Gå til innhold

Holder på å bli gal av disse datingappene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig å finne en eneste normal og seriøs mann der som ikke vrir samtaler eller bilder over til seksuelle tema?

I så fall, hvor?

Nå er jeg drittlei av å kaste bort tiden min på slike menn. Tror de at de fleste damer liker det, eller hva er greia?

Anonymkode: 31b67...da4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om de kaster ut nok agn så tror de at de får napp, dessverre. 

Er mye søppel på de appene altså. Og mye ræl. 

Et tips er å aldri legge de til på snapchat. Bare legg de til på steder hvor samtalen blir lagret, f eks Facebook eller Instagram. Da følger det med et litt mer ansvar til dickpicsene de sender, eller useriøse meldinger. Facebook er liksom ikke stedet for å sex chatte

Anonymkode: 313d8...857

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke bort i de mennene på Tinder. Tipper du går etter de kjekkeste, uten en seriøs profil tekst. 

Anonymkode: b9ce4...3b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kommer ikke bort i de mennene på Tinder. Tipper du går etter de kjekkeste, uten en seriøs profil tekst. 

Anonymkode: b9ce4...3b5

En ting jeg skal love deg, er at grise menn kommer i alle former og fasonger! Hvilken alder har du på innstillinger på appen? 

Anonymkode: 313d8...857

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

En ting jeg skal love deg, er at grise menn kommer i alle former og fasonger! Hvilken alder har du på innstillinger på appen? 

Anonymkode: 313d8...857

39-54. Er 39 selv

Anonymkode: b9ce4...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kommer ikke bort i de mennene på Tinder. Tipper du går etter de kjekkeste, uten en seriøs profil tekst. 

Anonymkode: b9ce4...3b5

Nei, det er flere som ikke er spesielt kjekke heller. Noen jeg også har vært usikker på utseendemessig, men allikevel gitt en sjanse. Ikke har jeg bilder som innbyr til sex heller.

Begynner å bli så provosert nå. Har begynt å blokkere dem tvert. Men skulle vært unødvendig å bruke tid på sånne. Sier til og med at jeg er ute etter noe seriøst.

Anonymkode: 31b67...da4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det er flere som ikke er spesielt kjekke heller. Noen jeg også har vært usikker på utseendemessig, men allikevel gitt en sjanse. Ikke har jeg bilder som innbyr til sex heller.

Begynner å bli så provosert nå. Har begynt å blokkere dem tvert. Men skulle vært unødvendig å bruke tid på sånne. Sier til og med at jeg er ute etter noe seriøst.

Anonymkode: 31b67...da4

For alt vi vet er disse mennene 7`ere eller 8`ere. Det er bare at standarden er så høy at de du sier ikke er kjekke, trolig er over snittet.

Anonymkode: 64f62...2c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det er flere som ikke er spesielt kjekke heller. Noen jeg også har vært usikker på utseendemessig, men allikevel gitt en sjanse. Ikke har jeg bilder som innbyr til sex heller.

Begynner å bli så provosert nå. Har begynt å blokkere dem tvert. Men skulle vært unødvendig å bruke tid på sånne. Sier til og med at jeg er ute etter noe seriøst.

Anonymkode: 31b67...da4

Jeg velger kun å matche med de menn som skriver at de er ute etter noe seriøst. 

Anonymkode: b9ce4...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg velger kun å matche med de menn som skriver at de er ute etter noe seriøst. 

Anonymkode: b9ce4...3b5

Noen menn på tinder bruker det for å komme i kontakt med damer, og andre menn kan være ute etter noe seriøst men vil gjerne tulle rundt i mellomtiden…

Anonymkode: 313d8...857

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For alt vi vet er disse mennene 7`ere eller 8`ere. Det er bare at standarden er så høy at de du sier ikke er kjekke, trolig er over snittet.

Anonymkode: 64f62...2c7

Tviler…. Det er isåfall ikke min erfaring. 

Anonymkode: 313d8...857

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For alt vi vet er disse mennene 7`ere eller 8`ere. Det er bare at standarden er så høy at de du sier ikke er kjekke, trolig er over snittet.

Anonymkode: 64f62...2c7

Ja da er det i så fall bare å melde seg ut av alt. Hvis man ikke skal kunne gå etter de man halvveis liker engang, så er det håpløst.

Anonymkode: 31b67...da4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på både Tinder og Happn. Forsvinnende liten aktivitet der om dagen, men har funnet et par aktuelle kvinner likevel. Minst 999/1000 kvinner sveiper meg ikke til høyre, men seriøse folk som meg er der for det. Man drukner nok litt i mengden, og blir fort opptatt med en av de få man kommer i kontakt med.

Anonymkode: a8c43...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet at for de fleste er tinder kun en form for sex app. 

Er mer seriøst om du heller velger darling sider som du må betale for å være medlem av. Møteplassen feks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, tussi84 said:

Alle vet at for de fleste er tinder kun en form for sex app. 

Er mer seriøst om du heller velger darling sider som du må betale for å være medlem av. Møteplassen feks.

Det finnes alt på Tinder. Siste jeg datet var katolikk og definitivt ikke ute etter et ligg, men å finne kvinnen i sitt liv. 
Man må være selektiv når man sveiper. Jeg møter stortsett helt ok menn som søker forhold

Anonymkode: b9ce4...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle" påstår at tinder kun er for sex men jeg er der fordi jeg ønsker et forhold. Kvinne, 32

Anonymkode: f31fc...950

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

En ting jeg skal love deg, er at grise menn kommer i alle former og fasonger! Hvilken alder har du på innstillinger på appen? 

Anonymkode: 313d8...857

Kanskje din profil appellerer særlig til de menn du tiltrekker….

Anonymkode: b9ce4...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

"Alle" påstår at tinder kun er for sex men jeg er der fordi jeg ønsker et forhold. Kvinne, 32

Anonymkode: f31fc...950

det er noen som ønsker det samme som deg, men de fleste er ute etter et ligg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Tviler…. Det er isåfall ikke min erfaring. 

Anonymkode: 313d8...857

Jeg er mann og trolig en 5`er, kanskje enda lenger ned. Da er det ikke lav selvtillit eller selvfølelse som snakker, men selvinnsikt. Nytter ikke å skrive at jeg er seriøs, får ingen likes uansett.

Anonymkode: 64f62...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi84 skrev (1 time siden):

Alle vet at for de fleste er tinder kun en form for sex app. 

Er mer seriøst om du heller velger darling sider som du må betale for å være medlem av. Møteplassen feks.

Fått masse likes av seriøse damer på tinder. 

Anonymkode: 6cc89...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 40 of ble nylig presset av en tannlege på 45 for bilder av meg naken. Jeg dro på en date med han, hørte ikke noe på 6 mnd, og så ble han visst ensom som han sa. Jeg var ikke god nok for flere dates, og han ville heller ikke bli sugardaddy, han ville bare ha sex. Sa nei. Så masa han om bilder. Sa nei. Sa jeg ikke villw ha. Han sendte. Lurte på om jeg likte. Osv. 

Tenk en tannlege helt ignorant for betydningen av "nei" 🙄

Anonymkode: b9f39...d1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...