Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hæææ jeg skjønner ikke helt dette jeg... Politiet får snusen i Oscar- hvordan??? Og så skjønner jeg ikke helt hva du mener med at han må ta et valg: Friheten eller Benedicte?????? Hva mener du med det????

Mulig jeg er helt blåst her, men skjønte ikke helt dette.....  :sjenert:

Svein er nok den som legger sammen to og to ja. Fordi Benedicte nevner at Oscar fridde til henne i Maridalen, også ser han jo bilen når han skal overraske Oscar med å reparere den for han.

Det med at han tar et valg; det store spørsmålet er hva Oscar gjør når politet har tenkt til å ta han. Stikke av? Overgi seg?

Jeg vet foreløpig ikke mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosin er sikkert en av skuespillerne i HC ;)

:danse: Ah, da er jeg KG-venninne med en HC-skuespiller :sjarmor:

En av skuespillerne forsøkte å sjekke opp tanten min - så jeg hadde "NESTEN" en HC-onkel! :overrasket: Men tante var ikkeno hypp, selvom jeg prøvde å tvinge henne :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er jeg som er Astrid Anker-Hansen.

Og det med at Halvorsens skal ut har faktisk stått i Se og Hør...

Sossen Krohg på KG! Jeg visste det var kjendiser her inne! Sossen og Anita Skorgan... hvem blir den neste? (Anita Skorgan nevnte KG i et nummer av KK tidligere i år) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier Halvorsens konsekvent fordi du påpekte det tidligere i tråden  :Hehe:

:ler: I know - og de sier det jo der og! :overrasket:

Sossen Krohg på KG! Jeg visste det var kjendiser her inne! Sossen og Anita Skorgan... hvem blir den neste? (Anita Skorgan nevnte KG i et nummer av KK tidligere i år)  :ler:

Hææææ? Ja, mener å huske det - sa hun hva hun kaller seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, han trenger en tur til butikken!

At han kan sende meldinger til May, er like rart som at Scott kommer rett til Rolv når han ringer han.. :ler:

:ler: det har jeg tenkt på også! ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irriterer meg litt over at Rolf har så fri tilgang til telefon, visitter, og permer.

Det er jo ikke slik for andre drapsdømte.

Og så bør Julie komme seg tilbake til kunsten. Forettningssamtaler var vel neppe fag på den skuespillerskolen hun gikk på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein er nok den som legger sammen to og to ja. Fordi Benedicte nevner at Oscar fridde til henne i Maridalen, også ser han jo bilen når han skal overraske Oscar med å reparere den for han.

Det med at han tar et valg; det store spørsmålet er hva Oscar gjør når politet har tenkt til å ta han. Stikke av? Overgi seg?

Jeg vet foreløpig ikke mer...

Hvordan skal Svein overraske Oscar med å reparere bilen når bilen er gjemt i en garasje i hutteheita?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...