver. :Nikke:

Jo, men jeg er skeptisk. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk så mange pakker nå på ettermiddagen :strix: En skinnveske. Gleder meg til å ta i bruk. Har hatt en i fake skinn fra nyttår frem til nå, og den tåler jo ingenting av vekt i seg. Har begynt å revne litt her og der. Lite pent.

Fikk levert noen julegaver også. Muttern og bestemor får nøyaktig det samme til jul i år. Dere skjønner. Jeg kjøper ofte ting til meg selv, som de forelsker seg i, så da kjøper jeg like gjerne til dem begge, for kjøper jeg bare til ene, så vil den andre også ønske seg en sånn :fnise:  Vanligvis pleier jeg å gi alle forskjellige ting, men i år gjør jeg det enkelt :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Var og hentet pakke. Var tenkt som julegaver til noen, men produktene ser ikke helt ut som avbildet i nettbutikken. Skulle være en nydelig grønnfarge, men var så skjoldet liksom 😕 Skjønner jo glasur og slikt ikke kan bli likt på alt, men dette synes ikke jeg var pent. Har liksom kjøpt masse annet i fargen, som skal være til, så føler disse ødela inntrykket noe 😕 

Kjøpte for et par uker siden svinekoteletter på rema. Fra Nordfjord kjøtt. Så fantastisk gode! Har vært så misfornøyd med koteletter fra Gilde og gudene vet hvem som produserer Menys egne, som overhodet ikke er gode. Fant noen tykke store fine på rema fra Nordfjord, og himmelsk rett og slett. Kjøpte en pakke til med slike i dag :spise: Synes også den der herregårdsskinken de har er såååååååååå god! 421d26ec-ec43-4f96-9b1a-dd5f91e5287b.jpe

Synes også den Royal vegan peanøttisen er farlig god :spise:12019_Royal_PeanutVeganMini_MPleft.png

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (20 timer siden):

Fikk så mange pakker nå på ettermiddagen :strix: En skinnveske. Gleder meg til å ta i bruk. Har hatt en i fake skinn fra nyttår frem til nå, og den tåler jo ingenting av vekt i seg. Har begynt å revne litt her og der. Lite pent.

Fikk levert noen julegaver også. Muttern og bestemor får nøyaktig det samme til jul i år. Dere skjønner. Jeg kjøper ofte ting til meg selv, som de forelsker seg i, så da kjøper jeg like gjerne til dem begge, for kjøper jeg bare til ene, så vil den andre også ønske seg en sånn :fnise:  Vanligvis pleier jeg å gi alle forskjellige ting, men i år gjør jeg det enkelt :)

Leverer du ferdige julegaver i august?!

Hmm de isene så interessante ut :ninja: Er det karamell i de?

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (58 minutter siden):

Leverer du ferdige julegaver i august?!

Hmm de isene så interessante ut :ninja: Er det karamell i de?

Nei, jeg bare mottar dem fra der jeg bestiller dem :ler:  Sender dem til folk i slutten av november begynnelsen av desember. Alt etter hva jeg gidder.

Ja, er det ikke det.. Er noe som smaker litt slik ja. Jeg bare synes sjokoladen utenpå er snadder :fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (6 timer siden):

Nei, jeg bare mottar dem fra der jeg bestiller dem :ler:  Sender dem til folk i slutten av november begynnelsen av desember. Alt etter hva jeg gidder.

Ja, er det ikke det.. Er noe som smaker litt slik ja. Jeg bare synes sjokoladen utenpå er snadder :fnise:

Aha det er beroligende å høre :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...