Gå til innhold

Holder på å bli gal av disse datingappene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

anonymbruker42 skrev (8 minutter siden):

Det som er "logisk" er at det ikke er noen motsetning i det å være på jakt etter noe seriøst OG med noen som synes sex er en allright greie... 

Nå har jeg aldri vært på noen apper, men jeg har vel aldri møtt på interessante damer som føler seg trakassert av flørting og "lett sex-fjas", selv om de jakter forhold...    Det å chætte med Søgni eller Arvid som anser sex som noe man har kun for å produsere barn, det å ha slikt jÆvelskap før man er gift verdens største synd, og at man vil brenne i helvete i hele evigheten for det - det er ikke akkurat sånn super-givende for den jevne nordmann det heller, vil jeg påstå.  

Nå er jo alt annerledes over nett, og alt kommer an på , men det å være litt "seksuell" av seg er nok bare lurt om sex er noe man setter pris på, og kunne tenke seg å ha litt av i sitt eget forhold også... 

Synes det sier veldig mye om en mann når han er mer interessert i sex prat enn og faktisk bli kjent på andre måter først. Ingen seriøse menn gjør det, med mindre han muligens er litt enkel.

Anonymkode: 31b67...da4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 hours ago, AnonymBruker said:

Var katolikken så ille da? Bedre enn fuckboys 

Anonymkode: 3548c...5dd

Ille? Det har jeg ikke skrevet 🙂 

Anonymkode: b9ce4...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

 

Da får mannfolka få røven i gir og uppe gamet sitt litt. Jeg klarer meg utmerket alene fremfor å ta til takke med en slask, og det gjør nok de fleste single kvinner.

Anonymkode: fea79...8c5

Beklager å si det men hvis jeg tenker meg så er det kanskje 1-2% av den kvinnelige befolkningen jeg kunne tenkt meg å gå inn i et forhold med. Kanskje damer skal stikke fingeren i jorda å innse at det ikke holder å inneha enten bra personlighet, snill, omsorgsfull, pen, sexy, lekende osv. 

Man må ha HELE pakken skal et forhold være verdt det. 

Heldigvis er jeg sammen med drømmedama som innehar alle kvaliteter jeg måtte ønske meg. Hadde jeg blitt singel er det svært få damer som hadde fristet.

Anonymkode: 31685...355

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

At folk klarer å skylde på ts fordi menn ikke klarer å oppføre seg sivilisert er helt utrolig. Det er ikke hennes feil at de som tar kontakt er bavianer. 

Anonymkode: 144b9...4ea

Hvordan forklarer du at de i min vennekrets får seg kjærester og stabile forhold og ikke ligger rundt som hodeløse høns? Kommer fra et idrettsmiljø og der finner man folk med gode verdier. Kanskje hvis folk orket å komme seg opp av sofaen å legge bort potetgullskålen så hadde de kanskje kommet seg mere ut på tur i skog og fjell å møtt likesinnede med gode verdier som ønsker seriøst. 

Man finner de IKKE på tinder, sjekkeapper eller fylla osv..

Anonymkode: 31685...355

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan forklarer du at de i min vennekrets får seg kjærester og stabile forhold og ikke ligger rundt som hodeløse høns? Kommer fra et idrettsmiljø og der finner man folk med gode verdier. Kanskje hvis folk orket å komme seg opp av sofaen å legge bort potetgullskålen så hadde de kanskje kommet seg mere ut på tur i skog og fjell å møtt likesinnede med gode verdier som ønsker seriøst. 

Man finner de IKKE på tinder, sjekkeapper eller fylla osv..

Anonymkode: 31685...355

Nå synes jeg kanskje det bikket litt vel mye over her? Jeg har venstresveipet på Tinder i årevis nå, bare for å ha noe å holde på med. Jeg synes ikke jeg ser annet enn normale mennesker, der så godt som alle oppgir interesser som friluftsliv, trening, familie og dyr. De bor jo ikke inni appen, men er faktisk folk som har sunne interesser og et liv. Sjansen for at de du kjenner har vært, eller er på en datingapp, er veldig stor, selv om de ikke flagger det på bønnemøtene.

Anonymkode: 78156...947

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Synes det sier veldig mye om en mann når han er mer interessert i sex prat enn og faktisk bli kjent på andre måter først. Ingen seriøse menn gjør det, med mindre han muligens er litt enkel.

Anonymkode: 31b67...da4

Jaja - greit nok det, og det kan vi jo sikkert være samde om, men det går jo også i begge veier, og alle retninger... Det å sitte å snakke om jobb, bussruter og favorittfarge på M&Ms er jo ikke nødvendigvis noe alle synes er like spennende heller. Noen har dårligere med tid enn andre - sånn er det bare. 

Det som er så fint er jo at man kan velge helt selv hva man ønsker og ikke ønsker, eller hva? 

Noen liker jo forresten litt "enkle" mennesker også - bare så de vet det :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonymbruker42 skrev (39 minutter siden):

Jaja - greit nok det, og det kan vi jo sikkert være samde om, men det går jo også i begge veier, og alle retninger... Det å sitte å snakke om jobb, bussruter og favorittfarge på M&Ms er jo ikke nødvendigvis noe alle synes er like spennende heller. Noen har dårligere med tid enn andre - sånn er det bare. 

Det som er så fint er jo at man kan velge helt selv hva man ønsker og ikke ønsker, eller hva? 

Noen liker jo forresten litt "enkle" mennesker også - bare så de vet det :opplyser:

Det er greit nok. Men de som er seriøse pleier og synes det er spennende å bli kjent med en person man finner interessant uten at det innebærer sex den første eller andre dagen.

Det vanlige er dessuten å ønske og møte personen så fort som mulig hvis man ikke er interessert i å prate om vær og vind i evigheter. Fakta er at menn som skriver om sex så og si med en gang, nettopp er ute etter det. Spenning og tilfredsstille seg selv seksuelt med bilder på nett.

Anonymkode: 31b67...da4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En kjekk mann som har mulighet til å få flotte damer oppsøker selvfølgelig ikke damer han ikke synes er attraktive.

På Tinder kommer jo damene til ham. Og hvis man vil ha enkel, uforpliktende sex så firer man gjerne litt på kravene. 

Anonymkode: da562...899

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

På Tinder kommer jo damene til ham. Og hvis man vil ha enkel, uforpliktende sex så firer man gjerne litt på kravene. 

Anonymkode: da562...899

Nei, her er det snakk om menn som selv tar kontakt.

Anonymkode: 31b67...da4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er greit nok. Men de som er seriøse pleier og synes det er spennende å bli kjent med en person man finner interessant uten at det innebærer sex den første eller andre dagen.

Tja...Trenger jo ikke "innebære" sex - det er jo sånt som bare skjer... Og ikke at jeg nødvendigvis vil beskrive meg som  "seriøs", men så og si alle relasjoner jeg har hatt, om det så var sex første, andre, tredje, eller tiende dagen/dÆiten - så har det jo vært med intensjoner om noe "seriøst"...   Spennende å bli kjent med personer, og spennende å ha sex. Spennende å ha sex med personer man er tiltrukket av, og har lyst til og bli kjent med, og motsatt. Det er faktisk en ganske god måte å bli kjent på, tro det eller ei (selv om det ikke nødvendigvis er det smarteste man gjør)  Det ene utelukker itte det andre, lizm! :opplyser: Nå snakker jeg ikke om nett, altså... 

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det vanlige er dessuten å ønske og møte personen så fort som mulig hvis man ikke er interessert i å prate om vær og vind i evigheter. Fakta er at menn som skriver om sex så og si med en gang, nettopp er ute etter det. Spenning og tilfredsstille seg selv seksuelt med bilder på nett.

Om man ikke er interessert i å snakke om "vær och vind" over nett - så er man vel neppe mer interessert i det når man skal først skal møtes heller, skulle en tru. Og hvorvidt man kun er ute etter "spenning over nett " kan itte jeg uttale meg om, men det er jo iaf. mer naturlig å gå ut ifra at det er tilfellet enn ikke, uten at jeg vil klaske i bordet å kalle det "fakta" fordiomatte...    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er enkelte menn her inne så opptatt av å rangere menn fra 1-10? Jeg tviler på at det er særlig mange kvinner som klassifiserer på den måten. 

Anonymkode: c509f...1ba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 42 skrev (22 minutter siden):

Tja...Trenger jo ikke "innebære" sex - det er jo sånt som bare skjer... Og ikke at jeg nødvendigvis vil beskrive meg som  "seriøs", men så og si alle relasjoner jeg har hatt, om det så var sex første, andre, tredje, eller tiende dagen/dÆiten - så har det jo vært med intensjoner om noe "seriøst"...   Spennende å bli kjent med personer, og spennende å ha sex. Spennende å ha sex med personer man er tiltrukket av, og har lyst til og bli kjent med, og motsatt. Det er faktisk en ganske god måte å bli kjent på, tro det eller ei (selv om det ikke nødvendigvis er det smarteste man gjør)  Det ene utelukker itte det andre, lizm! :opplyser: Nå snakker jeg ikke om nett, altså... 

Om man ikke er interessert i å snakke om "vær och vind" over nett - så er man vel neppe mer interessert i det når man skal først skal møtes heller, skulle en tru. Og hvorvidt man kun er ute etter "spenning over nett " kan itte jeg uttale meg om, men det er jo iaf. mer naturlig å gå ut ifra at det er tilfellet enn ikke, uten at jeg vil klaske i bordet å kalle det "fakta" fordiomatte...    

Trenger vel ikke å prate om vær og vind akkurat. Men å prøve å bli kjent og vite mer om personlighet før man begynner å spørre om man liker å kose og om hvilke stillinger man liker best, er jo det de seriøse er ute etter.

Veldig enkelt, det man spør om først og det man snur samtalen over til, er det man er mest opptatt av.

Dere menn må skjønne at når dere begynner å snakke om sex så tidlig, så blir dere faktisk mindre attraktive.

Traff en mann for litt over et år siden. Han snakket ikke om sex de første ukene, og vi traff hverandre flere ganger og ble kun kjent på andre måter. Etter noen uker så hadde vi date med overnatting og kyss sex kom da naturlig. Det var helt sykt herlig det som skjedde da, da det hadde blitt følelser. Dessverre så måtte han flytte langt unna på grunn av jobb, så det ble problemet der.

Anonymkode: 31b67...da4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor er enkelte menn her inne så opptatt av å rangere menn fra 1-10? Jeg tviler på at det er særlig mange kvinner som klassifiserer på den måten. 

Anonymkode: c509f...1ba

Nei det har jeg aldri gjort. Jeg har to forskjellige tanker om menns utseende; Enten "å, han var fin" eller "han var ikke veldig fin, men helt okei". Og jeg kan fint date begge deler, det har jeg gjort hele livet. Når det gjelder jobb, hobby, lønn, status osv. er det meg revnende likegyldig. 

Anonymkode: 1e651...154

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor er enkelte menn her inne så opptatt av å rangere menn fra 1-10? Jeg tviler på at det er særlig mange kvinner som klassifiserer på den måten. 

Anonymkode: c509f...1ba

Kvinner og menn er forskjellige. 

Anonymkode: da562...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/6/2022 at 12:41 AM, AnonymBruker said:

En ting jeg skal love deg, er at grise menn kommer i alle former og fasonger! Hvilken alder har du på innstillinger på appen? 

Anonymkode: 313d8...857

Sier meg enig i denne! Har snakket med flere menn på apper og ikke bare Tinder app, som har "seriøse" samtaler, snakker om mat, vin, reise og alt mulig. Og BAM, ut av det blå kommer det om hva jeg liker i sengen, er jeg kåt nå og ofte et penis bilde 🤨 de var alt fra lærere, ingeniører, lege osv. Penisen må ut uansett 😄

Anonymkode: cbca6...ee1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sier meg enig i denne! Har snakket med flere menn på apper og ikke bare Tinder app, som har "seriøse" samtaler, snakker om mat, vin, reise og alt mulig. Og BAM, ut av det blå kommer det om hva jeg liker i sengen, er jeg kåt nå og ofte et penis bilde 🤨 de var alt fra lærere, ingeniører, lege osv. Penisen må ut uansett 😄

Anonymkode: cbca6...ee1

Skikkelig sjarmerende det der🤮

Så har man de som prøver seg gradvis også da. Heldigvis har man lært seg å se tegnene fort etterhvert da.

Begynte å skrive med en mann som virker veldig ålreit og seriøs i går. Får se hvor lenge det varer da😊

 

Anonymkode: 31b67...da4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere prøvd noe annet enn Tinder? Mitt inntrykk er at Tinder først og fremst er for ligging.

Anonymkode: efc03...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har dere prøvd noe annet enn Tinder? Mitt inntrykk er at Tinder først og fremst er for ligging.

Anonymkode: efc03...f53

Har prøvd Badoo også, og samme greiene der. Enda verre egentlig siden folk kan ta kontakt uten å være match først. Det er mange som har flere forskjellige apper, så mange du møter på Tinder vil også være andre steder.

Anonymkode: 31b67...da4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.7.2022 den 21.07):

Virker som noen her misforstår den reelle problemstillingen. Det er ikke det at noen ikke vil ha en som er problemet, det er jo en real sak og ikke ville ha noen, og da er det også normalt og ikke ta kontakt.

Det som er problemstillingen her i tråden er useriøse menn som raskt vrir samtalen over til sex, og kaster bort tiden til de som ønsker noe seriøst.

Anonymkode: 31b67...da4

To sider av samme sak...

Menn har en langt lavere terskel for å vri samtalen over på sex om de matcher med en dame men etterpå tenker "meh, hun har jeg ikke lyst på noe forhold med uansett". Da slenger man kanskje ut noe slikt og håper på "ja", og selv om man får ja betyr ikke det at man gjør noe. Det er kanskje kynisk, men det blir nesten som å "øve".

Hvis man derimot finner noen man synes er attraktiv nok (på eget nivå) til at man føler at man kanskje har "vært heldig" så oppfører man seg på en annen måte.

Problemet er som mange påpeker at alle kvinner på Tinder flokker seg rundt de samme mennene, og nesten alltid mer attraktive enn seg selv. Gudbedre så mange likes jeg får fra kvinner som er laaangt under meg utseendemessig, gjerne med en ungeflokk på slep.

Her er resultatet av profilbildet mitt på "photofeeler" bare for å vise at jeg ikke egentlig er veldig stygg:

image.thumb.png.f1148577e7c36fcaf894a80a349e7b03.png

Ikke tipp topp, men veldig langt over mange av de som sender meg "like". Heldigvis får jeg også noen "likes" fra normale og tilsynelatende attraktive jenter/kvinner. Akkurat nå er jeg ikke engang "på markedet", heldigvis.

Tinder / moderne "dating" er ikke lett, men det er definitivt lettere for kvinner enn menn.

 

Anonymkode: 31682...d2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har samme logikk som mannen som stod midt på en naturiststrand, og sa at han blir gal av alle disse blotterne uten skamfølelse.

Med mindre man får en ladd pistol rettet mot hodet sitt, er det helt frivillig å bruke tid på overfladiske datingapper, og de som tror at man kan finne den store kjærligheten der, er som bilkjørere som tror at man kan kjøre en gammel Moskvitch uten å få problemer; ja da - ifølge reklamen var Moskvitch selve superbilen.

Moskvitch eller Tinder - dette er frivillig å bruke, og den som er dum nok til å være med på leken, får tåle steken.

standard_Moskvitch.jpg

Anonymkode: 7df44...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...