Gå til innhold

Dagbok:)


jordbær

Anbefalte innlegg

:grine2: :grine2:

Jeg er så lykkelig.

Alt er så fint med den lille. Hjernehalvdeler, hjertekammer..fingre, tær, føtter, ryggrad.. Og så er den like lat og slapp som sin mor.. :sjarmor:

Dessuten! Får jeg en liten :babyjente: :grine2:

Ny termin: 18.07

Endret av jordbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint med hyggelige UL-resultater!

Er litt missunnelig på dere som vet kjønn, men samtidig er det jo spennende å vente også da. LItt i alle fall... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, kjære jenter! Dere er søte!

Gro: Til gjengjeld er du 1 uke og 6 dager lengre enn meg nå! Og på sommern tror jeg det blir lange dager :)

*fortsatt gå rundt med fårete glis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk snuppis!

Hm.. Fredag skulle jeg egentlig vært halvveis, før jeg ble satt tilbake noen dager. På en måte litt kjipt, men det spiller liksom egentlig ingen rolle. Bare kjipt å måtte bli uke 19 to ganger! hihi.

Lillingen sparker masse! har gjort det siden UL.

Arg! Kaos på jobb.. Dem har revet opp gulvet i hele første et... og lagt matter på gulvene ved kantina.. Og selvfølgelig skjult hull! Og hull+jordbær=katastrofe! Vrikka ankel, ja! Takk skal dere faen meg ha. Og ikke nok med det! Yoghurten jeg kjøpte, var åpnet. Totalt bortkastet kantinetur! :(

Aww! Har verdens søteste mann <3

I går fikk jeg valentinesday-kort med "gavekort" på kake bakt av han(1-2-3-kake selvfølgelig), hvor han da ikke garanterer for resultatet..hihi.

Dette sammen med en eske full av mørk hjertesjokolade med gullpapir og fem skrapelodd. Skjønningen fant ikke blomster, sa han. Og det gjør ikke noe. For jeg er egentlig ikke SÅ glad i roser. :) (Ikke for å være utakknemlig..men jeg er bare litt sær)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så romantisk mann du har da!

Vel, skal ikke klage jeg heller ;)

Men jeg har sagt at jeg IKKE vil ha valentisensgave eller bursdagsgave nå, vil heller at vi legger pengene i Glasgowturen og finner på masse hyggelig og romantisk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa! Det var en god ide, grooo! Ferie er viktigst!

Vi reiser en tur i påsken til tyskland, tror jeg.

*peeese*

Er syk! snufs!

Sitter og hoster og har generelt ikke noe særlig god dag.

Fikk sove til 1200 iallefall! Men jeg tror jammen jeg kunne sovet til i morgen!

Jeg er så dum! Jeg har ikke samvittighet til å være syk! Så da måtte jeg jo selvfølgelig bryte løs på verandaen, som har over en meter snø på seg :S

*pese* Lærer aldri.

Dessuten ser ikke huset ut. Burde nok gjøre litt mer, føler jeg.

Kanskje ta ilderdritten på gulvet.. og bare rydde litt av bordet.. før jeg tar kjøkken!

Og så må jeg ikke glemme at jeg har en drøss med pakker som MÅ sendes til QXL-folk.. Det har jeg ikke hatt tid til å gjøre denne uka, pga senvakt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så flink!

Nå er leiligheten helt ren og ryddig. Iallefall stue, gang og kjøkken!

Snakker om kaos! hihi.

Samboern skulle ut sammen med kompis for å fly miniatyrhelikopter.. Først klarte kattejæveln å snuble i matskåla.. 10min senere snublet samboern i kattedoet! HURRA! Alle som har katter vet hvor jævlig det er med kattesand over hele gulvet :>

Men! Nå er det rent igjen.

Slapper av i stolen. Kjøpte meg sudoku til PSP i går. Kjempegreier! :D "No pen required!"(No shit).

Nok et impulskjøp i går.. DVD-opptaker! Hurra! Aldri mer sene kvelder fordi jeg "bare må se ferdig" noe først. Den er så fint! Og hurra meg rundt! Den fungerer.

Stresset så mye rundt i dag, at lillemonster i magen har jeg ikke kjent noe til enda. kanskje fordi jeg ikke har fått i meg mat. Er dritsulten, men har ikke lyst på mat. Slemme matlyst!

Vel. Noen lyster må man vel ofre for arbeidslysten ;)

Endret av jordbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen går det med matlysten?

Min er litt opp og ned for tiden den og.. Nå har jeg lyst på smoothie, men da må jeg få tak i noe frukt og jeg har ikke lyst på tur ut i snøen så da tror jeg at jeg legger meg i steden. Har fundert i hele dag på om jeg vil orke å bake boller, får se når jeg våkner igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er på jordet!

I helga har jeg nesten egentlig ikke spist. Vært kjempesulten, men har liksom ikke lyst på noe.

Og når jeg får lyst på noe, er det bare sære ting. F.eks. stekt spagetti(!?) eller italiensk pizza.. :P

Greit nok.. Vekta rører seg ikke!

Har til og med delvis fått morgenkvalmen tilbake. Kaster opp når jeg pusser tenner og hvis jeg ikke får mat tidsnok.. Urk.. Lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For noen skjønne ul-bilder!! Hun ligner noe på moren sin den der, med de samme vakre hendene, og det samme store hjertet :)

:klem1:

Takk! Det var pent sagt av deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flagg::hoppe::perebrus::gratulerer:

Halvveis! :D

(I.flg. UL-termin. I.flg. menstermin er jeg 21+2)

Egentlig lurer jeg på om det stemmer. UL-terminen.

Babyverden sier at, ut i fra UL-terminen ble baby produsert 23. oktober, 2005.

Jeg hadde positiv graviditetstest den 1. november. En uke etter befruktning. Er det mulig da? :sjenert:

Jaja. Jenta kan gjerne være liten for min del. Sånn.. 3200g-ish ved fødsel er greit nok det. Har så mye klær i str. 50-56! Var på shopping i går.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du begynt å handle klær også nå?!?

Har ikke kjøpt noe ennå vi... Ingenting... Skal få låne litt babyklær av en liten venn som ble født i april i fjor, og vugge har vi fra søstern min. Reiseseng og sprinkelseng skal vi antagelig låne av en nevø, ellers må vi til og handle det meste etter hvert...

Er så vanskelig å vite hva man skal handle! Og så vet vi jo ikke om det er gutt eller jente heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

Ja, men det var kun fordi venninnene mente det var på tide. Den ene kom og hentet meg for å handle babyklær på lørdag, nemlig.

Har ikke klart det helt selv enda. Skummelt! Står med masse klær.. og så tenker jeg "Neeeh, det er jo så lenge til! Kan kjøpe senere" og så legger jeg dem fra meg og går.. ;)

FAENS DRITTKATT!

Den tissa på støveletten min *grine*

(Jordbær har sko(butikkangst) og setter stor pris på de få parene hun har)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...