Gå til innhold

Holder på å bli gal av disse datingappene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

tussi84 skrev (7 timer siden):

det er noen som ønsker det samme som deg, men de fleste er ute etter et ligg. 

Hvem har eierskapet til appen?  Jeg har inntrykk av at 9/10 kvinner i ts' aldersgruppe er ute etter noe seriøst. 

Anonymkode: 78156...947

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Tenk en tannlege helt ignorant for betydningen av "nei" 🙄

Ja, og tenk en kvinne på 40, som trenger en sugardaddy. 🙄

Anonymkode: 78156...947

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Om de kaster ut nok agn så tror de at de får napp, dessverre. 

Er mye søppel på de appene altså. Og mye ræl. 

Et tips er å aldri legge de til på snapchat. Bare legg de til på steder hvor samtalen blir lagret, f eks Facebook eller Instagram. Da følger det med et litt mer ansvar til dickpicsene de sender, eller useriøse meldinger. Facebook er liksom ikke stedet for å sex chatte

Anonymkode: 313d8...857

This.

Kan nevnes at det her går begge veier, får jeg spørsmål om å legge til vedkommende på snap etter noen få korte meldinger så tyder det på at det er like seriøst som partiprogrammet til MDG. Det er også hinsides mange som bare ønsker å legge til folk på instagram slik at de kanskje kan bli influenser. Er ikke tull.

 

Prøvd andre apper? Happn, Bumble, Facebook Dating etc. Aner ikke om menn der er annerledes (tviler), men jeg har fått inntrykk av at damer på andre steder enn Tinder har en litt annen holdning. Har selv en sånn greie at jeg er på disse appene kanskje en gang i mnd. Mister umiddelbart interessen for hele opplegget med en gang jeg åpner de 🤷‍♂️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever det ikke, men har ei venninne som opplever det. Jeg er ei som overhodet ikke fremstår som veldig sensuell, jeg har briller, midt på treet utseende og virker seriøs. Så ikke mange menn prøver seg på det, men det de ikke vet er jo at jeg liker litt sånt 😄 Jeg har bare opplevd det én gang, og han endte jeg opp i senga med. Mens venninna mi har en mer flørtende profil, og får masse henvendelser i den retningen. Hun liker det ikke. 

Vet ikke hvordan du fremstår? 

Anonymkode: 1e651...154

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at menn sender dickpics og/eller er slibrige skyldes i hovedsak to ting slik jeg ser det: 

1. Man er skuffet og irritert fordi man skjønner at dama ikke er interessert. 

2. Man ser på dama som såpass langt under sitt eget nivå at man ikke engang gidder å prøve å være sivilisert. 

Anonymkode: da562...899

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Grunnen til at menn sender dickpics og/eller er slibrige skyldes i hovedsak to ting slik jeg ser det: 

1. Man er skuffet og irritert fordi man skjønner at dama ikke er interessert. 

2. Man ser på dama som såpass langt under sitt eget nivå at man ikke engang gidder å prøve å være sivilisert. 

Anonymkode: da562...899

Eller de er rett og slett ikke seriøse, og bruker datingapper generelt som underholdning og bekreftelser. Er mange sånne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vk92 skrev (12 timer siden):

Vært singel i 3 år nå, har samme erfaring som deg. De greier virkelig ikke å holde en samtale uten å vri det om til sex. Til tross for at man skriver tydelig i profilen sin at man kun er ute etter noe seriøst! 

Så du mener er seriøst forhold uten sex? Seriøst?

Anonymkode: 5ec38...e01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så du mener er seriøst forhold uten sex? Seriøst?

Anonymkode: 5ec38...e01

Man prater da ikke om sex før man ihvertfall har møtt hverandre, kjenner hverandre bedre og at det kommer naturlig. Æsj, så mange griser det er. Enda kvalmere når til og med halvfeite mindre pene menn gjør det. Har opplevd å bli kontaktet på apper hvor man kan sende melding uten å være match først.

Anonymkode: 31b67...da4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er det mulig å finne en eneste normal og seriøs mann der som ikke vrir samtaler eller bilder over til seksuelle tema?

I så fall, hvor?

Nå er jeg drittlei av å kaste bort tiden min på slike menn. Tror de at de fleste damer liker det, eller hva er greia?

Anonymkode: 31b67...da4

Ikke ha sex med noen før du er gift.

Anonymkode: 3548c...5dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det finnes alt på Tinder. Siste jeg datet var katolikk og definitivt ikke ute etter et ligg, men å finne kvinnen i sitt liv. 
Man må være selektiv når man sveiper. Jeg møter stortsett helt ok menn som søker forhold

Anonymkode: b9ce4...3b5

Var katolikken så ille da? Bedre enn fuckboys 

Anonymkode: 3548c...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Ja da er det i så fall bare å melde seg ut av alt. Hvis man ikke skal kunne gå etter de man halvveis liker engang, så er det håpløst.

Anonymkode: 31b67...da4

Hvis du kun vil ha mennene du ikke har sjans på så er det håpløst ja, hverken du eller andre har krav på de kjekkeste mennene på tinder.

Det handler i bunn og grunn om et regnestykke som ikke går opp. Antall menn som er ønsket på tinder er veldig mye lavere enn antall kvinner som vil ha disse mennene.

Anonymkode: 03821...c69

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også gal av dette etterhvert. Uansett hvilke menn jeg ender med å skrive med, så skal de over på en seksuell undertone rimelig kjapt. Eller helst møtes om fem minutter osv. De vil på snapchat også. Jeg har ingenting i min profil som tilsier at jeg er lett på tråden, eller at jeg søker noe useriøst. Og jeg gir ikke etter på disse heller. Sletter og går videre, Men har tilgode å finne en seriøs mann. Så hopper av den karusellen snart. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (25 minutter siden):

Jeg blir også gal av dette etterhvert. Uansett hvilke menn jeg ender med å skrive med, så skal de over på en seksuell undertone rimelig kjapt. Eller helst møtes om fem minutter osv. De vil på snapchat også. Jeg har ingenting i min profil som tilsier at jeg er lett på tråden, eller at jeg søker noe useriøst. Og jeg gir ikke etter på disse heller. Sletter og går videre, Men har tilgode å finne en seriøs mann. Så hopper av den karusellen snart. 

Du trenger ikke slette, bare si at du ikke har sex før ekteskap

Anonymkode: 3548c...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er det mulig å finne en eneste normal og seriøs mann der som ikke vrir samtaler eller bilder over til seksuelle tema?

I så fall, hvor?

Nå er jeg drittlei av å kaste bort tiden min på slike menn. Tror de at de fleste damer liker det, eller hva er greia?

Anonymkode: 31b67...da4

95% av de som er på "dating apper" er der kun for sex. Hva med å slutte med det dating app tullet som uansett er useriøst i de fleste tilfeller? Man møter jo menn og kvinner på turer i skog, fjell og mark, fritidsaktiviteter, butikker, sosialt osv. Mye bedre å treffe folk på seriøse arenaer enn på nettet der begge parter forventer noe useriøst.🙂

Anonymkode: 31685...355

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (42 minutter siden):

Jeg blir også gal av dette etterhvert. Uansett hvilke menn jeg ender med å skrive med, så skal de over på en seksuell undertone rimelig kjapt. Eller helst møtes om fem minutter osv. De vil på snapchat også. Jeg har ingenting i min profil som tilsier at jeg er lett på tråden, eller at jeg søker noe useriøst. Og jeg gir ikke etter på disse heller. Sletter og går videre, Men har tilgode å finne en seriøs mann. Så hopper av den karusellen snart. 

Det er lurt å møte de, slik at du får korrekt uttrykk av hvem de er. Hvem som helst kan skrive fine ord og imponere med historier. Men du ser hvem han er når du treffer han. Om dere chatter i lang tid blir du bare lurt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

For alt vi vet er disse mennene 7`ere eller 8`ere. Det er bare at standarden er så høy at de du sier ikke er kjekke, trolig er over snittet.

Anonymkode: 64f62...2c7

Har du vært inne på tinder og sjekket i det siste? Det kan jeg anbefale deg å gjøre. Bare ta en liten titt. Hvis du mener kvinner har altfor høy standard forstår jeg ikke lenger betydningen av ordet.

Anonymkode: fea79...8c5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du vært inne på tinder og sjekket i det siste? Det kan jeg anbefale deg å gjøre. Bare ta en liten titt. Hvis du mener kvinner har altfor høy standard forstår jeg ikke lenger betydningen av ordet.

Anonymkode: fea79...8c5

Alle sier jo de fleste menn er så uattraktive, og ingen er kjekke nok. Og at ingen kvinner skal senke på noen utseendekrav. Men - da må man jo og akspeptere at det bare blir sex? Eller hvordan tenker du at noen få menn skal ha seriøse forhold med 90% av damene?

Anonymkode: 03821...c69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutte skrev (3 timer siden):

Eller de er rett og slett ikke seriøse, og bruker datingapper generelt som underholdning og bekreftelser. Er mange sånne.

Nei, men det kan kanskje oppleves slik når man går etter de kjekkeste mennene som egentlig er utenfor sin liga. 

Anonymkode: da562...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Alle sier jo de fleste menn er så uattraktive, og ingen er kjekke nok. Og at ingen kvinner skal senke på noen utseendekrav. Men - da må man jo og akspeptere at det bare blir sex? Eller hvordan tenker du at noen få menn skal ha seriøse forhold med 90% av damene?

Anonymkode: 03821...c69

 

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Alle sier jo de fleste menn er så uattraktive, og ingen er kjekke nok. Og at ingen kvinner skal senke på noen utseendekrav. Men - da må man jo og akspeptere at det bare blir sex? Eller hvordan tenker du at noen få menn skal ha seriøse forhold med 90% av damene?

Anonymkode: 03821...c69

Da får mannfolka få røven i gir og uppe gamet sitt litt. Jeg klarer meg utmerket alene fremfor å ta til takke med en slask, og det gjør nok de fleste single kvinner.

Anonymkode: fea79...8c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, men det kan kanskje oppleves slik når man går etter de kjekkeste mennene som egentlig er utenfor sin liga. 

Anonymkode: da562...899

Så mange utrolig kjekke menn kan jeg dessverre ikke si at det er der.

Anonymkode: 31b67...da4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...