Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor tror de at han er nå da? :o

Han kjører budbil.

Anonymous poster hash: 033ca...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 8.10.2015 den 18.17):

 

Haha!! Ok :fnise:  Daså  :danse:

Anonymous poster hash: 7ff11...8e7

 

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, hva skjer med Cæsar om dagen??! Juni finner drømmemannen og så dør han plutselig! så later vi som ingenting har skjedd  :fnise:

 

jeg liker ikke de nye manusforfatterne (eller hva det er som er nytt). det skjer så mange teite ting og handlingen er generelt dårlig. savner gamle-Cæsar!

 

gleder meg til Arne Marcussen kommer tilbake da. og synes det er gøy at Ninni er tilbake, men er så mye jeg ville gjort annerledes  :fnise:  :laugh: merker veldig godt at det ikke er samme Ninni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Jeg liker nye Cæsar, jeg synes det er på sitt beste på mange år nå :)

 

 

http://sumo.tv2.no/programmer/underholdning/kommer-paa-tv-2-sumo/se-hva-som-skjer-paa-hotel-caesar-i-hoest-948014.html

 

 

 

for 20 år siden

rett før det smalt

ei dame som har gjort noe

gått ut over en mann

 

kaaan det ha no med maskeradeballet?

Det skjedde jo for 13 år siden, ikke 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker nye Cæsar, jeg synes det er på sitt beste på mange år nå :)

 

 

Det skjedde jo for 13 år siden, ikke 20

ingenting stemmer jo med årstall

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, hva skjer med Cæsar om dagen??! Juni finner drømmemannen og så dør han plutselig! så later vi som ingenting har skjedd  :fnise:

 

jeg liker ikke de nye manusforfatterne (eller hva det er som er nytt). det skjer så mange teite ting og handlingen er generelt dårlig. savner gamle-Cæsar!

 

gleder meg til Arne Marcussen kommer tilbake da. og synes det er gøy at Ninni er tilbake, men er så mye jeg ville gjort annerledes  :fnise:  :laugh: merker veldig godt at det ikke er samme Ninni

jeg er så enig med deg :P samme som den gangen jens august stakk av med masse penger ,tapte de og vant di tilbake , så var det glemt :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

http://sumo.tv2.no/programmer/underholdning/kommer-paa-tv-2-sumo/se-hva-som-skjer-paa-hotel-caesar-i-hoest-948014.html

 

 

 

for 20 år siden

rett før det smalt

ei dame som har gjort noe

gått ut over en mann

 

kaaan det ha no med maskeradeballet?

Jeg har sett episoden med maskeradeballet og episoden etter det (Sesong 11 episode 50 og sesong 12 episode 1) og jeg kanskje det kan ha noe med hvem pistolen tilhørte å gjøre.

Jeg vet ikke helt sikkert og bare antar - for den som eier pistolen har jo også et ansvar for at den blir oppholdt slik at ingen andre får tak i den. Slik som skjedde i episode 50. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest snoopy_93

Og det var jo Juni som fikk Arne inn i Julie sitt liv på en måte, og Juni sladret til avisen, som da gjorde at Arne mistet alt. Både kona, jobben å alt. Som jeg husker det ihvertfall. Så kan jo være at han nå kommer tilbake, og er ute etter Juni på en eller annen måte. 

Jeg tror også at det vil komme for en dag at pistolen tilhørte Julie, slik at hun kanskje må innrømme at hun skulle skyte Arne, men at Nini kom henne i forkjøpet. 

 

edit; ser nå i sesong 12 episode 2 at Julie går til politiet for å si at det var hun som hadde pistolen som hun igjen hadde stjålet av Gamlefruen 

 

hm.. 

Endret av snoopy_93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg tror også at det vil komme for en dag at pistolen tilhørte Julie, slik at hun kanskje må innrømme at hun skulle skyte Arne, men at Nini kom henne i forkjøpet. 

Det er ikke en forbrytelse å eie en pistol, når alt kommer til alt så var det Ninni som skøyt dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Det er ikke en forbrytelse å eie en pistol, når alt kommer til alt så var det Ninni som skøyt dem :)

Nei, det har jeg ikke sagt heller. Det jeg sa var bare at den som eier den har et ansvar for at ingen andre evt får tak i den og skyter andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...