Gå til innhold

Vi som støtter utfallet av Depp rettssaken


Raven.Writingdesk

Anbefalte innlegg

Duraton skrev (9 minutter siden):

La oss holde oss til engelsk, da det er det som blir brukt i videoen.

Som hun sa JD sa I got something on my bum. 
Så sier hun at hun Put my hand down his trousers…

Så her har vi On my bum, og down his trousers. 

Skal jo selvsagt ikke gå vekk ifra at han ikke hadde på seg undertøy, men det er nå som så. 
Var det noe mer du lurte på når det kom til preposisjoner?

 

Duraton skrev (9 minutter siden):

La oss holde oss til engelsk, da det er det som blir brukt i videoen.

Som hun sa JD sa I got something on my bum. 
Så sier hun at hun Put my hand down his trousers…

Så her har vi On my bum, og down his trousers. 

Skal jo selvsagt ikke gå vekk ifra at han ikke hadde på seg undertøy, men det er nå som så. 
Var det noe mer du lurte på når det kom til preposisjoner?

Men er en rumpesprekk på en rumpe eller i en rumpe? Du må nok holde deg til norsken litt til😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

charactouy skrev (1 time siden):

 

Det er ingen som har påstått at han ikke kan ha hatt det i rumpesprekken eller såvidt mellom skinkene - vi har vel snarere påstått at det høres veldig ut som Depp humor.

 

Storesøster skrev (1 time siden):

Som du ser av eksemplene jeg har sitert vil man helst tolke det som «i bokseren», «i bukselomma» eller «på rompa». 

 

Du få feie for din egen leseforståelse først. Det er jo faktisk bare et bevis på at dere også leser hverandre med de mest positive brillene på. 
 

Det du siterte er på ingen måte bevis for at noen her har påstått at han ikke kan ha hatt den i rumpesprekken. Å komme med alternative forklaringer og/eller omskrivinger er ikke å avvise en annen mulighet.

Beklager, du kommer til kort.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster skrev (5 timer siden):

Men det er jo faktisk dette som er poenget. Selv dette skal det kveruleres på, fordi det er ufordelaktig for Johnny  Depp. 

Ser du har lagt til et avsnitt.

Det er du som drar fram at jeg skrev oppi boxeren og kverulerer på det. Om det er i boxeren, i rumpesprekken, som befinner seg på en rumpe som er inni en boxer, så forandrer ikke det på mine ord som DU siterer og diskuterer. Det er Dagbladet som er saken, ikke oss i tråden.

Og jeg blåser vel langt i hva du måtte mene om at jeg ikke leter etter eller bryr meg om «feil» ved JD for pil og bue år siden. Jeg støtter dommen, og er ikke spesielt alene om det i verden, for å si det forsiktig. At du har en forventning om at jeg ikke skal forsvare dommen, men omfavne «feil» ved ham, er ikke mitt problem. Ei heller at du synes tråden er kjempeteit av samme grunn. Jeg har ingen grunner til å så tvil om JD etter rettssaken, med mindre det kommer fram noe vesentlig nytt, selv om enkelte her liker å fremstille det som veldig galt og imbesilt, og nærmest krever at man skal se på ham med kritiske briller. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster skrev (10 timer siden):

Selv dette skal det kveruleres på, fordi det er ufordelaktig for Johnny  Depp. 

Siterer bare tillegget ditt.

Jeg forstår ikke helt hva du mener med at det er ufordelaktig for Depp at han i sin ungdom overrakte Moss et diamantkjede på en uvanlig måte. Jeg forstår heller ikke hvorfor du tar diskusjonen rundt 'rektaldiamantene' så alvorlig. Personlig harselerer jeg mest med mainstream medias måte å presentere informasjon og fremstille den som verst mulig for å få artikkelklikk.

Endret av charactouy
Tydeliggjøring
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster skrev (14 timer siden):

Denne tråden er en vits. Stor underholdning faktisk. 

😂😅.....You crack....🤣....me up! 🤣...I shouldn't...just undercover...but...🤣 I can't resist...a joke!

Established! "On my bum.." Can we proceed to argue how firm or flat the 31 year old Johnny Depp's bum was? 

Go Team JD, argue, The Tiffany of Bums, rockhard shelf!

Go Team Heard, throwaway comment, flat diamondsprouting filecabinet! 

😆 Sloss som om dere er strømmetjenester, mama needs a good show, visuals please  😂😇 

Endret av Valar Morghulis
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom rektaldiamanter (for et herlig ord! 🤣) og "the pitfalls of English prepositions":
(Min antagelse: Depp hadde "gjemt" diamantsmykket mellom rumpeballene - også kjent som rumpesprekken. Kanskje ikke så veldig behagelig, men adskillig mer komfortabelt og mindre helseskadelig enn å stappe et smykke inn analt)

Fristen for å innfri anke-kriteriene gikk ut i går den 4. september. Er det noen som vet hvorvidt Heard og hennes advokatteam greide å innfri kravene? Klarte de å skaffe til veie pengene? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunter7 skrev (4 timer siden):

Mellom rektaldiamanter (for et herlig ord! 🤣) og "the pitfalls of English prepositions":
(Min antagelse: Depp hadde "gjemt" diamantsmykket mellom rumpeballene - også kjent som rumpesprekken. Kanskje ikke så veldig behagelig, men adskillig mer komfortabelt og mindre helseskadelig enn å stappe et smykke inn analt)

Fristen for å innfri anke-kriteriene gikk ut i går den 4. september. Er det noen som vet hvorvidt Heard og hennes advokatteam greide å innfri kravene? Klarte de å skaffe til veie pengene? 

Rektaldiamanter er en av mine bedre - ganske fornøyd med den. (Jeg mistenker at din antagelse stemmer.)

Det ryktes og påstås at 'noen' på vegne av Heard har innfridd det økonomiske kravet, men jeg tror ikke det er bekreftet. Hvorvidt de har kunnet innfri de juridiske kravene har jeg ikke sett noe annet om en alle innspillene som er referert her i tråden og sier kravene ikke kan innfris. Det burde vel dukke opp noe fra sikker kilde snart. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster skrev (20 timer siden):

 

 

 

Hvis du refererer til meg som Heard-tilhenger, tar du feil. Som du ser av eksemplene jeg har sitert vil man helst tolke det som «i bokseren», «i bukselomma» eller «på rompa». 
 

Du få feie for din egen leseforståelse først. Det er jo faktisk bare et bevis på at dere også leser hverandre med de mest positive brillene på. 
 

Denne tråden er en vits. Stor underholdning faktisk. 

https://www.geo.tv/latest/438174-amber-heards-pr-actively-working-to-discredit-johnny-depp-verdict 
 

 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duraton skrev (20 timer siden):

La oss holde oss til engelsk, da det er det som blir brukt i videoen.

Som hun sa JD sa I got something on my bum. 
Så sier hun at hun Put my hand down his trousers…

Så her har vi On my bum, og down his trousers. 

Skal jo selvsagt ikke gå vekk ifra at han ikke hadde på seg undertøy, men det er nå som så. 
Var det noe mer du lurte på når det kom til preposisjoner?

Fiffig at du hopper over frasen «He pulled it out of the crack of his ass). 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charactouy skrev (10 timer siden):

Siterer bare tillegget ditt.

Jeg forstår ikke helt hva du mener med at det er ufordelaktig for Depp at han i sin ungdom overrakte Moss et diamantkjede på en uvanlig måte. Jeg forstår heller ikke hvorfor du tar diskusjonen rundt 'rektaldiamantene' så alvorlig. Personlig harselerer jeg mest med mainstream medias måte å presentere informasjon og fremstille den som verst mulig for å få artikkelklikk.

At media bedriver klikkhoreri er ikke noe nytt. Men jeg diskuterte altså ikke Dagbladets artikkel, men hvordan flere her i tråden symptomatisk nok tolket intervjuet med Moss, på tross av at hun ordrett sier at smykket var gjemt i rompesprekken. Det er helt oppskriftsmessig. 
 

Heldigvis er det lett å se at de aller fleste har mistet interessen for saken. Antall likes tyder på at bare en håndfull brukere finner det interessant å rope i ekkokammeret. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster skrev (54 minutter siden):

At media bedriver klikkhoreri er ikke noe nytt. Men jeg diskuterte altså ikke Dagbladets artikkel, men hvordan flere her i tråden symptomatisk nok tolket intervjuet med Moss, på tross av at hun ordrett sier at smykket var gjemt i rompesprekken. Det er helt oppskriftsmessig. 
 

Heldigvis er det lett å se at de aller fleste har mistet interessen for saken. Antall likes tyder på at bare en håndfull brukere finner det interessant å rope i ekkokammeret. 

Hvis dette er en popularitetskonkurranse for deg, er det kanskje greit at også du trekker deg ut av tråden. Høres forøvrig mistenkelig kjent ut denne brukerdebatten og fokuset på popularitet og likes.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster skrev (1 time siden):

At media bedriver klikkhoreri er ikke noe nytt. Men jeg diskuterte altså ikke Dagbladets artikkel, men hvordan flere her i tråden symptomatisk nok tolket intervjuet med Moss, på tross av at hun ordrett sier at smykket var gjemt i rompesprekken. Det er helt oppskriftsmessig. 
 

Heldigvis er det lett å se at de aller fleste har mistet interessen for saken. Antall likes tyder på at bare en håndfull brukere finner det interessant å rope i ekkokammeret. 

Men vi diskuterte - eller flåset rundt - dagbladets 'klikkhoreri'. Denne tråden ble opprettet fordi vi ønsker å diskutere artikler og videoer som kommer ut rundt saken, med andre som ønsker å diskutere dette, uten å diskutere med- eller motdebattanter. 

Premisset for tråden er at man mener juryen kom til riktig avgjørelse og at man ønsker å diskutere saken og omstendighetene rundt denne på en sober, saklig og høflig måte uten å tillegge andre deltagere meninger og/eller egenskaper. Dersom du ikke er i stand til dette, er jeg ikke interessert i å diskutere med deg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muffin man
~ Ada ~ skrev (1 time siden):

Høres forøvrig mistenkelig kjent ut denne brukerdebatten og fokuset på popularitet og likes.

Hjelp!🤣 Sitter med en sterk følelse at det ikke er hvem som helst du siktet til her.. Ikke veldig pent å referere til og konspirere om brukere som ikke en gang er med i  debatten basert på null bevis... Hadde virkelig planer om å være en passiv tilskuer, men her sender du ut en provokasjon. Jepp. Jeg har referert til "likes" tidligere, ja 😅

Skal sies at jeg er enig i at rumpedebatten/fake news- konspirasjonsteoriene faktisk er veldig underholdene å lese..  Av alle uviktige ting i verden er helt klart  riktig av preposisjon av "i/på" i forhold til rumpestumpen til Depp det soleklart viktigste.

Dagbladet er fake news!

Peace ;) Denne diskusjonen tør jeg virkelig ikke å delta i.

Endret av Muffin man
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ramona1970

Jeg fant en video i dag der de viser en undersøkelse som skal vise at de fleste som ikke støtter utfallet faktisk ikke så noe særlig på rettssaken. Det stemmer når det gjelder en venninne av meg. Hun mener at Johnny Depp er den virkelige skyldige, og sier hun "kjenner hans type" mens Amber bare reagerte på hans vold. Hun har ikke sett noe på rettssaken fordi hun ikke orker pga PTSD . Hun har ikke hørt på audioene heller, selv om jeg har sendt linker til henne. 
Hva er deres erfaring, har de som mener JD er den virkelige skyldige sett på denne rettssaken? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramona1970 skrev (12 minutter siden):

Jeg fant en video i dag der de viser en undersøkelse som skal vise at de fleste som ikke støtter utfallet faktisk ikke så noe særlig på rettssaken. Det stemmer når det gjelder en venninne av meg. Hun mener at Johnny Depp er den virkelige skyldige, og sier hun "kjenner hans type" mens Amber bare reagerte på hans vold. Hun har ikke sett noe på rettssaken fordi hun ikke orker pga PTSD . Hun har ikke hørt på audioene heller, selv om jeg har sendt linker til henne. 
Hva er deres erfaring, har de som mener JD er den virkelige skyldige sett på denne rettssaken? 

 

Interessant. Nå er jeg litt skeptisk til popcorn planet (fremstår veldig tabloide) så jeg skal se litt nærmere på det og se om jeg finner undersøkelsen.

Jeg kjenner ikke noen personlig som har sterke meninger om saken - verken som har fulgt eller ikke fulgt den, men jeg kan godt forestille meg at de som kun har fulgt norske mediers dekning mener at saken fikk feil utfall i alle fall. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ramona1970

Hehe, jeg gikk tilbake til videoen der Kate Moss snakker om diamanthalsbåndet. Når du tar hånda ned bak i buksa til noen så er det aller siste du forventer å finne et diamanthalsbånd. Det er helt Johnny's humor, og jeg kan ikke se hvordan det skal være ufordelaktig for han på noen måte. Akkurat hvor diamanthalsbåndet var, om det var innenfor eller utenpå trusa, vet vi ikke. Når Kate sier "pulled it out of the crack of his bum", så kan hun absolutt overdrive. Det neste hun sier er at hun stakk hånda ned i buksa hans og drog opp et diamanthalsbånd. Jeg har selv hørt Amerikanere overdrive og beskrive "i buksa" som "i rumpa". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramona1970 skrev (3 minutter siden):

Hehe, jeg gikk tilbake til videoen der Kate Moss snakker om diamanthalsbåndet. Når du tar hånda ned bak i buksa til noen så er det aller siste du forventer å finne et diamanthalsbånd. Det er helt Johnny's humor, og jeg kan ikke se hvordan det skal være ufordelaktig for han på noen måte. Akkurat hvor diamanthalsbåndet var, om det var innenfor eller utenpå trusa, vet vi ikke. Når Kate sier "pulled it out of the crack of his bum", så kan hun absolutt overdrive. Det neste hun sier er at hun stakk hånda ned i buksa hans og drog opp et diamanthalsbånd. Jeg har selv hørt Amerikanere overdrive og beskrive "i buksa" som "i rumpa". 

Det er akkurat dette jeg også sliter med. For Moss var det tydelig en morsom og minneverdig historie slik hun fortalte den, så Depp traff gjerne godt med den innpakningen 🤔 Jeg forstår rett og slett ikke hvordan media får til å blåse noe sånt opp til en skandale. Greit at jeg er relativt frisinnet så lenge man ikke er til direkte skade for andre, men jeg trodde ikke man måtte være frisinnet for å tenke at 'rektaldiamanter' var rart og morsomt fremfor skandaløst 🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970
charactouy skrev (13 minutter siden):

Interessant. Nå er jeg litt skeptisk til popcorn planet (fremstår veldig tabloide) så jeg skal se litt nærmere på det og se om jeg finner undersøkelsen.

Jeg kjenner ikke noen personlig som har sterke meninger om saken - verken som har fulgt eller ikke fulgt den, men jeg kan godt forestille meg at de som kun har fulgt norske mediers dekning mener at saken fikk feil utfall i alle fall. 

Ja jeg liker dem ikke så godt selv, virker som de lager mye videoer og har lives bare for å lage innhold. Men akkurat dette var litt interessant. Det må jovære vanskelig å fortsette å mene at JD er den voldelige etter man har sett rettssaken eller hørt på lydopptakene av samtalene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

charactouy skrev (25 minutter siden):

Det er akkurat dette jeg også sliter med. For Moss var det tydelig en morsom og minneverdig historie slik hun fortalte den, så Depp traff gjerne godt med den innpakningen 🤔 Jeg forstår rett og slett ikke hvordan media får til å blåse noe sånt opp til en skandale. Greit at jeg er relativt frisinnet så lenge man ikke er til direkte skade for andre, men jeg trodde ikke man måtte være frisinnet for å tenke at 'rektaldiamanter' var rart og morsomt fremfor skandaløst 🤔

Dette! 

Er jo bare morsomt og til å humre litt av😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...