Gå til innhold

Vi som støtter utfallet av Depp rettssaken


Raven.Writingdesk

Anbefalte innlegg

Hatsumomo skrev (På 14.9.2022 den 21.56):

Noe sexsymbol er han ihvertfall IKKE.

Kjære vene.

Ja det er lenge siden han fikk jentene til å dåne🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde han klippet håret kort, så tror jeg han hadde sett mye bedre/sunnere/friskere ut. Det håret drar "ned" hele utseende nå.  Han er ett godt eksempel på hva en frisyre gjør med en person.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en voksen mann med spor av det livet han har levd. Ingen av oss hadde sett stort bedre ut om vi var i hans sko. Å diskutere utseendet hans blir egentlig bare smålig.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charactouy skrev (4 minutter siden):

Han er en voksen mann med spor av det livet han har levd. Ingen av oss hadde sett stort bedre ut om vi var i hans sko. Å diskutere utseendet hans blir egentlig bare smålig.

Hva har utseendet hans å gjøre med denne saken? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotehodet skrev (1 time siden):

Hva har utseendet hans å gjøre med denne saken? 

Det lurer jeg også på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 24.9.2022 den 18.31):

Ja det er lenge siden han fikk jentene til å dåne🥰

For en taper han er 🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mr.PimpLotion skrev (På 23.9.2022 den 15.19):

Resultatet av rettssaken var en seier for alle menn. Heard the turd er søppel.

Yabba 💦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/23/2022 at 12:31 PM, grønnball said:

Hun klemmer jo Camille på bildet i vg artikkelen, så hun var tilstede i rettssaken hun også. sikkert som bistandsadvokat eller noe sånt bak hovedteamet- Ikke akkurat nøytral hun heller. Dere tror vel ikke at advokater ikke konfererer med hverandre underveis i rettssaker?

Tilhører hun også mafian?

Kanskje dem satt og sendte lapper fram og tilbake med hemmelige beskjeder!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (På 14.9.2022 den 21.54):

Det må ha vært en hard sommer 😳😪

Screenshot_20220914-213722_Instagram.jpg

Han har jo bare glemt å sminke seg! :nigo:

 

grønnball skrev (På 22.9.2022 den 21.22):

https://www.vg.no/rampelys/i/5BnoEb/tmz-johnny-depp-dater-advokaten-sin

Tenkte jeg det ikke. Nå dater han en av advokatene sine, og selv om det ikke er snakk om Camille, så viser dette at team depp blander roller. har tidligere vist bilder av dr curry som festet med Depp gjengen etter rettssaken, der hun virket full og hun har også vært på fest med camille, en av de andre advokatene hans. De er inhabile og dommen burde ikke blitt stående.

Jeg savner fremdeles kilden til dette berømte bursdagsbildet. Når det da i tillegg ser photoshoppet ut (spesielt Dr. Currys ansikt), så tar jeg dette med en stor klype salt inntil det motsatte er bevist.
Ellers er det også sånn at når folk vanker i samme kretser (som advokater og psykologer ofte gjør), så omtaler de gjerne hverandre som "venner" selv om de knapt er bekjente og treffes maks et par ganger i året på en eller annen større sammenkomst. Hvis dette er å være inhabil, er det ingen som er habile. Man vil garantert finne bekjentskaper på kryss og tvers, uansett hvilke advokater og psykologer man ansetter. Verden og bransjen er ikke så stor.

Så lenge Depp og advokaten ikke hadde et forhold mens han var hennes klient, så er det totalt irrelevant at de har funnet hverandre i ettertid. Det har ingenting med å være inhabil eller blande roller å gjøre.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingmonk skrev (8 minutter siden):

Håper faktisk på at Amber ikke har noen barn. Dama er klin sprø og ingen barn burde vokse opp med henne som mor. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (12 minutter siden):

Jeg tenker at hvis du tror på det som står i denne artikkelen så trenger du hjelp. 

Hjelp til hva?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Purple Basil skrev (21 minutter siden):

Håper faktisk på at Amber ikke har noen barn. Dama er klin sprø og ingen barn burde vokse opp med henne som mor. 

Hun har et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970
Kyllingmonk skrev (8 timer siden):

Det er faktisk ikke så usannsynlig at narsissister finner på helt ville ting som dette. Men vet ikke hvordan hun skal slippe unna med det, det må jo være nok av mennesker rundt henne som vet sannheten. Tenker det er for drøyt til å være sant, men hvem vet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kyllingmonk skrev (14 timer siden):

At dette mest sannsynlig er ren bullshit, og at spekulasjoner rundt barnet hennes ikke hører hjemme i denne tråden.

Endret av Ardwinna
Modererte meg litt
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, ~ Ada ~ said:

The appeal

 

Hadde du unntaksvis orket å gi en sammenfatning? 
Jeg har ikke mulighet til å se videoene akkurat nå 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...