Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lurer på om Vilde kommer tilbake jeg.

Lurer også på hva som skjer med babyen til Eva. Tenk hvis hun mister den, og så vil hun ha baby på nytt. Da vil hun jo oppdage at Scott har kuttet kabelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik Oscar taklet forrige blemme, da han og Benedicte skulle ha arven til Astrid, tviler jeg på han takler denne blemmen noe bedre. Hva er vel bedre såpeopera enn en brud som blir sviktet i siste sekund? :ler: Som om ikke den er brukt før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var toppen av en sprayflaske og  rester av spraymaling han fant på bakken i parkeringshuset.

Herregud, han svensken er jo ikke LUR heller da! hva med å kaste det i søpla eller et annet sted... neeeeeeeeeeida, legge det igjen inne i parkeringshuset...det er lurt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg litt over at Rolf har så fri tilgang til telefon, visitter, og permer.

Det er jo ikke slik for andre drapsdømte.

Skal tro om det er like enkelt å ta en telefon til Ninni...

Regner med at hun har TV på cella si, og følger med... :ler:

Kunne ha tenkt meg å hørt hva hun har å si til alt som skjer der hjemme... ;)

Bør ikke hun også snart få perm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for noen år hørte jeg hørte snakk om at Toralv Maurstad skulle tilbake i serien som Georgs tvillingbror. Kan noen bekrefte dette?

Nei, for Per Chr Ellefsen eller noe kom til serien som Georgs bror Hugo. Men ja,. det var snakk om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet noe mere om søskenparet Liv og Storm Liland som dukker opp etter jul?

Jeg vet at de har en lillesøster på sånn 12-13 år også. Mulig kjærsteemne for Goggen eller Juan Carlos? Så fort som ungene vokser bør de jo snart være såpass gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om tuppelura fra Hønefoss en dag skal dukke opp og kreve arv eller no sånt til Måne og Sol.

Noen som kan fortelle hvordan drapet på Kenneth skjedde?

Uansett blir det ikke et valg Oscar får, Benedicte eller friheten. For Benedicte ville ikke hatt ham når hun vet hva han har gjort, hun har sine prinsipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kennet var ute på joggetur i Maridalen og ble kjørt ned av en bil og drept. Føreren av bilen er tilsynelatende Oscar som ikke var edru. Han hadde nemlig overrasket Benedicte med picknick og frieri i Maridalen samme dag men så ble barnet til Benedicte syk så hun dro hjem. Oscar drakk opp cognacen og satte seg bak rattet og kjørte hjem men mistet litt kontrollen på bilen da han skulle plukke opp mobilen sin som hadde falt ned på gulvet. Han ble så stressa at han bare kjørte videre uten å sjekke hva det var han kjørte på og vi har vel ikke helt fått se at det virkelig var Kenneth han kjørte ned men det er ihvertfall slik det er lagt opp nå. Da har de vel muligheten åpen for å endre utfallet om 2 år eller noe i den duren. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...