Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror at Hotel Cæsar-verden er den eneste plassen jeg vet hvor man slår hele mobilnummeret til folk man kjenner i stedet for å ha nummeret lagret på telefonen. Kan ikke huske sist jeg slo inn et helt mobilnummer. :ler:

Jeg gjør alltid det, jeg! Bruker aldri telefonboken når det er nummere jeg har i hodet, og det er det jo stort sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står jo at han er svensk, men snakker norsk flytende. Hvordan får du det til at han er norsk?

Jeg trodde han var norsk,men så fant jeg den siden der,og da viste deg seg at han er jo svensk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo at han er svensk, men snakker norsk flytende. Hvordan får du det til at han er norsk?

Skjønner ikke jeg heller. (Rosin sa det)

Endret av Pimbila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoilere:

Marianne er sammen med Philip igjen, men har holdt det skjult. May blir forbannet!

Det begynner å rakne for Christian, han får dramatiske nyheter om Juni og barnet.

Edit: Barnet til Juni er dødt, men han forteller det ikke til familien.

Astrid og Blom finner ut at Rolfs mor bare arvet halvparten av Egil Espevolds verdier, spørsmålet er bare hvem som arvet resten?? (Rolf...)

Rolf slipper ut av fengselet, og May foreslår at han kan jobbe på Cæsar. May sier hun kjenner konsernsjefen, og kan ta en prat med han ( :ler: )

Christian rakner mer og mer, og kidnapper en baby. Flykter bl.a opp på taket med babyen, det kommer politi og greier.

Rolf viser seg fra sin usjarmerende side når han skal feire friheten sammen med May, og hun avviser han når han vil ha sex med henne.

Edit: Marianne forteller Cato at hun skal starte restaurant i Hellas. Enden på visa: de blir sammen igjen, og så flytter hele familen til Hellas.

Rolf og Scott gjør alt i sin makt for å kuppe hele aksjemajoriteten i Cæsar, og Scott låner et større beløp av Niels Hallstein med svært harde betingelser. Anker-Hansen folka aner ingenting om det forestående kuppet.

Politiet spaner på Oscar, og mistenker at han har noe med drapet på Kenneth å gjøre. De er svært opptatt av å få tatt en titt på bilen hans. Oscar gjemmer bilen og skrur av skiltene, men oppdager ikke politiet som har spanet på ham. Når Oscar kommer opp foran kirken der Benedicte står og venter, ser han at politiet står klar til å pågripe ham. Han må ta et valg: Benedicte eller friheten.

og så er det sesongavslutning! DRAMA!

Endret av Rosin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Potter

Så hotell cæsar for første gang på flere mnd i dag. Men etter å ha lest her så må jeg jo bare begynne å følge med igjen! ;)

Endret av Mrs. Potter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, blir jo æksjen framover jo!! Men åssen veit du dette??!?!?!?!?! Og kva skjer med Kristian og Julie? Og Vilde og ho derre hallik-mammaen hennes? Og blir det noko skikkeleg bryllups-planlegging på Benedicte og Oscar snart eller??? Heheh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...