Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Har holdt en konsert for meg selv mens jeg vasket klær. Disse ble sunget for full hals. Siste sang med melodi og. Stakkars ørene til dem som måtte ha hørt meg :fnise:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden):

Det var nok oppriktig vakkert synget.  :klappe:  Jeg er en fan, Sola...syng mere!

:fnise: Tok meg selv i å plystre da jeg hentet klærne mine, med åpen dør. Sang når man ikke kan synge, høres finest ut, når man selv er den eneste (forhåpentligvis) som hører den :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ei venninne forsøkte å spleise meg med bestevennen sin.  Jeg sa som sant var at jeg ikke var interessert. Nå ser jeg på Facebook at hun har spleiset kusina si med ham :ler: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (6 minutter siden):

Haha, ei venninne forsøkte å spleise meg med bestevennen sin.  Jeg sa som sant var at jeg ikke var interessert. Nå ser jeg på Facebook at hun har spleiset kusina si med ham :ler: 

Hvem har du I kikerten da?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte å kjøpe hel svart pepper. Fant en uåpnet pose, men den gikk ut av dato for 1 år siden. Den kan vel fint brukes?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Google sier at det holder seg opptil 5 år.

Posen kan sikkert fort være så gammel. Er nok fra jeg bodde i andre leiligheten, og er 3,5 år siden jeg flyttet inn her.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Posen kan sikkert fort være så gammel. Er nok fra jeg bodde i andre leiligheten, og er 3,5 år siden jeg flyttet inn her.

Står det ikke når den er pakket? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Står det ikke når den er pakket? 

Nei, bare utgangsdato tror jeg :unsure: 260921 står det på posen, så antar det er når den går ut.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (18 minutter siden):

Nei, bare utgangsdato tror jeg :unsure: 260921 står det på posen, så antar det er når den går ut.

Tror ikke den blir dårlig, den bare blir tørr og hard.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (18 minutter siden):

Tror ikke den blir dårlig, den bare blir tørr og hard.

Ja, men skal jo egentlig ikke spises, bare lage smak til fårikålen, så bør vel gå bra håper jeg.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (10 minutter siden):

Ja, men skal jo egentlig ikke spises, bare lage smak til fårikålen, så bør vel gå bra håper jeg.

Gjør nok det. :Nikke:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :sol:

Har spist frokost. Hadde tenkt å koke egg, men da blir jeg ikke sulten til middag, så får heller bli i morgen eller en annen dag.

Jeg sjekket den pepperen. Den virker ok, bare kanskje om mulig litt mer inntørket.

De i etasjen under meg har enten fått seg en hund med separasjonsangst eller så har de besøk av en. Håper på det siste. Den bjeffer hele tiden. Har vært regler mot hundehold her før, men ser flere og flere her med hund.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...