Gå til innhold

Dagbok:)


jordbær

Anbefalte innlegg

Ferdig med:

Bygge kjøkkenbord

Bytte stoler.

Flytte TV over på nytt bord

Gamle TV-bord ble nytt stuebord

Har spist kveldsmat ved det nye bordet. HERLIG! :D Har ikke hatt kjøkkenbord siden jeg flyttet hjemmefra.

Nå ser det (bortsett fra alt kaoset rundt dette nye opplegget..pappesker osv) utrolig koselig ut hjemme. Bortsett fra sofa. Den er litt.. Feil.. Men det får jeg leve med inntil vi blir rike igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*rister på hodet*

Barsel perm er for at du skal mate baby og sove..............................................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig!

Her er et bilde av kjøkkenbordet vårt! :)

Synes det ble veldig pent! (Jada, halvferdig kjøkken og slikt:P Mangler dør på oppvaskmaskin.. rotet vekk delene..ups)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det fire(tre til vi skal være der) timer igjen!

Vi er tre jenter og en mann som skal gjøre oss klar.. Hahaha.. Og alle sover enda. Genialt. :ler:

Er en smule trett, ja. Pernille har faktisk overrasket meg med TO bæsjebleier på under 12 timer. Det har ikke skjedd på evigheter! *stolt* (Vi snakker noen måneder)

Nei.. Jeg får gå og danse på meg holdinstrømpebuksa og gjøre klar flasker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn..

Nå er jeg litt mer tilstedet!

Navnefesten gikk kjempebra! Pernille var en vakker liten engel. Hun fikk kjempemye pene gaver. Fem hjertesmykker, stol til å ha ved matbordet, bunadskniv(eh, ja.. vet..), eventyrbok, smykkeskrin, sparebøsse, klær 5500kr og 30 roser!

Så til det hurramegrundte med hele greia.

I kveld skulle søskenbarna til samboern dra(kjempekoselige jenter!).. Og svigers skulle dra hjem(De har bodd på hotell).. MEN! Det var tydeligvis ikke deres plan..

Svigers flyttet hjem til oss! :-o UTEN å spørre.. "De regnet med at det var i orden. Jeg er DØDSSLITEN.. Sovet 12t på tre døgn.. Og nå løper jeg rundt og varter opp svigers. Lager mat, lager kaffe, serverer kaker, rydder etter de, vasker opp, vasker hus, bytter sengeklær og klapper på baby. Baby blir forøvrig overtrett, fordi svigermor tror hun har vondt i magen hver gang hun sutrer litt, så hun er borte og plukker henne opp når jeg forsøker å få henne til å sove. Og når hun faktisk sover, er de borte og klapper på henne.. *sukk*

Hvis hun gråter litt på kvelden.. sier hun.. "Hun er nok tørst! Du må gi henne mat", når jeg egentlig har matet henne for 1 time siden, og hun bare er overtrett og ikke vil roe seg ned.. GAAAAH!

Ligger hun på magen på gulvet, så kveles hun.. iflg. svigermor.. Og hun vår vondt i magen av huskestolen sin.. Jepp! Jeg brøler snart! PMS og tretthet + at jeg er sur pga at de tar seg til rette ved å overnatte uten å spørre oss først, er en dårlig kombinasjon! Jeg skal ha den siste ølen.. og den skal jeg NYTE! FORAN TRYNET på svigermor.. (Hun tror folk som drikker øl blir alkoholikere...hahahaha.. *alkoholiker*)

HELDIGVIS sa samboern at det passet litt dårlig, og at de måtte dra på tirsdag. Så jeg må bare holde ut i morgen! Takk og lov. Jeg er så sliten! Vil bare daffe på sofa, men.. Nå må jeg lage kaffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten, glad, rotete hus og ALENE! Deilig!

Fikk mensen i går for sikkerhetsskyld.. Og sjokoladesuget tar snart knekken på meg! Velvel.. Huske på at jeg må ringe legen i morgen og avtale time for spiralinnsetting! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig!

Her er et bilde av kjøkkenbordet vårt! :)

Synes det ble veldig pent! (Jada, halvferdig kjøkken og slikt:P Mangler dør på oppvaskmaskin.. rotet vekk delene..ups)

så lekkert!! og så lekre jenter!! ;)

og så bra at alt gikk bra på festen :)

stor klem til dere alle tre, gledre meg til å se igjen lille Pernille i november :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Så fint dere får det, også så inmari fine du og Pernille var på det bildet!

Skjønner godt din frustrasjon mht svigers. Tror svigermødre klør i fingrene etter å "vite best" mht små babyer. De er jo såååå erfarne, må vite :roll:

Håper vi sees snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jepp!

Akkurat nå sliter jeg med at laderen til min laptop tok kvelden! ;)

Så jeg "låner" en PC fra gubben.. har ikke KG som hotlink der.. derfor glemmer jeg forumet på en måte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da ikke glemme KG tøysejente ... :ler:

Og ihvertfall kan du ikke glemme julebordet vårt!!

Det skal være sikkert og visst!

Blir markjordbæret med inn en liten stund før hun blir med pappa hjem igjen? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...