Gå til innhold

Dagbok:)


jordbær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk begge to! :D

Hatt fin dag.. Bortsett fra 7-vakta på jobben.. (Satt på jobb fra 0630-1700)

Etter på spiste jeg middag på kinating.. og nå slapper jeg av hjemme.. skal krype til køys snart, ja.. *gjesp*

Skal bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla:

Våknet i dag til en ilder som det nesten ikke var liv i..

Så da var det rett til dyrlegen. Måtte avlive jenta mi. Stakkars liten.. :grine:

Hun hadde blitt helt lam. Reagerte nesten ikke i det hele tatt.

Takk for seks fantastiske år, kjære lille Nemi. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en helt jævlig dag... :( Måtte bare krype til korset og ta noen vallerina forte. Vet at det ikke er anbefalt for gravide(manglende oversikt over bivirkninger), men akkurat nå prioriterte jeg å kunne roe meg litt ned, i stedet for flere timer med krampegråt - som førte til en del kynnere.

Savner lille pelsdotten min kjempemasse. Rart å plutselig miste et dyr man har hatt i seks år. Hun var noe helt spesielt. Aldri hatt et dyr som henne. Alle var så glade i lillejenta. Alltid så snill og god. Aldri gjort noe galt.

En god nyhet fikk jeg likevel. Søstra mi venter ei jente! Ble veldig glad for å høre det. Så da blir jeg tante en måned etter at jeg blir mamma.

Hun har tre gutter fra før. Så det blir nok en bortskjemt liten frøken med tre storebrødre.

Nå skal jeg krype til køys og forsøke å sove. Egentlig ikke lyst, for jeg vet at jeg bare blir trist og lei når jeg ikke aktiviserer meg på noen måte.

God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Så trist! :grine:

Husker jeg strigråt meg gjennom en hel natt etter at pappa hadde tatt kverken på åtte deformerte hamsterunger (en ørliten dose innavl), så jeg kan VELDIG godt forstå at et dyr du har hatt et forhold til i mange år, er trist å ta farvel med! :tristbla:

Håper du får sove. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk begge to.

Formen er litt bedre i dag.Går bra så lenge jeg aktiviserer meg med noe iaffal. :)

Søteste vikarbyrået kom innom med påskeegg til meg! Besteste vikarbyrået i verden med de søteste folkene!

Har også fått bekreftet forlengelse på oppdrag til den 15. juli. Hurra!

En uke tidligere enn "planlagt", men shit au! Tidlig "sommerferie"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rekker du seks av de siste ti, da?

Jaada.. Hatt arbeidsledighetstrygd siden begynnelsen av 2004, eller noe slikt.. Og det teller også. Men jeg har jobbet fra oktober.. og skal jobbe til juni. Det blir jo 8 mnd. :) Ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Trett og småforkjølet.. Dårlig gjort. Nettopp vært det, jo!

Uansett er man for frisk til å bli hjemme.. og dustejobbdagene blir lange(Må jobbe til 1800) og snørrete.. For ikke å snakke om energiløse..

:grine: Ferie på fredag.. Vil være friskest i hele norge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jaaaa! Bare 8,5t til båten går!

Men det er fortsatt 7t til jeg er ferdig på jobb..sukk.. 10-vakt suger.

Ooog jordbær skulle seff være flink pike.. Klare selv, vaske gulv! Jada.. Så nå er vi invalide igjen.. GRRR! Drittbekken.. (Venninna erklærte bekkenet sykt og ikke ryggen.. Har vel rett i det, for jeg har kniver på siden av halebeinet)

Menmen, det går seg til.

Bør iallefall det, for vi skal på shopping i berlin! Finne barnevogner og annet dilldall! Fikk lønn i dag.. faaaarlig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:danse:

Gjett hvem som har en ny barnevogn i hus? :sjarmor:

Fant en Teutonia Mistral S med mykbag i tyskland til 4600kr. (komplett)

Vi falt for fargen sort med grå og limegrønne detaljer.

Fant også stelleveske, allerhand messenger. Kjempegod plass i den. Og den kostet bare i overkant av 400kr der.

Ellers har vi hatt det kjempefint. Ble litt dyrere enn planalgt, da bilen tok kvelden mellom hamburg og berlin og vi måtte bytte toppakning.. :forvirret:

MEN! Det ble bra det. Den fungerte etter et par dager. Fikk leiebil av NAF i mellomtiden. Så vi fikk iallefall browset en del butikker. Og så var vi på IMAX. Kjempemorsomt. Lenge siden jeg var der sist, for den i Oslo fungerer jo ikke akkurat..

I dag har jeg ordnet akvariet mitt.. Snille naboen har matet fiskene mine :sjarmor:

Jeg glemte kanskje å si at dem ikke skulle gjøre det. Uansett var dem vel..ehrm.. Kanskje matet for ca en mnd.

Litt fiskedød, masse alger.. Men pyttsann.. Nå kan jeg ut og shoppe fisker igjen :) Dessuten er akvariet så rent som det ikke har vært på lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...