Gå til innhold

Holder på å bli gal av disse datingappene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 6.7.2022 den 0.33):

Er det mulig å finne en eneste normal og seriøs mann der som ikke vrir samtaler eller bilder over til seksuelle tema?

I så fall, hvor?

Nå er jeg drittlei av å kaste bort tiden min på slike menn. Tror de at de fleste damer liker det, eller hva er greia?

Anonymkode: 31b67...da4

matcher du bare med de kjekkeste?

Anonymkode: 039e0...ad3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

To sider av samme sak...

Menn har en langt lavere terskel for å vri samtalen over på sex om de matcher med en dame men etterpå tenker "meh, hun har jeg ikke lyst på noe forhold med uansett". Da slenger man kanskje ut noe slikt og håper på "ja", og selv om man får ja betyr ikke det at man gjør noe. Det er kanskje kynisk, men det blir nesten som å "øve".

Hvis man derimot finner noen man synes er attraktiv nok (på eget nivå) til at man føler at man kanskje har "vært heldig" så oppfører man seg på en annen måte.

Problemet er som mange påpeker at alle kvinner på Tinder flokker seg rundt de samme mennene, og nesten alltid mer attraktive enn seg selv. Gudbedre så mange likes jeg får fra kvinner som er laaangt under meg utseendemessig, gjerne med en ungeflokk på slep.

Her er resultatet av profilbildet mitt på "photofeeler" bare for å vise at jeg ikke egentlig er veldig stygg:

image.thumb.png.f1148577e7c36fcaf894a80a349e7b03.png

Ikke tipp topp, men veldig langt over mange av de som sender meg "like". Heldigvis får jeg også noen "likes" fra normale og tilsynelatende attraktive jenter/kvinner. Akkurat nå er jeg ikke engang "på markedet", heldigvis.

Tinder / moderne "dating" er ikke lett, men det er definitivt lettere for kvinner enn menn.

 

Anonymkode: 31682...d2d

Hva har ditt utseende og resultat av profilbilde med saken å gjøre?

Skal love at flere av de som skriver seksuelle ting er langt under meg utseendemessig. Og vær så snill og slutt og forsvar og finn på unnskyldninger disse respektløse seksuelle tilnærmingene som mange kvinner.

Normale menn som finner ut at de ikke er interesserte mer lar stort sett være å ta mer kontakt, de plager ikke andre med pikken sin. Og nå får du slutte med tullprat.

Anonymkode: 31b67...da4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva har ditt utseende og resultat av profilbilde med saken å gjøre?

Skal love at flere av de som skriver seksuelle ting er langt under meg utseendemessig. Og vær så snill og slutt og forsvar og finn på unnskyldninger disse respektløse seksuelle tilnærmingene som mange kvinner.

Normale menn som finner ut at de ikke er interesserte mer lar stort sett være å ta mer kontakt, de plager ikke andre med pikken sin. Og nå får du slutte med tullprat.

Anonymkode: 31b67...da4

Som mange kvinner opplever, skulle det stå.

Anonymkode: 31b67...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

matcher du bare med de kjekkeste?

Anonymkode: 039e0...ad3

Nei, matcher med de jeg finner tiltrekkende.

Tenker da ikke å gå ned i nivå bare fordi jeg er på useriøse datingsider.

Anonymkode: 31b67...da4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, matcher med de jeg finner tiltrekkende.

Tenker da ikke å gå ned i nivå bare fordi jeg er på useriøse datingsider.

Anonymkode: 31b67...da4

Ok så hva er det du prøver å oppnå da egentlig, hva er det du har tenkt å gjøre annerledes for å få til det de fleste andre får til uten problem? Du kan ikke tvinge menn som ikke vil ha deg til å bli sammen med deg. Så enten må du gjøre noe med deg selv, eller fortsette som før. Mennene du mener du fortjener vil jo tydeligvis ikke ha deg

Anonymkode: 03821...c69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.7.2022 den 0.39):

Hvorfor er enkelte menn her inne så opptatt av å rangere menn fra 1-10? Jeg tviler på at det er særlig mange kvinner som klassifiserer på den måten. 

Anonymkode: c509f...1ba

Så kvinner klassifiserer, eller kategoriserer ikke menn? 🙈

Anonymkode: 3c315...775

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig flere blir flinkere til å anmelde uønskede dickpicks og sextrakassering, slik at det i større grad blir slutt på dette.

Internett og datingapper har dessverre gjort det altfor lett for grisemenn å  utfolde seg og plage andre.

Anonymkode: 31b67...da4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring, nedsettende ytringer, gjengivelse av tekster uten oppgitt kilde og siteringer av slettede innlegg. Den er i tillegg ryddet for misbruk av AnonymBruker-funksjon.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt lite sosiale antenner om man sender d.pics og andre lignende ting til en dame sånn uten videre? 

Hilsen 

M44, på Tinder. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...