AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #61 Skrevet 17. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Vi har 50/50 nå og sønnen vet ingenting da dette er noe vi vurderer og kun det. Så dere trenger ikke å ha lyst å gi han en klem eller noe. vi vurderer og å flytte midt i mellom oss, slik at vi begge har 4 timer mellom oss og barna. Da må vi begge enten ha annen hver helg eller mindre. evt at vi bor sammen 50% av tiden og bor hver for oss den andre uken. Alt dette er for øyeblikket bare snakk og vi leter etter løsninger. ts. Anonymkode: e23fb...b3c Og hva med jobb. Og hva vil dette økonomisk koste dere. Dette høres bare slitsomt ut. Anonymkode: 07dd5...b22 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #62 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har 50/50 nå og sønnen vet ingenting da dette er noe vi vurderer og kun det. Så dere trenger ikke å ha lyst å gi han en klem eller noe. vi vurderer og å flytte midt i mellom oss, slik at vi begge har 4 timer mellom oss og barna. Da må vi begge enten ha annen hver helg eller mindre. evt at vi bor sammen 50% av tiden og bor hver for oss den andre uken. Alt dette er for øyeblikket bare snakk og vi leter etter løsninger. ts. Anonymkode: e23fb...b3c Er ikke det litt viktig info fra start? Anonymkode: 1f769...f71 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #63 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og hva med jobb. Og hva vil dette økonomisk koste dere. Dette høres bare slitsomt ut. Anonymkode: 07dd5...b22 Forelskelse gjør tydeligvis blind.. Anonymkode: e8243...8c8 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #64 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har 50/50 nå og sønnen vet ingenting da dette er noe vi vurderer og kun det. Så dere trenger ikke å ha lyst å gi han en klem eller noe. vi vurderer og å flytte midt i mellom oss, slik at vi begge har 4 timer mellom oss og barna. Da må vi begge enten ha annen hver helg eller mindre. evt at vi bor sammen 50% av tiden og bor hver for oss den andre uken. Alt dette er for øyeblikket bare snakk og vi leter etter løsninger. ts. Anonymkode: e23fb...b3c Så dere skal begge velge bort barna deres? Jøsses. Anonymkode: e91ca...802 12 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #65 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg er en voksen dame på 40 år med en kjæreste 8 timer unna. Vi har vært kjærester i 1 år og føler nå et stort behov for å flytte sammen og starte livet vårt, slik vi drømmer om. Han har to små barn som han ikke kan flytte ifra og jeg har en sønn på 12 år. Vi har begge 50/50 fordeling. Min sønn elsker både meg og sin far, har skole, venner og hobbyer her vi bor. Så ser at det er jeg som evt må gi slipp på barnet og gi far 100% om jeg flytter 8 timer bort. Helt ærlig blir jeg fysisk dårlig av å tenke på det og er livredd for hva min sønn kommer til å tenke og føle om jeg flytter. skal selvsagt snakke mye med han før vi tar valget, slik at han vet at jeg elsker han like mye og ikke velger han bort. vil også gi han muligheten til å flytte med meg, eller kommer senere. Men ikke ligge et press på han. Vet at noen vil si at jeg velger kjæresten over min sønn. At jeg er egoistisk og kanskje til og med en dårlig mor. Men slik ser ikke jeg det. Vil helst ha i både pose og sekk (at han flytter med meg), men vil ikke ødelegge verken for barnefar eller min sønn. Elsker denne mannen og et avstandsforhold på 8 timer er utrolig tungt. Redd det kan være ødeleggende om jeg venter de 6 årene jeg først planla. Noen som har vært i en tilsvarende situasjon? Anonymkode: e23fb...b3c Du er virkelig en ræva mor om du er villig til å gi opp tid med barnet ditt for en dude du har kjent 1 år. Og det smeller fra meg som absolutt ikke ønsker barn. Anonymkode: a46dc...cda 9 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #66 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har 50/50 nå og sønnen vet ingenting da dette er noe vi vurderer og kun det. Så dere trenger ikke å ha lyst å gi han en klem eller noe. vi vurderer og å flytte midt i mellom oss, slik at vi begge har 4 timer mellom oss og barna. Da må vi begge enten ha annen hver helg eller mindre. evt at vi bor sammen 50% av tiden og bor hver for oss den andre uken. Alt dette er for øyeblikket bare snakk og vi leter etter løsninger. ts. Anonymkode: e23fb...b3c Det er virkelig helt sykt at du og denne mannen engang vurderer dette. Ingen av dere høres ut som dere burde ha ansvar for barn. Prøv å tenke mer mer hjerte og hjerne og ikke bare med kjønnsorganene. Jo, jeg får lyst å gi den stakkars gutten en klem, selv om han ikke vet at moren hans ikke lenger er særlig glad i ham. Anonymkode: 4ce15...ee0 8 2 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #67 Skrevet 17. juli 2022 Nei, ikke gjør det! Ikke la en liten forelskelse som du ikke en gang vet vil vare, ødelegge for sønnen din. Høres helt absurd ut i mine ører 😳 Anonymkode: f4507...143 5 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #68 Skrevet 17. juli 2022 Oi. Her har barnefar "kun" ungene annen hver helg, men om han hadde valgt å flytte unna barna sine for en annen så hadde jeg nok mistet all respekt for han. På samme måte kunne jeg ALDRI noensinne flyttet til en annen by pga en mann. Anonymkode: 232e1...d1d 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #69 Skrevet 17. juli 2022 Blir faktisk litt småkvalm av å lese dette her. Forstår meg ikke på slike mennesker. Anonymkode: 1f769...f71 8 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #70 Skrevet 17. juli 2022 Dette lukter trygd og trailortrash. Anonymkode: e91ca...802 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #71 Skrevet 17. juli 2022 Du er forelsket, og tenker åpenbart ikke klart. Vet du hvilken fase din sønn har i vente nå? 12 år er en utrolig sårbar alder, og ila de neste årene vil både kropp og sinn endres totalt - med alt det medfører. Han trenger stabilitet i livet sitt, for å kunne håndtere tenårene. Vent i det minste til han er 16/går på VGS og har landet litt. Anonymkode: 6cf24...4e7 7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #72 Skrevet 17. juli 2022 Hvis du flytter, så velger du han bort. Du velger bort han og å være en del av livet hans... Anonymkode: 532b9...acc 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #73 Skrevet 17. juli 2022 Ærlig talt! Hva er det som feiler deg, TS?? Hvem er det som vil flytte vekk fra sitt eget barn? Jeg er sjokkert over at du i det hele tatt vurderer det! Stakars, stakars sønnen din! Du og kjæresten kan vel bo der dere bor nå, og ses annenhver uke? Anonymkode: 2f698...e47 8 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #74 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Nei jeg vil ikke rive han opp fra alt han har her og derfor tenker jeg at om jeg flytter så er det faren han vil fortsette å bo hos. Vil gi han muligheten til å flytte med meg, men ikke ligge press eller dårlig samvittighet på barnet. vil heller ikke gå til rettssak eller noe annet drastisk. vi har hatt annen hver helg sammen og ellers når vi har kunne hatt hjemmekontor. Men det sliter veldig på oss og vi ønsker virkelig å leve sammen. Kanskje er jeg egoistisk… ts. Anonymkode: e23fb...b3c Du ER egoistisk. Du vurderer jo å forlate barnet ditt. For en mann du knapt kjenner. Stakkars barnet... Fortsett med 50/50, gjør alt du kan for å finne en jobb der du kan jobbe hjemmefra annenhver (evt hjemmefra fulltid) uke og reis til å besøke den nye mannen mens sønnen er hos barnefar. Anonymkode: 965ad...5df 10 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #75 Skrevet 17. juli 2022 51 minutter siden, AnonymBruker said: Trodde mødre var så glad i barn at de ville gjøre hva som helst for å være mest mulig sammen med dem 🥺🥺 Anonymkode: c0592...997 Beklager, men det går ikke an å være så naiv. Det er bare å søke på Google på engelsk, så får du opp HUNDREVIS av lenker om nettopp det. For eksempel: https://www.quora.com/What-do-you-think-about-women-who-leave-their-family-with-children-for-another-man Det finnes altså faktisk mødre som gjør dette. Samme som det finnes mødre som dreper barna sine og. 51 minutter siden, AnonymBruker said: Dette her kan du faktisk ikke gjøre. Anonymkode: 83aa6...155 Som sagt, en del mødre har gjort nettopp det. Og, en del har angret i ettertid. Anonymkode: 3ec44...8c8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #76 Skrevet 17. juli 2022 Er dette kødd???! Håper du er en trollmor som kjeder deg no sykt en søndagskveld. Anonymkode: 1f769...f71 9
ALB Skrevet 17. juli 2022 #77 Skrevet 17. juli 2022 Kan bare slutte meg til de som sier at dette høres utrolig egoistisk og lite reflektert ut. Sønnen din er på vei inn i tenårene, de neste 3-5 årene er så utrolig viktige. Du kan vel i alle fall vente til han har gått ett år på vgs. Hvis han faller til ro på vgs kan du vurdere å flytte da - til nød!! Jeg er så absolutt ikke årets mor, skjønner godt behov for litt egentid, romatikk og det å ha «sine greier» utenfor familien. Men aldri kunne jeg prioritert disse tingene i så stor grad at jeg vurderte å flytte fra en tolvåring?!? Det høres rett og slett vanvittig ut. 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #78 Skrevet 17. juli 2022 Han kommer aldri til å tilgi deg, TS. Anonymkode: 7523d...39a 6
BobbySocks Skrevet 17. juli 2022 #79 Skrevet 17. juli 2022 (endret) I stedet for at du skal kjenne på savn, at du må reise i mellom så vil du heller tvinge sønnen din og dytte disse problemene over til han? Du vil heller se ungen annenhver helg en kjæresten?! Årets møkkamor. Endret 17. juli 2022 av BobbySocks 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #80 Skrevet 17. juli 2022 Jeg hadde ALDRI gjort noe sånt, eller i det hele tatt vurdert det! Sønnen min er 15 år, og han er livet mitt. Jeg elsker kjæresten min også, men jeg elsker sønnen min så dypt at jeg hadde dødd i sjelen min uten han. Jeg hadde ikke en gang flyttet 8 timer unna den dagen han er voksen og flytter for seg selv, fordi jeg ønsker å være i nogenlunde nærhet for han hvis han trenger meg. Alvorlig talt, ta deg sammen! Når du har barn, så må du enten møte noen i nærheten der du selv bor eller noen uten barn hvis de bor langt unna, sånn at DE er flyttbare- for det er ikke du! Anonymkode: 4f849...5d6 9 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå