Gå til innhold

Vi som støtter utfallet av Depp rettssaken


Raven.Writingdesk

Anbefalte innlegg

Muffin man skrev (1 time siden):

Hjelp!🤣 Sitter med en sterk følelse at det ikke er hvem som helst du siktet til her.. Ikke veldig pent å referere til og konspirere om brukere som ikke en gang er med i  debatten basert på null bevis... Hadde virkelig planer om å være en passiv tilskuer, men her sender du ut en provokasjon. Jepp. Jeg har referert til "likes" tidligere, ja 😅

Skal sies at jeg er enig i at rumpedebatten/fake news- konspirasjonsteoriene faktisk er veldig underholdene å lese..  Av alle uviktige ting i verden er helt klart  riktig av preposisjon av "i/på" i forhold til rumpestumpen til Depp det soleklart viktigste.

Dagbladet er fake news!

Peace ;) Denne diskusjonen tør jeg virkelig ikke å delta i.

Du kan ta det med ro. Og ingen ønsker mer fokus her på det jeg skrev etter tidligere tråder. Du trenger ikke delta om du ikke tør. 

Ja, Dagbladet holder på i kjent stil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Muffin man
~ Ada ~ skrev (9 minutter siden):

Ja, Dagbladet holder på i kjent stil.

fake news all of it its fake - Donald Trump Says | Make a Meme

Hehe. Sorry måtte bare..

Dere får ha en fortreffelig debatt videre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (1 time siden):

Dette! 

Er jo bare morsomt og til å humre litt av😊

Nesten på grensen til sjarmerende merkelig, vil jeg si. Men så er jeg merkelig selv også da - det hjelper mye 😅

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Storesøster said:

Fiffig at du hopper over frasen «He pulled it out of the crack of his ass). 

Snodig at du ignorerte de to linjene etter at hun sa det. 
Første linjen er for å sjokkere, de 2 andre linjene er forklaringen ifra henne. 
Du er vel enig i at setningene med forklaring er bedre enn den første setningen. 
Blir jo som med media og deres clickbait titler. 
Forklaringen er bedre enn tittelen. 
Artikkelen er mer forklarende enn tittelen.

Du glemte forresten å ta for deg hva jeg faktisk skrev. 
Du glemte det sikkert bare 😊

Endret av Duraton
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffin man skrev (47 minutter siden):

fake news all of it its fake - Donald Trump Says | Make a Meme

Hehe. Sorry måtte bare..

Dere får ha en fortreffelig debatt videre :) 

Tror kanskje den fingeren peker feil vei (og nei, mener ikke at den burde pekt ned mot trusa😊).

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det påstås at for de som deltar aktivt i disse trådene, så er visstnok en av de primære beveggrunnene at man får (så mange) "likes". Det er faktisk bare tull og vas. Hvis man ønsker å sanke "likes", så er det denne tråden et øde, og man vil være adskillig bedre betjent i andre tråder på Rampelys, som f.eks. trådene om CBE og SE. Der er sannsynligheten for å knekke 50 "likes"-merket og følgelig få utnevnelsen "Popular post" enorm sammenlignet med denne. Just sayin' ...

 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Muffin man
Hunter7 skrev (44 minutter siden):

Jeg ser at det påstås at for de som deltar aktivt i disse trådene, så er visstnok en av de primære beveggrunnene at man får (så mange) "likes". Det er faktisk bare tull og vas. Hvis man ønsker å sanke "likes", så er det denne tråden et øde, og man vil være adskillig bedre betjent i andre tråder på Rampelys, som f.eks. trådene om CBE og SE. Der er sannsynligheten for å knekke 50 "likes"-merket og følgelig få utnevnelsen "Popular post" enorm sammenlignet med denne. Just sayin' ...

 

Må bare skyte inn noe her

At folk skriver her for likes har faktisk ikke vært et tema i denne tråden i det hele tatt. Det ble dratt opp i den forrige. Derimot var det en som påpekte at folk hadde mistet interessen av saken pga. færre likes på postene enn før og en annen som mistenkeliggjorde brukeren for dette.

Du er nok et par måneder for sent ute med akkurat dette innlegget her ;) 

Endret av Muffin man
Endret til en mindre krass formulering ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Muffin man said:

Må bare skyte inn noe her

At folk skriver her for likes har faktisk ikke vært et tema i denne tråden i det hele tatt. Det ble dratt opp i den forrige. Derimot var det en som påpekte at folk hadde mistet interessen av saken pga. færre likes på postene enn før og en annen som mistenkeliggjorde brukeren for dette.

Du er nok et par måneder for sent ute med akkurat dette innlegget her ;) 

Du glemte å legge merke til at Hunter7 refererte til tråder, flertall altså. 
Men ellers så får du ha takk for å ha påpekt det åpenbare, det var sikkert noen som hadde bruk for det ❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muffin man
Duraton skrev (2 timer siden):

Du glemte å legge merke til at Hunter7 refererte til tråder, flertall altså. 
Men ellers så får du ha takk for å ha påpekt det åpenbare, det var sikkert noen som hadde bruk for det ❤️

At det "påstås "er vel noe som skjer i  kontinuerlig.  " Denne diskusjonen eksisterte kun vel i en enkel tråd og omhandlet en enkel bruket .  . Hunter er egentlig like mye ute å kjøre selv om du vrir det på denne måten. 

Takk for sarkasmen selv om jeg ikke forstår hva du hensikten akkurat her? I likhet med at Ada refererte til "like opphenget" mitt i en diskusjon jeg ikke var med i engang for å undergrave en annen bruker..  Var dette en slags hevn eller en projisering? Hadde vært hyggeligere om dere hadde spart dere for det, uansett ;) 

Håper dere sparer dere for dette om enda en stakkars forvillet seg inn i tråden med en kritisk mening. Tråden vil alltid være åpen for alle selv om dere ikke liker det.. Her påpeker jeg det åpenbare de fleste faktisk har bruk for å tenke litt over.. Lykke til.

Endret av Muffin man
..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffin man skrev (8 timer siden):

At det "påstås "er vel noe som skjer i  kontinuerlig.  " Denne diskusjonen eksisterte kun vel i en enkel tråd og omhandlet en enkel bruket .  . Hunter er egentlig like mye ute å kjøre selv om du vrir det på denne måten. 

Takk for sarkasmen selv om jeg ikke forstår hva du hensikten akkurat her? I likhet med at Ada refererte til "like opphenget" mitt i en diskusjon jeg ikke var med i engang for å undergrave en annen bruker..  Var dette en slags hevn eller en projisering? Hadde vært hyggeligere om dere hadde spart dere for det, uansett ;) 

Håper dere sparer dere for dette om enda en stakkars forvillet seg inn i tråden med en kritisk mening. Tråden vil alltid være åpen for alle selv om dere ikke liker det.. Her påpeker jeg det åpenbare de fleste faktisk har bruk for å tenke litt over.. Lykke til.

Enda en stakkars som kritiserte brukerne.

Ja, fokus på brukere, popularitet/ikke popularitet osv minnet mistenkelig om tidligere utfordringer man har ønsket bort, og som også bryter med regelverket. Håper det var oppklarende og et punktum.

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muffin man
~ Ada ~ skrev (På 4.9.2022 den 20.33):

😂. Det som er artig, er at «storesøster» gjør sin entré og konklusjon av tråden akkurat her.

 

Tror latterliggjøringer som dette er et langt større onde gjennom diskusjonen en en enkel diskusjon om likes for flere måneder siden. Vi får være enig i å være uenige om dette..

Tror det beste er å gå tilbake til diskusjonen ;) 

 

Endret av Muffin man
Slettet et avsnitt..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Muffin man said:

At det "påstås "er vel noe som skjer i  kontinuerlig.  " Denne diskusjonen eksisterte kun vel i en enkel tråd og omhandlet en enkel bruket .  . Hunter er egentlig like mye ute å kjøre selv om du vrir det på denne måten. 

Takk for sarkasmen selv om jeg ikke forstår hva du hensikten akkurat her? I likhet med at Ada refererte til "like opphenget" mitt i en diskusjon jeg ikke var med i engang for å undergrave en annen bruker..  Var dette en slags hevn eller en projisering? Hadde vært hyggeligere om dere hadde spart dere for det, uansett ;) 

Håper dere sparer dere for dette om enda en stakkars forvillet seg inn i tråden med en kritisk mening. Tråden vil alltid være åpen for alle selv om dere ikke liker det.. Her påpeker jeg det åpenbare de fleste faktisk har bruk for å tenke litt over.. Lykke til.

Bli nå ikke sur fordi jeg pekte ut at du blinkset over the faktum at Hunter7 skrev tråder, og ikke tråd. 
Og hvilken sarkasme? 
Jeg mente alt jeg skrev, 120%

Det hadde vært fint om du ikke tilla meg meninger jeg ikke har gitt uttrykk for, ei eller besitter. 
Det er sverting av person når du gjør det, og det er lite hyggelig.

Og du må jo gjerne delta i tråden, men som jeg nevnte for deg tidligere, kom med noe fornuftig noe, legg frem linker, gi noe istedenfor å bare skulle rakke ned på andre. 
Du skal alltid ha meta diskusjon om andres meninger og syn, og det er så utrolig slitsomt når det er JD vi ønsker å snakke om, og ikke semantikk ifra en annen bruker.

  • Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Muffin man said:

At det "påstås "er vel noe som skjer i  kontinuerlig.  " Denne diskusjonen eksisterte kun vel i en enkel tråd og omhandlet en enkel bruket .  . Hunter er egentlig like mye ute å kjøre selv om du vrir det på denne måten. 

... snip ...

Feil, påstander om at enkelte brukere deltar primært for å sanke "likes"har funnet sted i minst tre tråder. Derav min bruk av flertallsformen som @Duraton så korrekt henviste til. 

Nå ble påstanden nok en gang brukt og som gammel ringrev på KG følte jeg rett og slett for å komme med en erfaringsbasert tolkning av en tendens jeg har observert over tid.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muffin man skrev (1 time siden):

Tror latterliggjøringer som dette er et langt større onde gjennom diskusjonen en en enkel diskusjon om likes for flere måneder siden. Vi får være enig i å være uenige om dette..

Tror det beste er å gå tilbake til diskusjonen ;) 

 

Og igjen angriper du den som tar tyren ved hornene fremfor den som hoppet inn i en tråd med eneste agenda å latterliggjøre brukerne. Få deg en annen hobby enn å metadiskutere «oss». Bare slutt!

  • Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muffin man
~ Ada ~ skrev (25 minutter siden):

Og igjen angriper du den som tar tyren ved hornene fremfor den som hoppet inn i en tråd med eneste agenda å latterliggjøre brukerne. Få deg en annen hobby enn å metadiskutere «oss». Bare slutt!

Skulle egentlig forsvare meg her., men dropper det og skriver dette :

Selv om jeg er uenig i en del dere gjør så er jeg enig med noe dere sier og. Plassen her har virkelig blitt en uvane for meg personlig og denne tråden syntes jeg ikke får det beste hos meg selv..  Dere er sikkert herlige folk så skal ikke la meg farge av all turbulensen basert på en sak med så liten betydning i det store bildet her i verden.;)   

Kos dere videre så finner jeg en ny hobby ;) Å gå på den samme tabben flere ganger er uten tvil min egen feil. Hater konflikter..Sånn egentlig.. 😕 

Peace and love.❤️ Enjoy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har sett denne delen før, om volden. Har stort sett spolt over kommentarene, så vet ikke helt hva de sier. Forøvrig fascinerende dialog og fremtoning hos advokatene (her også):

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

grønnball skrev (1 time siden):

Ser at dere har jaget bort to til nå. Licorne har sagt det er folk som ikke lengre tør være i trådene pga dere.

At folk velger å forlate tråden i stedet for å debattere sak fremfor person, betyr ikke at de er jaget.

Har du for øvrig gjort deg opp en saklig mening rundt noen av elementene i etterspillet av rettssaken? I det minste en idé om hvor Moss' halskjede var plassert og hvem som la det der?

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, grønnball said:

Ser at dere har jaget bort to til nå. Licorne har sagt det er folk som ikke lengre tør være i trådene pga dere.

Da får dem stå der uten en tråd da.

Badum tss

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...