Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, han er ganske sexy. :sjarmor:

Håper ikke Scott skal ut med det første. Han skaper jo endel liv og røre med alle de sleipe triksene sine. :ler:

Blir spennende å se over nyttår vilke nye fjes som skal inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikkje Sue Astrid og Oscar ilag? Derfor blei dei litt sånn uvenner?

Sue Astrid ville ha Oscar (når han var sammen med Benedicte) Så hun sendte en falsk mail til Charlotte(fra benedictes mail) om at Oscar var et godt valg,med alle de pengene osv. Oscar så denne mailen,og ble skuffet over B (han trodde hun bare var ute etter pengene hans) Så han gjorde det slutt,og ble sammen med Sue Astrid. Hun VAR kun ute etter pengene hans,men det viste seg at han egentlig ikke hadde penger.

Men B prøvde å overbevise O at hun ikke hadde skrevet den maile,men når han ikke trodde henne,begynte hun å "terorisere" Sue Astrid, Benedikte fikk greie på at Sue Astrid hadde panikk for små låste rom (hadde blitt plaget av scott da hun var liten) Så B låste henne inne på kjøla....

Tror det var slik....

Endret av Lilletrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at vi hater eller elsker disse rolle-personene må vel bety at de spiller godt?

Det finnes flere eks på at skuespillere er blitt skjelt ut IRL fordi de er slemme mot den-og-den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens August var i et fly (husker ikke hvor han skulle...) som kræsjet, og vi fikk først ikke vite noe mer enn de hjemme på hotellet, at han ikke hadde blitt funnet og sannsynligvis var død, men så fikk vi se et lite klipp hvor han satt skjeggete og fillete på en øde øy og spiste en kokosnøtt eller noe sånt. Han dukker nok opp igjen om noen år - i mellomtiden er vi flere her som er overbevist om at det er han som lager kvalm på Lost-øya. :ler:

:enig_anim: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benedicte skjønner at det skal være ”Eyes Wide Shut”-sextreff i dag, og at Vilde ”Wilde Cat” skal være med. Hun forteller Svein hva hun har funnet ut. De løper for å stoppe det!

Fra tv2.no

i begynnelsen synes jeg det var litt pirrende med vilde og hun andre, men nå er jeg dritt lei og er glad Ellen forsvant ut av serien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld forteller politiet at de henlegger saken til Kenneth

Benedikte og Oscar har seg på kontoret i det telefonen ringer. Oscar sliter seg løs fra armene til Benedikte og tar telefonen. Det er fra politiet som forteller at saken til Kenneth henlegges på grunn av bevisets stilling. Oscar blir umåtelig lettet, men tar seg raskt inn igjen og later som om han er like sjokkert som Benedikte.

Ellers legger Scott frem falske kalkyler for Anker-Hansen konsernet og Scott greier å overbevise Hans Fredrik om at de skal selge seg ut med en gang.

Fra tv2.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sue Astrid ville ha Oscar (når han var sammen med Benedicte) Så hun sendte en falsk mail til Charlotte(fra benedictes mail) om at Oscar var et godt valg,med alle de pengene osv. Oscar så denne mailen,og ble skuffet over B (han trodde hun bare var ute etter pengene hans) Så han gjorde det slutt,og ble sammen med Sue Astrid. Hun VAR kun ute etter pengene hans,men det viste seg at han egentlig ikke hadde penger.

Men B prøvde å overbevise O at hun ikke hadde skrevet den maile,men når han ikke trodde henne,begynte hun å "terorisere" Sue Astrid, Benedikte fikk greie på at Sue Astrid hadde panikk for små låste rom (hadde blitt plaget av scott da hun var liten) Så B låste henne inne på kjøla....

Tror det var slik....

Ja, men Sue Astrid stakk av med noen penger. Hvor kom de fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men Sue Astrid stakk av med noen penger. Hvor kom de fra?

Jeg mener å huske at Albert fant en safenøkkel i en kommode hjemme hos Juni!

Denne safenøkkelen passet til en safe/bankboks i Sveits tror jeg det var!

Mener å huske det var mange millioner i denne safen, som George hadde plassert der!

...så var det masse fram og tilbake med disse pengene, og til slutt "knæbba" Sue Astrid pengene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger ihvertfall ikke Svein. Bare så det er sagt ;)

Jeg syntes Svein er morsom jeg, sier mye snodig - hån lager litt humor i serien syntes nå jeg :ler:

I virkeligheten er han en blyg mann - kjenner en som kjenner han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fra velvet i Sveits! Georg hadde endel penger der, som Sue-Astrid snappet med seg.

Jeg mener å huske at Albert fant en safenøkkel i en kommode hjemme hos Juni!

Denne safenøkkelen passet til en safe/bankboks i Sveits tror jeg det var!

Mener å huske det var mange millioner i denne safen, som George hadde plassert der!

...så var det masse fram og tilbake med disse pengene, og til slutt "knæbba" Sue Astrid pengene

Sånn var det ja. Merkelig om ikke det blir tatt opp igjen en gang.

Antakelig fra min konto ......  for den er plutselig tom :klø:

Rart. Kunne vært min, men der er det adri mye penger, så det stemmer ikke det heller. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Digger også Svein. :) Benedikte derimot er fæl, og bør absolutt snart ut av serien. :icon_mad:

May likte jeg godt før, men synes hun har blitt så nå teit med det der redde-mamma-og-pappa-sit-ekteskap-opplegg, hun er liksom for gammel til å holde på slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...