Gå til innhold

Dagbok:)


jordbær

Anbefalte innlegg

:hoppe:

Snakket med sjefen i dag! Han sa.. "Det var veldig dumt for oss det. Men selvfølgelig veldig hyggelig at du er gravid da. Men.. Du vet.. Hadde tenkt litt på fremtiden og stillingen din.."(Er vikar, han mente at han sansynligvis hadde ansatt meg hadde det ikke vært for..)

MEN!

Jeg får jobbe så lenge jeg kan! :D Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn har han da ikke lov til å si?? :overrasket:

Du kan ikke IKKE få jobben fordi du er gravid!!

Nei, han sa det aldri direkte.. :) Men jeg skjønner han godt. Så jeg orker ikke krangle med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee!

Hatt ei fin uke.

Slitsom, men fin.. Kjipt med så lange dager pga. snø og kø. (Drar 0730 og er hjemme 1930)

Fikk hjemmekontor i går, slik at jeg slapp unna køen en dag. Og i dag stakk jeg tidlig. Deilig!

Mini sparker som aldri før. Full fart! Hehe. Har forsøkt å få samboern til å kjenne, for jeg selv kjenner spark utenpå magen.. Men da blir frøken veeeldig rolig, helt plutselig. SLEMT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neiiida.. Jeg er bare trett og sliten.. Og litt furt fordi jeg må jobbe i hele morgennatt! :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert:

Trett!

Våken i 24t i strekk.. :tristbla:

Jobbkveld/natt/morgen/formiddag...

Ting går så sakte.. og så er kunden så sur.. Skjønner dem SÅ godt.. Men det er ikke min feil at det er tre brannmurer mellom serverne som stopper hastigheten på filkopieringen..

"Når er du ferdig" spør dem.. sånn ca en gang i timen.

Hadde jeg visst det, hadde jeg nok vært kjempeglad selv! For jeg liker jo ikke akkurat å droppe søvnen sånn helt uten videre.. :sjenert:

Nesten tømt en pose dumle mini bites.. og en flaske brus.. :grine: vil sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!

Ikke sovet enda.Synes ikke de få minuttene jeg har fått på øyet teller.

Så nå er jeg endelig ferdig etter 23t, ser det ut til. Etter å ha blitt kjeftet opp etter noter for noe ikke jeg styrer, og jobbet rævva av meg for å få alt bra..

Likbleik, sliten og lei seg! Har hatt et par tuteanfall(blir slik når jeg er trett) hvor mobilen har gått i veggen.. og kastet litt opp..

Så nå er det endelig helg.. sukk..Vurderer jammen ta meg, å ta fri på mandag.

Kan ikke være sunt..Kynnere i fleng.. Jaja..

Nå skal jeg iallefall slappe av.. Så fort jeg har funnet noen til å hente og overlevere den forbanna harddisken.. Sukk..

Ny gå-uten-søvnrekort på 33 timer..

Og lønna for alt strevet.. hele 3000kr minus skatt :P .. Velvel.. Ikke verdt det. Men dem kommer godt med.

Nå er jeg ferdig med klaging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ting litt bedre.

Slappet av (ikke sovet doh), spist kylling tikka masala fra spice og sett charlie og sjokoladefabrikken.. Humøret ble bedre da.. men jeg sovner nesten..urk.. Bare våken litt til, så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

I dag beordres du til å ta det helt med ro. I dag skal du bære ligge i sofaen og ta vaære på jordbær og lille Josefine, og spise en sjokolade og se litt på tv.

Husk at lille Josefine trenger en mamma som er sterk og uthvilt når hun kommer til verden !! :fy_fy:

*hente pledd og sette over te-vann*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

Vooondt!

Våknet i natt med INTENSE magesmerter og kaldsvettet som bare rakkern! Trodde jeg skulle dytte ut mini allerede.. :overrasket:

Men.. Det viste seg at jeg sansnligvis har spist dårlig bacon til pannekakene, for gubben hadde det på samme måte. Så nå er magen ødelagt! Auuu påååå!

:tristbla:

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grooo: Japp.. Over nå, heldigvis.

Ny JM-time i dag:

Jordmortime 22+5 (18+0)

Vekt: +/- 0 kg (0kg)

Blodtrykk: 105/70 (110/75)

Urin: - (-)

Ødem: 0 (0)

Fl./min: 146(148)

SF: 21 (15)

Endret av jordbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:gratulerer:

Blitt stor pike! :D

Snilleste mannen har kjøpt peneste mobilen til meg :hoppe:

Nå har jeg en 7370..Fiiiine dingsen! Gullfarget med blomster på! For ikke å snakke om bestemordusk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...