Gå til innhold

Dagbok:)


jordbær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huffda, alltid teit med dumme vekter...

Var jo hos JM i går, og hun gav seg over for at jeg har gått opp 5 kg alt. Men det har jeg jo ikke! Er bare det at vekta hos legen som jeg var hos 15. desember var helt ko-ko, så vekta til JM viste 5 kg mer enn vekta hans. Hos meg selv har jeg gått opp en knapp kg, og det er ikke så ille. Det har jo vært jul og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa.. vekta var egentlig ikke så ille, bare jeg lærer meg til å ikke veie meg på ettermiddagen etter middag. ;)

Viste 1kg mer enn den andre.. Men det er jo ikke noe krise. Det betyr at jeg er tilbake på utgangspunktet ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær
Joa.. vekta var egentlig ikke så ille, bare jeg lærer meg til å ikke veie meg på ettermiddagen etter middag. ;)

Viste 1kg mer enn den andre.. Men det er jo ikke noe krise. Det betyr at jeg er tilbake på utgangspunktet ca.

1 kilo fra eller til har jo ingenting å si! Det kan jo variere fra dag til dag avhengig av tid på døgnet og alt sånt. Ikke bekymr deg! (bekymr er en morsom imperativ, forresten! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ble bare litt furt fordi det var første gang på leeenge at jeg har gått opp i vekt.. ev.. at vekta har vist riktig kg.. hihi.. Harlitt mye å ta av;)

Takk for oppmuntring, jenter.. Veldig lyst til å kaste vekt, ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hurraaa! :hoppe:

Svar fra lege ang. blodprøver.

Ikke har jeg syfilis, HIV, hepatitt eller noe skummelt. :klappe:

Jeg har heller ikke hatt toksoplasmosemokkel, noe som betyr at gubben får ta seg av kattedo fra nå av. :sjarmor:

Har hatt rødehunder/vaksine.

HB på 13 ooog jeg er blodtype A Rh(D) Positiv! Alt i skjønneste orden!

Ellers.. Uke 16.. Buksa er småtrang... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DER er jenta som har skjønt det! :D

EFnet er tingen

Jeg henger på EFnet, IRCnet og et annet, lite nett, når jeg henger på irc, jeg, men Undernet gidder jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Undernett *grøsse*

Og dette er vel sånn ca mitt innlegg nr 9.000. Vet ikke om jeg skal gråte eller juble, tror jeg satser på det siste *ler*

Endret av Grooo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho!

Uke 17. Magen er litt vanskelig å skjule..

Nettopp vunnet en auksjon på QXL. Det betyr at bilstolen til mini er i orden.

Det ble dette setet.

Akkurat det vi ønsket oss - 1500kr billigere enn på barneverden ;)

*glise*

Endret av jordbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, stilig!

Har ikke kjøpt en eneste ting til babyen ennå vi, har egentlig ikke begynt å se på ting heller... Kanskje snart? Skal jo på UL på onsdag, tipper at ting blir litt mer "virkelige" etter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...