Gå til innhold

Dagbok:)


jordbær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søte lille kosebaby ligger i kurven sin og fekter med armene mens hun leker med giraffen jeg har hengt opp i..eh.. TJa.. La oss kalle det en babygym som kan festes på bilstoler, vogner osv..

I går var vi på shoppin! Mor fant seg SKO! :-o *sjokk*

Prinsessa sov fra jeg dro ut til jeg kom hjem :ler: Flinke jenta mi! Og hun sover som en stein på natta.. Er uthvilt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

Vindusheisen på bilen vår har gått i stykker.. Og vinduet er åpent, kan ikke lukkes! VERSTE er at vi ikke kan få time før om en mnd på verksted.. Ev. Sette bilen der og så kan de ta den "når de har tid" :grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby er så skjønn. Hun har virkelig forstått meningen med leker. Ligger og stirrer intenst på dem.. Og så bæljer hun til med armene.. Og gliser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla:

Sliten.. Sett bort fra noen flaskemåltid + 1,5t med treningsfri - har baby vært "mitt ansvar" siden søndag...

Jaja.. Er vel sånn det skal være, sikkert... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phew! Baby sover!

Nå skal jeg slappe av, ta meg en eh..drink? Oooog.. ikke gjøre en dritt før jeg må vaske flasker, koke vann og gjøre klar mme til i natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vidt jeg vet liker du pingviner. ;)

Jepp! Fikk jo verdens søteste pingvin av deg en gang.. Den var fra deg, sant? Både såpe og bamse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kom dagen jeg har gruet til i mange år.

Jeg må ringe pappa.. Uff.. Mest lyst til å grine.

Regner med han skal mase om navnedagen, men jeg trives faktisk best uten å ha kontakt med han i det hele tatt. Tar på psyken, dette..

*sukk*

Jeg HATER han så utrolig mye! Og det er den eneste personen jeg noen gang har klart å si at jeg faktisk hater. Det sier litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...