Gå til innhold

Dagbok:)


jordbær

Anbefalte innlegg

Hehe. Nei. Ikke egentlig vi heller.

Men vi hørte en radioannonse fra Barneverden, om at dem solgte alle recaro-2005-modellene til nedsatt pris. Men vi fant ut at vi skulle ha is i magen.. Helt til vi fant denne på QXL, klin lik den vi hadde siklet på i butikken. Da var vi solgt! :D

Den matcher bilsetene våre med navn og farge, skjønner du. Derfor samboern ble ivrig.

Tex:

Tihi.. Jau. Ser litt ekstra feit ut! ;)

Ellers er formen grei. Hadde en date med porselenstelefonen i går kveld og var litt slapp etter det.. Men greit nok. Er jo noe magegreis som går. Og vekta er fortsatt -1kg. Leste i boka mi at det ikke var noe stress selv om man ikke hadde lagt på seg enda, for det var ikke så mye som veide noe enda! :)

Pappa grynter over at vi kjøper babyting nå. Burde egentlig vente til etter fødsel. Haha. Jeg lurte på hvordan vi skulle få hjem babyen uten bilstol. :ler:

Endret av jordbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann...

Fant dagboka di nede på side to. Huff!

Bare innom for å klage litt, er fortsatt syyyyyk... Nyser og nyser, og øynene renner... *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups! På tide å skrive kanskje?

Har første JM-time i morgen! Hurra! :D Veldig glad for at samboern blir med. Regner med at vi får høre hjertelyd og slikt. Litt viktig for frøken som fortsatt ikke tror på at hun skal ha smått.

Har hetet vekkerklokkestativet(Les:bilstol), og den er helt super. Det mente ildern også, som okkuperte den i hele går! :D

18 uker i morgen.. går fort.. :-o

Gro: Stakkars piken! Bli frisk! Spise sjokolade og drikke vann, så blir du bedre vet du! *klemmepå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2:

Det er bebis inni der! :hjerter:

Jordmortime 18+0

Vekt: +/- 0 kg (0kg)

Blodtrykk: 110/75 (110/75)

Urin: - (-)

Ødem: 0 (0)

Fl./min: 148 :hjerter_rundt:

Neste time:

Ultralyd: 13.02 09.20

Jordmor: 17.03 08.30

Endret av jordbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil absolutt vite kjønn.. Første muttern gjorde da jeg fortalte at jeg var gravid, var å kjøpe et rosa babypledd.. hihi.. "HVA om det er en gutt da?" "Ehh, jo.. Jeg tror jo egentlig det blir det..Jeg skal skjerpe meg"

Til julaften hadde hun handlet både jente og gutteklær! Hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Hyggelig, eh...tex..sorry.. henger igjen! Du blir aldri en Evelina i min hjerne! ;)

Roma snart! Finne dato. Jeg er visst litt ikke-initiativrik for tiden.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla:

Returrett på fedre? Noen som trenger en? :sjenert:

Nå orker jeg ikke mer. Jeg har farne min langt opp i vranghalsen!

Samboern min sine foreldre og faren min er gode venner. Sladregjeng deluxe. *sukk*

Pappa og "svigerfar" hadde tydeligvis snakket sammen, for da samboern min snakket med faren sin, spurte han "Hvordan går det med jordbær for tiden? Hører faren hennes sier hun er så sur!" :sjokkert: (Eh, jeg sa i fra til faren min at jeg ikke syntes det var noe morsomt å få Mohamed-tegninger i e-posten min, så dette er noe han selv har funnet på)

Dette er bare det som har fått det til å koke over. Slik har han holdt på hele tiden. Skulle tro det var tøft å nedverdige dattra si. Jeg er ikke verdt så mye for han(Tro meg, dette er ikke noe jeg selv finner på. Jeg har feil mor, jeg er jente og jeg "tror" jeg kan mer enn han om f.eks. PC-er.. Noe som er veldig sårt for han)

I sommer hjalp han oss med kjøkkenet. Han gikk bare og slang med leppa til meg. Sa helt tydelig at jeg kunne holde meg til kaffekoking i stedet for kjøkkenbygging. (Fordi jeg er jente). Og han gjorde stortsett ikke noe annet enn å kjefte på MEG. Gjorde han noe galt, eller samboern, så tok han meg. Til slutt klikket det for meg og jeg kom med en real kjeftkule. Og da skulle han jammenta meg reise hjem, for jeg gjorde ikke noe annet enn å være sur hele tiden. :sjenert:

Utblåsing! ORKER ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om dum dag.

Hormonene kødder med hjernen igjen. Mest lyst til å bare gråte hele dagen. Veldig slitsomt! :(

Lei meg for at jeg ikke får gjort alt jeg vil hjemme. Rydde og vaske. Men energien er ikke til stede. Sukk.

Lei meg for at vennene ikke gidder noe lengre. Føler meg litt ensom. Selv om jeg er gravid, kan jeg vel ha det morsomt sammen med andre? Alkohol er jo det eneste jeg ikke kan være med på lengre, men ingen har tid lengre. Jaja.. Så er det vel ikke meningen at man skal kunne ha et liv og være gravid samtidlig, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

:klem:

Plutselig kommer energien tilbake! En dag bare er den der. Så blir den borte igjen, og så kommer den, men den er ikke HELT borte. Jeg lover! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surfa innom og må jo si hei!!! Du får selge faren din på finn.no. Evt gi ham bort. Høres kjedelig ut! :troest:

Håper at humøret blir bedre snart. Energien ER visst laber når man er gravid... Selv om det er kjipt.

I alle fall koselig at dere hørte hjertelyd og at alt står bra til inni magen! Jeg har hatt det litt som deg, det tok lang tid å venne seg til tanken. Og så utrolig sprøtt når man får høre hjertelyden for første gang!!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Takk for oppmuntring, rognebær.

miip: urk ja.. :frustrert: drittkallen kan dra en vissplass og forbli der. Takk for sympati :sjarmor:

Er vea fornøyd nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vea fornøyd nå?

Du vet at det ikke skal mer til enn passe rask internettlinje og et puppebilde til for å gjøre meg fornøyd. Men det var kanskje ikke det du tenkte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...