Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes noen kan begynne å date noen av de i cæsar jeg, så vi kan få litt inside news... :sjarmor:

jeg kjenner en som ble forsøkt sjekket opp av en der, men hun sa NEI!!! (Jada, hun har fått kjeft...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett på Cæsar på flere måneder, men nå ble jeg grisenysgjerrig, så jeg vet hva jeg kommer til å gjøre i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser egentlig ikke på jeg heller, blir bare så engasjert. Ser kansje en episode tredje hver uke :)

Ja sikkert ;)

Jeg leser aldri se og hør heller....

Bare tuller med deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men var ikke akkurat noe spoiler tråd som det sto i overskrifta. lureri.

folk la inn ting som de fjernet igjen, det skal BLI en spoilertråd (bare noen kan begynne å date noen skuespillere der :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Hotel Cæsar-verden er den eneste plassen jeg vet hvor man slår hele mobilnummeret til folk man kjenner i stedet for å ha nummeret lagret på telefonen. Kan ikke huske sist jeg slo inn et helt mobilnummer. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Hotel Cæsar-verden er den eneste plassen jeg vet hvor man slår hele mobilnummeret til folk man kjenner i stedet for å ha nummeret lagret på telefonen. Kan ikke huske sist jeg slo inn et helt mobilnummer. :ler:

Det har jeg tenkt på og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De søker etter statister da,kanskje noen av oss skulle søke på det?

Hihi! Kjenner et par som blir ringt opp innimellom for å være statister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men var ikke akkurat noe spoiler tråd som det sto i overskrifta. lureri.

Er ikke så lett å spoile så mye om en norsk serie som ingen får lastet ned sånn som med Lost for eksempel. Men vi diskuterer alt som kommer til å skje også, i følge programoversikten, sladder og gjerne inside-information!!!

Frysepulver, kan ikke du slå deg på en av Cæsar gutta da? Hvem ville du hatt sånn rent hypotetisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si det er noen alternativer egentlig jeg da... Må jo bli Oscar :sjarmor:

Skuespillere kysser andre damer. Mulig de kaller det jobb, men jeg ville blitt fra meg av sjalusi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt rart at Scott berre kan ta opp røret og ringa DIREKTE til Rolv i fengselet...Og legga skumle planar... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det er litt rart at Scott berre kan ta opp røret og ringa DIREKTE til Rolv i fengselet...Og legga skumle planar... :klø:

Haha, det er sant! Er jo ikkeno problem for alle ANDRE å ringe han, så... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...