Gå til innhold

Dagbok:)


jordbær

Anbefalte innlegg

Blir det ikke hyyyyyling etter sterk mat hos dere?

En slik suttesmekke hadde ikke funka her, det er svært skjelden M mister smokken, men om hun gjør det så klarer hun ikke å få tak i den selv om hun ligger og slikker på den... Så jeg tror ikke hun hadde klart det med den her heller, med mindre den er HELT inntil fjeset... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, hun hyler alltid mens jeg spiser løk, faktisk ;)

Men jeg ammer jo ikke lengre(bare på natta.. men det begynner å bli smått med melk da også), så jeg spiser hva påkker jeg vil! :ler:

Og drikker det jeg vil.. Det er de eneste fordelene med MME.. Det og at man kan stikke ut og overlate baby til pappaen.

Smekkegreia fungerer slik at den holder smokken på plass, slik at den ikke faller ut. Men hvis hun vil ha den vekk, pleier hun å vri på hodet sitt, slik at den faller ut likevel. Tør ikke bruke den på natta enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine::hoppe::hoppe::hoppe:

Sms fra søstra halv seks:

"Jaja. Her ligger jeg m labre rier og bader i grøt fostervann. Og da mener jeg bader. Lite rier, men de kommer vel!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Søstra går alltid på overtid.

Sist gikk det nesten treuker over tid, fordi bærum sykehus ikke liker å sette i gang folk. Så da kom en liten innskrumpet gutt ut! Hihi. Fyy så kjedelig det må være å gå så lang tid over terminen!

Ja! Nå blir vi to med markjordbær! Gleder meg! Store planer om å gjøre masse sammen i høst. Danskebåten og trilleturer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flagg::hjerter_rundt::hjerter:

A. S. kom til verden kl 17.00. Hun var 4120g og 51cm lang! Alt er bra med mor og barn! :legrine:

Hun er så god og rund! Masse hår og krøller! :hjerter:

Endret av jordbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woho!

Jeg skal snart ut og drekka meg snurrete! :D Plutselig kom venner og sa at de ville på byen sammen med meg. Og IOM at puppen er tom(Jeg sjekket i går og det erikke rart hun blir rasende på natta.. 10ml.. fikk jeg ut.. MED nesespray!) så kan pappaen være "barnevakt" :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wee!

I dag skal jeg starte på trening igjen! Forsøkte i fjor.. Men da ble jeg liksom.. Veldig gravid og trett! :ler:

Fikk med meg bare 4-5 svømmetreninger. Men! I år skal jeg IKKE bli gravid, gitt! Hihi.

*vente på venninna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...