Gå til innhold

Holder på å bli gal av disse datingappene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du vært inne på tinder og sjekket i det siste? Det kan jeg anbefale deg å gjøre. Bare ta en liten titt. Hvis du mener kvinner har altfor høy standard forstår jeg ikke lenger betydningen av ordet.

Anonymkode: fea79...8c5

Hva mener du?

Anonymkode: 64f62...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Så mange utrolig kjekke menn kan jeg dessverre ikke si at det er der.

Anonymkode: 31b67...da4

Så mennene på tinder og generelt er uattraktive, og de få mennene du mener har et attraktivt nok utseende for deg er ikke interessert i å gi deg noe annet enn sex?

Og alt dette er menns skyld, og du har krav på forhold med de kjekkeste mennene?

Anbefaler at du jobber med deg selv og realitetsorientere deg. Eventuelt kjøpe en katt 

Anonymkode: 03821...c69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så mennene på tinder og generelt er uattraktive, og de få mennene du mener har et attraktivt nok utseende for deg er ikke interessert i å gi deg noe annet enn sex?

Og alt dette er menns skyld, og du har krav på forhold med de kjekkeste mennene?

Anbefaler at du jobber med deg selv og realitetsorientere deg. Eventuelt kjøpe en katt 

Anonymkode: 03821...c69

Jeg tror ikke det er noen som mener de har krav på de kjekkeste mennene? Trikset til tinder, som gjør at de tjener fett på desperate, kjærlighetssyke mennesker, er vel at de enten viser de mindre pene mennene eller de veldig kjekke. Så du er rett og slett stuck med den appen til evig tid. 

Anonymkode: fea79...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nylig singel, har barn.... mister troen etter å ha lest denne tråden. Vurderte egentlig Tinder om noen noen mnd, men det her virker bare irriterende og tidkrevende 

Anonymkode: c597a...d86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ble nylig singel, har barn.... mister troen etter å ha lest denne tråden. Vurderte egentlig Tinder om noen noen mnd, men det her virker bare irriterende og tidkrevende 

Anonymkode: c597a...d86

Kan bruke den som en slags bonus, for man vet jo aldri!

Anonymkode: fea79...8c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Begynner å bli så provosert nå. Har begynt å blokkere dem tvert. Men skulle vært unødvendig å bruke tid på sånne. Sier til og med at jeg er ute etter noe seriøst.

Blokkering er det eneste riktige du kan gjøre her.

En kompis er åpen om at han går ‘rett på sak’ seksuelt på datingsider om det er det som er motivet for å ta kontakt med dama.  Han legger ut mest mulig agn som en annen her nevner, og i følge ham får han gjerne da napp fra 1-20.

Det positive ved denne fremgangsmåten er at dama kan luke ut disse useriøse sexfikserte mennene ganske raskt. Bare blokkere dem tvert fra start. Da er det egentlig verre med disse falske ‘oppvarmerne’ som spiller på sjarm og falske forhåpninger….Og så viser det seg at de bare er ute etter sex de også.

De som går rett på sak er ihvertfall ærlige og stjeler mindre tid fra dama enn de uærlige som gir falske forhåpninger.

Anonymkode: e5e18...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kommuniser med slike tullinger. Bare slett dem, blokker eller hva man gjør på Tinder. Jeg har aldri prøvd dating apper og kommer aldri til å gjøre det. 

Anonymkode: 2a5e8...161

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vk92 skrev (19 timer siden):

Vært singel i 3 år nå, har samme erfaring som deg. De greier virkelig ikke å holde en samtale uten å vri det om til sex. Til tross for at man skriver tydelig i profilen sin at man kun er ute etter noe seriøst! 

Kan vel være fordi mange ikke er interessert i noe seriøst med noen som ikke finnes seksuelle på noe som helst plan også da. Bare en aldri så liten tanke, altså :opplyser:

Endret av anonymbruker42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk klarer å skylde på ts fordi menn ikke klarer å oppføre seg sivilisert er helt utrolig. Det er ikke hennes feil at de som tar kontakt er bavianer. 

Anonymkode: 144b9...4ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ble nylig singel, har barn.... mister troen etter å ha lest denne tråden. Vurderte egentlig Tinder om noen noen mnd, men det her virker bare irriterende og tidkrevende 

Anonymkode: c597a...d86

Kanskje greit å fokusere på barnet, ja. De trenger ikke nye stefedre i hytt og pine. Alle har godt av å leve singellivet noen år.

Anonymkode: 64f62...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymbruker42 skrev (14 minutter siden):

Kan vel være fordi mange ikke er interessert i noe seriøst med noen som ikke finnes seksuelle på noe som helst plan også da. Bare en aldri så liten tanke, altså :opplyser:

Ja det var jo logisk.

Hvem er det som selv tar kontakt med personer man ikke finner tiltrekkende for så å komme med seksuelle tilnærmelser hvis de er ute etter noe seriøst? Om det er tilfelle så er man jo enten helt rar, eller liker å trakassere kvinner med sex.

De fleste normale menn som er ute etter noe seriøst tar da kontakt med damer de faktisk liker og lar andre være. Sånn gjør jeg som dame ihvertfall.

Anonymkode: 31b67...da4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kanskje greit å fokusere på barnet, ja. De trenger ikke nye stefedre i hytt og pine. Alle har godt av å leve singellivet noen år.

Anonymkode: 64f62...2c7

Takk for rådet du... det går an å ville møte menn med de rette intensjonene uten å involvere barna på et par år. Det er ikke sagt at det blir forhold på en, to, tre selv om man ønsker å møte menn fra møblerte hjem 

Anonymkode: c597a...d86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er gift og aldri vært på tinder, hadde jeg vært det hadde jeg sikkert ikke fått noen likes nei. Akkurat som de fleste andre menn.

Det handler ikke om "skyld". Det er lov å spørre om sex, og det er lov å spørre om forhold. Og det er lov å si nei til begge deler.

Det handler om årsak og forklaring. Menns problem på tinder er at ingen vil ha dem, kvinners problem på tinder er at akkurat de få mennene de synes er attraktive nok ikke vil ha dem. Men alle kan få sex av denne lille gruppen med menn. Er det ikke ganske innlysende at dette er en kabal som ikke går opp, hvis det er forhold man ønsker? Syting på Internett forandrer ingenting, regnestykket går ikke opp. Og absolutt alle sier de "ikke går etter de kjekkeste", faktum er likevel at nesten alle går etter de samme mennene.

Dere får være så uenige dere vil, det endrer ingenting. Men jeg kaster antakeligvis bort tida, det er ingen som kommer til å ta til seg noe av dette uansett 

Anonymkode: 03821...c69

Virker som noen her misforstår den reelle problemstillingen. Det er ikke det at noen ikke vil ha en som er problemet, det er jo en real sak og ikke ville ha noen, og da er det også normalt og ikke ta kontakt.

Det som er problemstillingen her i tråden er useriøse menn som raskt vrir samtalen over til sex, og kaster bort tiden til de som ønsker noe seriøst.

Anonymkode: 31b67...da4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så mange utrolig kjekke menn kan jeg dessverre ikke si at det er der.

Du velger jo selv hvem du vil matche med og som kan kommunisere med deg. Så da velger du vel de kjekkeste? 

Anonymkode: da562...899

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg kommer ikke bort i de mennene på Tinder. Tipper du går etter de kjekkeste, uten en seriøs profil tekst. 

Anonymkode: b9ce4...3b5

 

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

For alt vi vet er disse mennene 7`ere eller 8`ere. Det er bare at standarden er så høy at de du sier ikke er kjekke, trolig er over snittet.

Anonymkode: 64f62...2c7

Og hva så i helvete? Kan man ikke oppføre seg som folk da eller? Dette ratingsystemet på utseende og ligapreiket her på kg er sinnsykt.

Anonymkode: b73ed...6e2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du trenger ikke slette, bare si at du ikke har sex før ekteskap

Anonymkode: 3548c...5dd

😅 nå vil jeg ikke gifte meg da. 

lillevill skrev (5 timer siden):

Det er lurt å møte de, slik at du får korrekt uttrykk av hvem de er. Hvem som helst kan skrive fine ord og imponere med historier. Men du ser hvem han er når du treffer han. Om dere chatter i lang tid blir du bare lurt :)

Nei, møter ikke disse mennene. Ikke chatter jeg en evighet heller. De viser raskt hvem de er. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du velger jo selv hvem du vil matche med og som kan kommunisere med deg. Så da velger du vel de kjekkeste? 

Anonymkode: da562...899

De få wow kjekke som er der styrer jeg unna. De er sjelden noe å samle på. Går etter menn som jeg også hadde sett etter i det virkelige liv. Har også matchet med noen jeg ikke synes er så kjekke, men som jeg er usikker på og vil se mer av. Noen av de har også kun solbrille bilder, og viser seg og ikke være kjekke i det hele tatt når de sender bilde uten solbriller etter vi har matchet, mens andre igjen viser seg å ha lagt ut 10 år gamle bilder.

Det er ikke sånn at alle ser ut som på bildene.

Anonymkode: 31b67...da4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det var jo logisk.

Hvem er det som selv tar kontakt med personer man ikke finner tiltrekkende for så å komme med seksuelle tilnærmelser hvis de er ute etter noe seriøst? Om det er tilfelle så er man jo enten helt rar, eller liker å trakassere kvinner med sex.

De fleste normale menn som er ute etter noe seriøst tar da kontakt med damer de faktisk liker og lar andre være. Sånn gjør jeg som dame ihvertfall.

Anonymkode: 31b67...da4

Det som er "logisk" er at det ikke er noen motsetning i det å være på jakt etter noe seriøst OG med noen som synes sex er en allright greie... 

Nå har jeg aldri vært på noen apper, men jeg har vel aldri møtt på interessante damer som føler seg trakassert av flørting og "lett sex-fjas", selv om de jakter forhold...    Det å chætte med Søgni eller Arvid som anser sex som noe man har kun for å produsere barn, det å ha slikt jÆvelskap før man er gift verdens største synd, og at man vil brenne i helvete i hele evigheten for det - det er ikke akkurat sånn super-givende for den jevne nordmann det heller, vil jeg påstå.  

Nå er jo alt annerledes over nett, og alt kommer an på , men det å være litt "seksuell" av seg er nok bare lurt om sex er noe man setter pris på, og kunne tenke seg å ha litt av i sitt eget forhold også... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

 

Og hva så i helvete? Kan man ikke oppføre seg som folk da eller? Dette ratingsystemet på utseende og ligapreiket her på kg er sinnsykt.

Anonymkode: b73ed...6e2

Det er virkeligheten også.

Anonymkode: 64f62...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...