Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skulle ønske de sendte de gamle episodene i julen jeg, fra begynnelsen. Så noen av dem de dagene jeg var syk, de gikk på formiddagen, og det er så morsomt å se forskjellen fra da til nå. Klær, hår og utvikling genrelt... :ler:

Når var det egentlig serien begynte? Hvilket år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fulgt med på serien siden i vår nå,men før det var det sikkert et år eller sånt som jeg ikke så på.

Hvordan ble jens august og sue astrid borte fra serien? Hva skjedde med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flyet Jens August med kræsja i sjøen i karibien eller noe sånt? Men han omkom ikke, satt ikke han på ei øde øy i en episode da?

Og Sue Asrid stakk av med masse penger, eller?

Husker ikke helt hvordan det der gikk til jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens August var i et fly (husker ikke hvor han skulle...) som kræsjet, og vi fikk først ikke vite noe mer enn de hjemme på hotellet, at han ikke hadde blitt funnet og sannsynligvis var død, men så fikk vi se et lite klipp hvor han satt skjeggete og fillete på en øde øy og spiste en kokosnøtt eller noe sånt. Han dukker nok opp igjen om noen år - i mellomtiden er vi flere her som er overbevist om at det er han som lager kvalm på Lost-øya. :ler:

Sue Astrid husker jeg faktisk ikke helt hva som skjedde med... Det var vel noe med at Benedicte drev og psyket henne ut? La døde rotter i sengen hennes og sånn, og så klikket hun helt til slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg husker at benedicte var butler eller noe sånn hos astrid. Men hva var det hun og oscar gjorde siden de ble så uvenner og benedicte fikk sparken?

Hvorfor var benedicte og sue astrid uvenner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker at benedicte var butler eller noe sånn hos astrid. Men hva var det hun og oscar gjorde siden de ble så uvenner og benedicte fikk sparken?

Hvorfor var benedicte og sue astrid uvenner?

Benedicte og Oscar ville prøve å arve Astrid, så de dopet henne ned osv. Dette var samme periode som familien trodde Astrid begynte å surre... Ble litt leven av det der...

Aner ikke hvorfor Benedicte og Sue Astrid var uvenner, kan ha noe med personalpolitikken Sue Astrid kjørte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sue Astrid stakk av med en haug med penger og bare forsvant ut av serien. Jens August skulle prøve å finne henne og kræsjet med et småfly og strandet på en øde øy. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...