Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Men hva er vitsen med at Evas graviditet skal holdes hemmelig???

Før eller siden må det jo komme for en dag, og fødselen skjer jo (som oftest) etter ni mnd... Kommer hun til å føde et ferdig-utvikklet barn "for tidlig" da...

Men jeg lar meg jo ikke rives med i dette... Ser jo "aldri" på... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hva er vitsen med at Evas graviditet skal holdes hemmelig???

Før eller siden må det jo komme for en dag, og fødselen skjer jo (som oftest) etter ni mnd... Kommer hun til å føde et ferdig-utvikklet barn "for tidlig" da...

Men jeg lar meg jo ikke rives med i dette... Ser jo "aldri" på... ;)

de vil vel vente som så mange andre til de første tre mnd er gått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de vil vel vente som så mange andre til de første tre mnd er gått..

Har fått inntrykk av at det er noe annet som ligger bak...

Scott påsto jo han var steril, så dro han til Skottland og steriliserte seg, og så sa han at de dro til USA for å få "gjort noe" med hans mangel til å få barn, for "Eva ønsker seg jo så inderlig et barn..."

Hmm... merkelig skrue han der Scott...

Endret av Ugla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra scott sin side, er det nok den grunnen du oppgir, men han har sikkert overtalt Eva til at de skal vente...

For scott har jo sakt til Julie og Christian at han har fått fikset utstyret igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sa ha ikke at han skulle fikse utstyret for å komme seg unna en evt farskapssaken (Junis barn)? Så om de sjekker så er jo han nå steril.... og doktoren i USA har sikkert fått nok penger for å tie om inngrepet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke han ville ha barn med Eva i det hele tatt. Det ektskapet er ikke veldig ektefølt fra hans side, han vil ha pengene hennes (Rosenkrantz-arven). Han ble jo dritforbanna når gamlefar testamenterte bort alt til Redningsselskapet, men nå er det jo fikset igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

scott sa at han var steril, men i virkeligheten var han det ikke.

Han sa han skulle fiske utstyret slik at det virker men gjorde det motsatte, men det var jo litt seint da, siden Eva alt var gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sa ha ikke at han skulle fikse utstyret for å komme seg unna en evt farskapssaken (Junis barn)? Så om de sjekker så er jo han nå steril.... og doktoren i USA har sikkert fått nok penger for å tie om inngrepet...

Han behøvde jo ikke gjøre noe inngrep i USA. Bare noe han sa, siden Eva er gravid, og han har påstått at han er steril...

Herre min... dette engasjerer jo ikke meg... :sjenert::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten var han i Scottland og ikke USA, måtte kjappe seg for å få det gjort fordi Eva ble babysyk. Men så var hun allerede gravid, så hele greia var bortkastet, og han har et forklaringsproblem ovenfor Christian og Julie fordi han sa til dem at han var steril. Problemet nå er at Eva ble gravid etter Juni, så derfor vil han ikke at hun skal si noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten var han i Scottland og ikke USA, måtte kjappe seg for å få det gjort fordi Eva ble babysyk. Men så var hun allerede gravid, så hele greia var bortkastet, og han har et forklaringsproblem ovenfor Christian og Julie fordi han sa til dem at han var steril. Problemet nå er at Eva ble gravid etter Juni, så derfor vil han ikke at hun skal si noe.

Ja, men derfor så sa han at han var i Scottland for å fikse snoppen, mens han i virkeligheten var der for å la seg sterilisere...fordi... :sjenert: ja, nå ble jeg faktisk litt forvirra selv....

For først så ble Juni gravid, også trodde jeg at de tok det for gitt at det var Christian som var faren. I redsel for en farskapstest så sier Scott at han er steril(noe han da ikke er). SÅ blir Eva gravid, og før dette kommer ut for alles ører så skynder han seg å si at han skal gjøre ett inngrep for å få tilbake fruktbarheten......

Var det no slik?

Herregud dette engasjerer jo ikke meg heller.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa ikke at han skulle fikse snoppen eller noe som helst, han sa bare til Eva at han skulle på guttetur med noen gamle kompiser fra studietiden i Scottland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa ikke at han skulle fikse snoppen eller noe som helst, han sa bare til Eva at han skulle på guttetur med noen gamle kompiser fra studietiden i Scottland.

Jepp. Han har jo ikke sagt noe til eva om at han var steril - nettopp fordi han ikke var det. Han sa til Julie og Christian at han var steril på grunn av at han da ikke ville være kandidat som far til Junis barn. Eva vet jo ingenting om Scott og Juni. Så når hun var gravid før han faktisk dro til skottland og steriliserte seg fikk han jo et problem. Nå er han jo steril, og da er det veldig merkelig at Eva er gravid. Derfor vil han holde graviditeten hemmelig - hvordan forklarer han at han er steril, men at Eva er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hi hi...nå har jeg lest hele tråden...dette er jo mye artigere enn å se serien på tv...Og jeg ser virkelig ikke på denne serien heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sa ikke at han skulle fikse snoppen eller noe som helst, han sa bare til Eva at han skulle på guttetur med noen gamle kompiser fra studietiden i Scottland.

Ja, og DA steriliserte han seg, i all hemmelighet.

Men når han kom hjem, så fortalte Eva at hun var gravid. Dermed fikk han et problem (igjen).

SÅ dro han og Eva på "forretningsreise" til USA (New York), men for å "så et lite frø" for å forebygge det som vil komme, sa han i "all fortrolighet" til Oscar (?) at der borte er de jo så flinke, og "du vet jo hvor sterkt Eva ønsker seg et barn...". Så da vil det vel "offesiellt" hete at han fikk fikset snoppen der borte, og at hun ble gravid etterpå. Men 9 mnd fra da...

Han vil nok få et forklaringsproblem for den ene eller andre (i vertfall overfor meg :sjarmor: )

Ahh... nå har jeg funnet ut av det jeg lurte på... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catwoman
Min teori:

Sue Astrid og Jens August har party for alle penga på en tropisk øy! Flystyrten var planlagt og klippet hvor vi ser Jens August på øyen alene, var da han satt og ventet på speed båten hun skulle hente han i.

Dette vil bli oppdaget i fremtiden da Scott er på horetur til en eksotisk øy. Damen får mistanker og tar første fly. Og hvem er det hun treffer på stranden? Jo, sin kjære avdøde Jens August!

Scott forårsaket flyulykken til JA, meningen var jo selvfølgelig å ta livet av han, noe han tror han lyktes med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...