Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det var vel kanskje en referanse til den andre serien der "Ninni" er med... ?? "Hos Martin"...en dårlig "mot i brøstet"-serie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skindeep
Nei, Hugo adopterte Scott og Sue-Astrid da de var små,så Egil Espevold kan jo være Scotts biologiske far. Scott nevnte jo at moren hans var oslo jente opprinelig! Blir spennende å finne ut hvordan det henger sammen!

Aha, det kan du fortelle meg! Jeg stusset litt da Scott og Juni hadde sex sammen..

For da trodde jeg de var søskenbarn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha, det kan du fortelle meg! Jeg stusset litt da Scott og Juni hadde sex sammen..

For da trodde jeg de var søskenbarn!!

Er jo lov det da... Er disk, men er lov...

Må si det ekleste der var Charlotte og Jens-August, han har liksom bare fortsatt like ufortrødent videre han... Jeg hadde følt meg ganske ekkel jag da, hvis jeg hadde pult et søsken... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet når Cæsar takker for seg før jul?

Oi, jeg fant det visst ut selv, fredag 2. desember :)

Endret av FrøkenLettlår
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også tror jeg moren til Scott og Sue-Astrid vil dukke opp på hotellet snart.

Wenche Wallace

Endret av Rosin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Benedicte skjønner at det skal være ”Eyes Wide Shut”-sextreff i dag, og at Vilde ”Wilde Cat” skal være med. Hun forteller Svein hva hun har funnet ut. De løper for å stoppe det!

Fra tv2.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også tror jeg moren til Scott og Sue-Astrid vil dukke opp på hotellet snart.

Wenche Wallace

??? Hun HETER IKKE DET??? :ler::hoho:

De kan det med navn i den serien :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Scott - sønnen til whiskyprodusent Wallace og hans norske kone Wenche Wallace.

Scott var bare tre år da faren hans omkom i en tank på gårdens whiskyfabrikk. Det viste seg siden at faren hadde druknet da Scott ristet i stigen han sto på.

Scott pratet ikke med noen på flere måneder etter ulykken. Wenche visste ikke hva hun skulle gjøre, hun var overveldet av sorg og fortvilelse selv, og dessuten gravid. Hun søkte trøst hos kunstneren James Hugo og etter som Hugo ble introdusert i familien, begynte endelig Scott å endre oppførsel.

link

Skjønner ikke helt hvordan Egil Espevold kan være faren til Scott?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, enig... Evt har Scott og Rov hatt noen hete møter når Rov er på perm da... :ler:

Kanskje det er her Hallstein kommer inn? Han er pimpen?

At produsentene har funnet ut at sex selger, men at Vildesex begynner å bli litt kjedelig, så nå går de på med homosex istedet? :klø: ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvordan Egil Espevold kan være faren til Scott?

sorry. misforsto litt. MEn er det slik at Egil Espevold og Hugo er samme mann??? Men hva med moren til Scott og moren til Rolf da??? Kan det være samme person

Endret av blå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...