Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper Amanda dør i serien, 

tror også kanskje Joey stryker med, dessverre. Og Julie.

Anonymkode: d8cc7...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Amanda dør i serien, 

tror også kanskje Joey stryker med, dessverre. Og Julie.

Anonymkode: d8cc7...b1d

Hvorfor Julie?

Lurer på om Ninni fortsetter å være med i serien, ville ikke blitt overrasket om hun tok selvmord nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG sier at bildet de har lagt ut inneholder ledetråder. Kan det være sånn at de som er nær bordet med hender eller albuer dør eller noe sånt? Eventuelt omvendt, at de overlever? 

http://www.vg.no/rampelys/tv/media/flere-doer-i-hotel-caesar-i-kveld/a/23580682/

Anonymkode: ea23c...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 17.12.2015 den 16.01):

VG sier at bildet de har lagt ut inneholder ledetråder. Kan det være sånn at de som er nær bordet med hender eller albuer dør eller noe sånt? Eventuelt omvendt, at de overlever? 

http://www.vg.no/rampelys/tv/media/flere-doer-i-hotel-caesar-i-kveld/a/23580682/

Anonymkode: ea23c...b86

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rar at Juni dør da...Og pelle...

Jeg tror Storm kanskje dør. Det at Line dør blir teit, for han har mistet flere i løpet av den korte tiden han har vært der. 
Jenny har ikke mer å gå på, så fremt de ikke vil fortsette i en ung-stil. 

Kanskje de som står? 
Men var moren til Harshad der? 

Det er ingen dum teori, at de som står er de som dør....spennende uansett. Har ikke sett kveldens episode enda. :)

Anonymkode: ea23c...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, bildet spiller jo på det kjente maleriet "den siste nattverd" med Jesus i midten - der hvor Juni sitter. Så i så fall kan vel Juni være Jesus, som på en eller annen måte ofrer seg selv, eller i det minste dør :O

Anonymkode: b63a8...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rar at Juni dør da...Og pelle...

Jeg tror Storm kanskje dør. Det at Line dør blir teit, for han har mistet flere i løpet av den korte tiden han har vært der. 
Jenny har ikke mer å gå på, så fremt de ikke vil fortsette i en ung-stil. 

Kanskje de som står? 
Men var moren til Harshad der? 

Tror ikke Pelle og Juni dør. Sikkert Goggen (Åpenbart) Amanda, Ninni tar selvmord og Joey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juni er jo hovedpersonen i hele serien, hun kan bare ikke dø. Tipper at Goggen, Jenny og Amanda dør, og i ulykken mister Juni smykket med videoen på, som noen finner i oppryddingsarbeidet, og så blir det en greie rundt det.

Og så barnekoret da, litt kjipt om hele den gjengen dør også:P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juni er jo hovedpersonen i hele serien, hun kan bare ikke dø. Tipper at Goggen, Jenny og Amanda dør, og i ulykken mister Juni smykket med videoen på, som noen finner i oppryddingsarbeidet, og så blir det en greie rundt det.

Og så barnekoret da, litt kjipt om hele den gjengen dør også:P 

Wow, så alle arvingene? Hvilken barn skal ta over cæsar i framtiden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så alle arvingene? Hvilken barn skal ta over cæsar i framtiden da?

Joda, men jeg synes de har slitt ut de tre karakterene denne sesongen. Føler at de trenger å bytte de ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men jeg synes de har slitt ut de tre karakterene denne sesongen. Føler at de trenger å bytte de ut.

Kunne heller sendt Jenny til den skuespiller skolen og så kan hun komme tilbake når hun er i 20 åra en plass :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
Snelgrove skrev (På 17.12.2015 den 21.32):

Wow, så alle arvingene? Hvilken barn skal ta over cæsar i framtiden da?

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror Goggen dør. Selvsagt. 

Så dør Joey, og da blir Jenny knust og reiser bort. For det gjør hun vær gang noe skjer. 
Tror at Juni blir skadet, også ser det ut som om at Amanda er sjefen og får det som hun vil (rive ned Hotel Cæsar). Julie får kanskje mer tv tid og kjemper mot Amanda, hun har jo vært imot Amanda hele tiden.
 
Harshad tror jeg dør. For han er nå "oppbrukt", Eva blir gal av sorg og flykter med Jenny kanskje. 

Pelle er evig "alene". 
Eva er evig brud.
Tror ikke de forandrer på dette. Slik at Joey dør, og da er Pelle alene igjen. som alltid. 

 

Harshad er fortsatt med i serien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG sier at bildet de har lagt ut inneholder ledetråder. Kan det være sånn at de som er nær bordet med hender eller albuer dør eller noe sånt? Eventuelt omvendt, at de overlever? 

http://www.vg.no/rampelys/tv/media/flere-doer-i-hotel-caesar-i-kveld/a/23580682/

Anonymkode: ea23c...b86

VG-artikken er fra klokka 11 imorges. Så ledertråden det vises til er nok gammel. Ledertråden er bl.a flyet på bordet som styrtet.

Det står også at flere dør i parantes. Det kan også bety intervjuene. Flere ble lei seg i intervjuene, som er det samme som å neste dø av sorg.

Anonymkode: e66e0...39a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...