Gå til innhold

Dagbok:)


jordbær

Anbefalte innlegg

:sur::tristbla::forvirret::murvegg:

Ikke spør.. bare slenger ut litt frustrasjon!

Overdose med valerina forte hjelper meg forhåpentligvis til sengs, snart! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 måneder senere...
Gjest KATTAstrofe

Nei, men! Halloen! Trodde denne dagboka var død, jeg :) Bra du oppdaterer litt innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Katta! :)

Herregud som tiden går! Du er 17 uker på vei!

Og snart har jeg en ettåring i hus! :grine:

Alt går egentlig veldig bra.

Jeg er tilbake i fast jobb som driftskonsulent! (Fikk tilbud om den jobben jeg hadde mens jeg var gravid, og det sier man jo ikke nei til!)

Snuppa har blitt stooooor! *snufs*

Er vel ikke lenge før gullet mitt går. Hun er hyperaktiv, høylytt og rampete! Hihi.. Sin mor som barn, opp av dage!

Veldig søt og veldig flink.

Vi har ikke fått barnehageplass enda, da. Men vi har sendt klage, og har ordnet med "intervju" hos en privat familiebarnehage. Jeg TRENGER virkelig barnehageplass/dagmamma!! Hvis ikke sliter vi big time!

Jordbærmannen er i pappaperm. De storkoser seg, selv om jeg tror han har skjønt hva det sier å ha barn på fulltid. *fnise*

Nei, nå skal jeg gjøre meg ferdig på jobb og dra hjem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Det er sommer i jordbærhjemmet.

Jeg har ferie til 6. august.

Pernille begynte å gå i dag. Hun har tatt et par skritt alene en stund, men ikke gitt slipp på bordkanten frivillig før i kvel. Snuppa mi er så god og søt.

Har hatt en turbulent uke med forkjølelse + vaksiner. Stortsett har madammen sutret/grått hele uka, men i dag så hun litt bedre ut.

Vi har vært hos besteforeldrene mine sammen med søstra sine fire små. Det var...hektisk...hihi..

Neste uke reiser jeg, pernille og mamma til Kreta. Impulstur, men jeg er så lei av regn. Vi trenger noen solrike gode dager, vi kan kose oss på, før hverdagen starter for fullt.

Barnehageplassen er i orden. Fikk godkjent klagen min :) 15min gåtur hjemmefra, på vei til lillestrøm. Perfekt!

Ha en fin sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jordbær er innom for å hilse til kosedamene.

God jul til allesammen! :)

Jeg vet jeg er lite å se til, men jeg har vært seriøst opptatt med jobb og meg selv i det siste.

Det har seg slik at jeg blir "alenemor". Er vel mer riktig å si deltidsmor, siden vi deler 50/50...

Har funnet meg en liten koselig limegrønn leilighet på strømmen. 3 min fra direktebuss tilbarnehagen og 6min fra storsentret.

Ellers går det veldig bra. Mini har blitt en stor terrorist og gjør alt hun IKKE skal. Vi opplever den første trassalderen med raseri, biting og klyping som noe.. interessant.. ;-) Hun er en veldig god og snill jente, egentlig. Men jeg _ER_ veldig glad i barnehagen, altså! :fnise:

STOOOOR klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...