Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman

Da tipper jeg Oscar velger friheten, mener å ha hørt at han skal ut a serien.

Vi trenger igrunn snart noen nye inn syns jeg, de kommer sikkert etter jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I kveld får Ellen sparken. :sjarmor:

Ledelsen får greie på at nettsiden hennes Fantastisk.no har liggi på serveren til Hotell Cæsar så Scott gir henne fyken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halvorsens skal ut av serien, samme med Oscar og Borchmann.

Det kommer nye skuespillere inn ja, blant annet skal det være en Cæsar-versjon av Filmstjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nye skuespillere inn ja, blant annet skal det være en Cæsar-versjon av Filmstjerne.

BORING!!!

Så lite populært som det programmet ble, så angrer de nok....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nye skuespillere inn ja, blant annet skal det være en Cæsar-versjon av Filmstjerne.

Nå ble jeg litt usikker på om det faktisk er Filmstjerne-konseptet som brukes, eller om det blir mer en reality av noe annet slag. Søskenparet Liv og Storm Liland er ihvertfall de de skal finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd hvis Christian forsvinner ut.. Men man venner seg til nye folk og. Jeg klarte å kutte ut serien i over ett år - når jeg så smått begynte å se på igjen så var det nesten bare Astrid og Juni som var igjen av de gamle gode ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, endelig en tråd med skikkelig cæsar sladder :ler: morsom lesning dette her ja!!! Ingen som vil diskutere cæsar seriøst med meg. Sambissen bare ler av meg når jeg tuter i vei til Kenneths begravelse...

Bra Ellen fikk sparken idag ja! Hun er litt for tåpelig syns jeg, men hva er det klippet med at hun inviterer Scott med på litt deilig sex????? He he, ende dagen sparken også neste dag inviterer x-sjefen med på orgie. Lur mus hun der får jeg si!!

Halvorsen på vei ut, det var på tide ja.. Må ha inn noen friske pust nå. Jeg vil vite hva som har skjedd med Sue Astrid og Jens August jeg da.... De kommer vel tilbake de også tenker jeg.... Noen som vet??

Hi hi hi, koser meg her ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor holder han tilsynelatende sympatiske svensken på med å drepe meg? (Følger ikke særlig med, men at jeg blir drept går meg ikke hus forbi. Ikke hytte en gang).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...