Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Håper du finner en sørvis som passer for deg og et utvalg som er velsmakende. :) 

Ja. Har heldigvis handlet i går og i dag, så trenger ikke pålegg, melk og middagsmat på en stund. Eneste er vel brød etter hvert, men søskenet mitt kan kjøpe det for meg :Nikke:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akk ja. Det er slit å være menneske innimellom. Håper du få lagt deg til rette
og finner en minst mulig vond stilling. :dagens-rose: :klem: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (16 minutter siden):

Ja. Ei sa hun var så vidt borti meg når jeg sa au. Hun viste meg på et sted som ikke gjorde vondt og var vel sant, men er det vondt, så blir det ikke mindre vondt når de griper tak.

Og noen har en ømmere kropp en andre og, og det må være lov å si i fra når det gjør vondt da.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Akk ja. Det er slit å være menneske innimellom. Håper du få lagt deg til rette
og finner en minst mulig vond stilling. :dagens-rose: :klem: 

Ja, det håper jeg og. Tviler. Blir nok en våkenatt.

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Og noen har en ømmere kropp en andre og, og det må være lov å si i fra når det gjør vondt da.

Ja det synes jeg og. Hjalp forresten ikke behandlingen der, så hun henviste meg videre. Der fikk jeg rett behandling :)

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søskenet mitt kjørte og storhandlet på rema for meg. Jeg overførte penger til hva varene ville kostet på nærbutikken, for er der jeg vanligvis handler og er vant til prisene til. Vel. Prisforskjellen ble 350 kr. Vet ei som skal handle på rema fast når jeg blir mobil igjen :Nikke: Penger spart er penger tjent.

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (14 minutter siden):

Kjett. Sånn tar vel kang tid. Har det skjedd før?

Ikke som dette her. Nå er alle bevegelser vonde. Får se dette an. om det blir verre må jeg få hjelp.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (8 minutter siden):

Ikke som dette her. Nå er alle bevegelser vonde. Får se dette an. om det blir verre må jeg få hjelp.

Må love at du gjør det. Om de ikke får fikset det, så får du hverfall hjelp med smertene.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Må love at du gjør det. Om de ikke får fikset det, så får du hverfall hjelp med smertene.

:Nikke:  :klem:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør så vondt :( måtte sitte en stund. sliter med å snu meg når jeg ligger. Har gått fram og tilbake i gangen litt. Får forsøke å finne en behagelig liggestilling en gang til.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 timer siden):

Det gjør så vondt :( måtte sitte en stund. sliter med å snu meg når jeg ligger. Har gått fram og tilbake i gangen litt. Får forsøke å finne en behagelig liggestilling en gang til.

Stakkars deg :hug: Men du, har du ikke fått sterkere smertestillende du kan bruke? Kan du evn få en hastetime hos legen? Eller sende mld via Helsenorge og forklare situasjonen? Du må jo få hjelp med å håndtere smerten i alle fall ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (17 minutter siden):

Stakkars deg :hug: Men du, har du ikke fått sterkere smertestillende du kan bruke? Kan du evn få en hastetime hos legen? Eller sende mld via Helsenorge og forklare situasjonen? Du må jo få hjelp med å håndtere smerten i alle fall ❤️

Jeg har paralgin forte liggende. Men jeg liker ikke å blande smertestillende så siden jeg kastet i meg paracet i går, så fortsatte jeg på det. I dag blir det nok paralgin bare jeg kommer meg ut av senga. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 timer siden):

Jeg har paralgin forte liggende. Men jeg liker ikke å blande smertestillende så siden jeg kastet i meg paracet i går, så fortsatte jeg på det. I dag blir det nok paralgin bare jeg kommer meg ut av senga. 

:klem:Leit å høre at det ikke er bedre. Har du varmepute eller noe som kan lindre i tillegg? Kom på at om det er muskelsmerter er paracet lite effektivt... Synes jeg da. Håper paralgin hjelper bedre. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 timer siden):

Jeg har paralgin forte liggende. Men jeg liker ikke å blande smertestillende så siden jeg kastet i meg paracet i går, så fortsatte jeg på det. I dag blir det nok paralgin bare jeg kommer meg ut av senga. 

Håper det hjelper ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

:klem:Leit å høre at det ikke er bedre. Har du varmepute eller noe som kan lindre i tillegg? Kom på at om det er muskelsmerter er paracet lite effektivt... Synes jeg da. Håper paralgin hjelper bedre. 

❤ Paracet virker ikke særlig på meg heller men bortsett fra paralgin forte er det det eneste jeg kan ta. 

Nei har ikke varmepute. Har tidligere pleid å ta glovarmt vått håndkle inni et tørt et og legge på vondter der, eller varme dusjer, men må klare å stå litt bedre enn jeg gjør nå for å klare å stå i dusjen. 

Rumle skrev (10 minutter siden):

Håper det hjelper ❤️

Det håper jeg også ❤ 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

❤ Paracet virker ikke særlig på meg heller men bortsett fra paralgin forte er det det eneste jeg kan ta. 

Nei har ikke varmepute. Har tidligere pleid å ta glovarmt vått håndkle inni et tørt et og legge på vondter der, eller varme dusjer, men må klare å stå litt bedre enn jeg gjør nå for å klare å stå i dusjen. 

Det håper jeg også ❤ 

En vanlig flaske med varmt vann inni et putevar/håndkle da? 

Et tips til senere, så har claes Olson en elektrisk varmepute i en helt passe størrelse, og den slår seg av etter en stund, tilfelle man skulle sovne. Jeg bruker den til all type kroppsvondter og mot kulde. Anbefales! Sette på ønskelisten! :Nikke:

https://www.clasohlson.com/no/Beurer-varmepute,-HK-Comfort,-44-x-33-cm-/p/34-1315

 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (13 minutter siden):

En vanlig flaske med varmt vann inni et putevar/håndkle da? 

Et tips til senere, så har claes Olson en elektrisk varmepute i en helt passe størrelse, og den slår seg av etter en stund, tilfelle man skulle sovne. Jeg bruker den til all type kroppsvondter og mot kulde. Anbefales! Sette på ønskelisten! :Nikke:

https://www.clasohlson.com/no/Beurer-varmepute,-HK-Comfort,-44-x-33-cm-/p/34-1315

 

Den var ikke så dum den der. Tror jeg skal skaffe meg en slik :Nikke:

Ja, det kan jeg gjøre :Nikke:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3 :(

Klarte ikke å snu meg i senga i natt, så har fått skikkelig kink i nakken i tillegg :bond: Har tatt smertestillende. Har tenkt å la den virke litt før jeg forsøker på å reise meg opp fra her jeg sitter. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...