Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (2 timer siden):

Dag 3 :(

Klarte ikke å snu meg i senga i natt, så har fått skikkelig kink i nakken i tillegg :bond: Har tatt smertestillende. Har tenkt å la den virke litt før jeg forsøker på å reise meg opp fra her jeg sitter. 

Håper smertestillende hjalp!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke det har virket noe særlig. Har ikke klart å lage middag siden mandag, så begynner å bli lei av brødskiver nå.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Synes ikke det har virket noe særlig. Har ikke klart å lage middag siden mandag, så begynner å bli lei av brødskiver nå.

:klem:Skjønner godt du blir lei. Ikke mulig å få bestilt litt til døren? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (16 minutter siden):

:klem:Skjønner godt du blir lei. Ikke mulig å få bestilt litt til døren? 

:klem: Jeg må ned for å hente maten, så da er jeg like langt. Klarer ikke å gå særlig. Hadde tenkt å gå litt hver dag, men har ikke sjanse til å få på meg hverken sko eller noe, så går litt i gangen, men er liksom to skritt så au, uff og stønn 😕

 

Kom meg i dusjen i dag endelig. Var vondt å rette seg opp for å få vasket shampooen ut av håret, men er heldigvis gjort.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (10 minutter siden):

:klem: Jeg må ned for å hente maten, så da er jeg like langt. Klarer ikke å gå særlig. Hadde tenkt å gå litt hver dag, men har ikke sjanse til å få på meg hverken sko eller noe, så går litt i gangen, men er liksom to skritt så au, uff og stønn 😕

 

Kom meg i dusjen i dag endelig. Var vondt å rette seg opp for å få vasket shampooen ut av håret, men er heldigvis gjort.

Skjønner skjønner. Det er leit at det ble sånn og at det drar ut. Ryggen er en  lunefull luring...

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært matombringer så hadde jeg levert på døra di, Sola.
Litt sørvis når man er trengende er det minste man kan gjøre. :) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (15 minutter siden):

Skjønner skjønner. Det er leit at det ble sånn og at det drar ut. Ryggen er en  lunefull luring...

Ja virkelig lunefull :bond:

Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden):

Hadde jeg vært matombringer så hadde jeg levert på døra di, Sola.
Litt sørvis når man er trengende er det minste man kan gjøre. :) 

Takk :klem: Jeg har mat, men bare slik som krever jeg må inn i ovnen eller stå mer enn jeg klarer for å få kokt opp. Blir brødspising frem til jeg får mer "rygg-vennlig" mat i hus igjen. Fantaserer om pølse i brød med sprøstekt løk, ketchup og sennep på :spise:  Er hva jeg har lyst på i dag :ler: I stedet blir det brødskive med stryhns leverpostei og majones på. Godt det og, men når det blir alt man har spist til alle måltider siste dagene. Da går man litt lei. 

Endret av Sola de
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strekker meg langt for venner og hvis du hadde vært sengeliggende, så kunne jeg kommet og matet deg. :jepp: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg strekker meg langt for venner og hvis du hadde vært sengeliggende, så kunne jeg kommet og matet deg. :jepp: 

Du er snill du :hjerte:

Lurer litt på om senga kan gjøre ting verre. Eller ikke senga i og for seg, men hvordan jeg ligger i den. For stillingen jeg sovner i, blir stillingen jeg blir liggende i resten av natten. Får ikke til å snu meg, så får kinker her og der i tillegg. Må forsøke å få til noe bedre løsning der. Er jo som mørbanket om morgenen 😕

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ser på eventyrlig oppussing. De er på Jæren. De skulle forsøke å surfe. Var Baywatch- musikk til :ler: Greit nok, de snekkerne er kjekkaser. Er fin den stranden de er på. Var der for noen år siden. Strendene der er så langstrakte. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (6 timer siden):

Synes ikke det har virket noe særlig. Har ikke klart å lage middag siden mandag, så begynner å bli lei av brødskiver nå.

Uff, har du snakket med legen? Du trenger sikkert noe sterkere, eller en annen type? :klem:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (9 timer siden):

Uff, har du snakket med legen? Du trenger sikkert noe sterkere, eller en annen type? :klem:

Jeg har bestilt time om en stund. Jeg kan ikke ta annet enn hva jeg har.

Klarte å snu meg i sengen i natt, våknet hver gang, men likevel. Fremskritt! :hoppendeglad:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (34 minutter siden):

Jeg har bestilt time om en stund. Jeg kan ikke ta annet enn hva jeg har.

Klarte å snu meg i sengen i natt, våknet hver gang, men likevel. Fremskritt! :hoppendeglad:

Håper det løsner mer utover dagen da! :danse:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Håper det løsner mer utover dagen da! :danse:

Vi får håpe det men har mine tvil. Har brukt hele morgenen på å få tømt søppelbøttene. Planen er å gå ut med søppelet. Håper på å få det gjort i dag.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 timer siden):

Jeg har bestilt time om en stund. Jeg kan ikke ta annet enn hva jeg har.

Klarte å snu meg i sengen i natt, våknet hver gang, men likevel. Fremskritt! :hoppendeglad:

Så bra, håper du snart føler deg enda bedre :blomst:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (17 timer siden):

Så bra, håper du snart føler deg enda bedre :blomst:

Takk det håper jeg og. Sliter med å bøye meg. Var slik jeg fikk vondt i ryggen, så sikkert en trigger eller noe i den stillingen. Jeg går veldig merkelig og sliter med å stå. Får vondt i beina når jeg ligger. Sikkert fordi jeg ligger for lenge i en stilling :vetikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Hvordan går det med Sola og ryggen? :smilyblomst:

Den er blitt litt bedre, men sliter fortsatt med å bøye meg, stå rett og å gå uten noe å støtte meg til. Blir nok noen rolige dager denne uken og. 

Har fått laget eplesyltetøy i dag. Det står til avkjøling. Har eplemuffins i ovnen og en eplekake som skal i ovnen. Hadde 27 epler som måtte brukes. Har satt skrottene fra 3 forskjellige eplesorter oppi pottene sammen med ripsbærbuskene. Kanskje det kommer noe opp. er nok litt for sent på året men forsøket verdt :)

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Den er blitt litt bedre, men sliter fortsatt med å bøye meg, stå rett og å gå uten noe å støtte meg til. Blir nok noen rolige dager denne uken og. 

Har fått laget eplesyltetøy i dag. Det står til avkjøling. Har eplemuffins i ovnen og en eplekake som skal i ovnen. Hadde 27 epler som måtte brukes. Har satt skrottene fra 3 forskjellige eplesorter oppi pottene sammen med ripsbærbuskene. Kanskje det kommer noe opp. er nok litt for sent på året men forsøket verdt :)

Så godt det går fremover!! Synes det er godt gjort at du får til å bake og lage syltetøy med ryggvondt. Du lar deg ikke knekke du.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...