Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjestvest

Det er mest sannsynlig Storm som dør. Han har vært oppi de samme problemene om og om igjen. Det virker som manusforfatterne ikke klarer å få noe ut av hans karakter. Det blir neppe noen av de ungdommene. Det er de som skal bære serien videre. Det blir derfor koma på en av disse: Joey. Så har vi den vanlige såpeserie trekantdrama hvor Stian kommer inn for trøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badebuksa

Jeg fikk gjenfortalt endel scener fra Hotel Cæsar og det endte opp i tidenes latterkrampe for min del. Vatever råks jår båot liksom, men er den serien så sjuk som den høres ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gjenfortalt endel scener fra Hotel Cæsar og det endte opp i tidenes latterkrampe for min del. Vatever råks jår båot liksom, men er den serien så sjuk som den høres ut?

Hva for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Bildet er jo tatt etter en mal fra Da Vinci`s nattverden, så jeg tror at de som har ansiktet vendt bort fra Juni er de som dør, eller skal ut av serien.

Endret av chisandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
chisandra skrev (På 18.12.2015 den 0.20):

Bildet er jo tatt etter en mal fra Da Vinci`s nattverden, så jeg tror at de som har ansiktet vendt bort fra Juni er de som dør, eller skal ut av serien.

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gir det jo mening... 

Line (håper jeg, mest irriterende karakteren der inne!), Amanda, Joey, Harshad å Moren hans.... I følge din teori. 
Goggen overlever. 

Line har jo forlatt serien, hvordan kan Goggen overleve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
Snelgrove skrev (På 18.12.2015 den 1.27):

Line har jo forlatt serien, hvordan kan Goggen overleve?

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda men at hun aldri kommer tilbake. 
Ifølge den Da vinci teorien så overlever han. 

Hvordan tror du han overlever? Lurer på hvordan Ninni reagerer når hun finner ut hva som har skjedd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Snelgrove skrev (På 18.12.2015 den 2.04):

Hvordan tror du han overlever? Lurer på hvordan Ninni reagerer når hun finner ut hva som har skjedd

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line har jo forlatt serien, hvordan kan Goggen overleve?

det er hotel cæsar :fnise:juni fikk parkinson og ble frisk :dry: så her kan man overleve alt og dø av ingenting 

som regel på hotel cæsar når mange dør, så er det statister og folk som skal ut! f.eks da rolv skjøt med hagle så var det Daphne, Julian og hallstein som var de "viktige" som døde, resten var bare gjester! 

 

litt teit at alle som skal ut av serien dør !  Hotel Cæsar en død for deg en død for meg !

 

har lyst at pelle skal ut av serien, han er så masete! samme med storm, han er så oppbrukt. Liker Joey, syns han er sammen med den gnålete Jenny "mamma, jeg liker ikke, du må fikse det!!" 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er hotel cæsar :fnise:juni fikk parkinson og ble frisk :dry: så her kan man overleve alt og dø av ingenting 

som regel på hotel cæsar når mange dør, så er det statister og folk som skal ut! f.eks da rolv skjøt med hagle så var det Daphne, Julian og hallstein som var de "viktige" som døde, resten var bare gjester! 

 

litt teit at alle som skal ut av serien dør !  Hotel Cæsar en død for deg en død for meg !

 

har lyst at pelle skal ut av serien, han er så masete! samme med storm, han er så oppbrukt. Liker Joey, syns han er sammen med den gnålete Jenny "mamma, jeg liker ikke, du må fikse det!!" 

Håper ikke Pelle dør, da kan heller Joey dø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
#Sunrise skrev (På 18.12.2015 den 4.22):

det er hotel cæsar :fnise:juni fikk parkinson og ble frisk :dry: så her kan man overleve alt og dø av ingenting 

som regel på hotel cæsar når mange dør, så er det statister og folk som skal ut! f.eks da rolv skjøt med hagle så var det Daphne, Julian og hallstein som var de "viktige" som døde, resten var bare gjester! 

 

litt teit at alle som skal ut av serien dør !  Hotel Cæsar en død for deg en død for meg !

 

har lyst at pelle skal ut av serien, han er så masete! samme med storm, han er så oppbrukt. Liker Joey, syns han er sammen med den gnålete Jenny "mamma, jeg liker ikke, du må fikse det!!" 

weg. 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Pelle er oppbrukt også. Men han har heldigvis ingen stor plass i serien lengre da. Men han er oppbrukt. Men vil gjerne ha Svein eller Gjertrud tilbake :P

Joey er også oppbrukt. Startet som en pøbel på vei til kriminell, tok en helomvending og fant Gud og Jesus og alt det der. 
Hva mer kan kan gjøre liksom, annet enn at Jenny blir gravid - men det er også en kort sidehandling som blir gammel ganske fort. Så tror nok Joey dør, og Jenny enten forandrer seg helt eller stikker av igjen. 

Storm er også oppbrukt, lei av å høre om at han er på utsiden og aldri kommer inn i familien. Så fort han får en fot inn så fucker han det opp og havner på utsiden igjen. Om å om å om igjen. 


Eva er som sagt evig brud, og kommer nok ikke til å slå seg til ro i et A4 liv med en mann snart.  
Lurer på om det blir nå oppklaring i Jens August sin død... hvorfor har ingen reagert på at han forsvant, og aldri tar kontakt? Ingen har prøvd å få kontakt med han heller... ganske rart synes jeg. 

Svein uten Pelle er jo kjedelig

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Alle er livredd. Det er noen som hele tiden bestiller room-service fra spøkelsesrommet. De vil ikke levere, men de må, for ellers så hver natt, hver eneste natt, spøker det. All lys går i hotellet, i lobbyen, alle rommene, gangene, det braker tordenlyder i gangene, heisene stopper midt på i bekkmørket, toalettene fløsher ikke. Det er Goggen! Lever han? Er han død? Eller leker han seg et sted midt imellom liv og død? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper Hotel Cæsar nå tar seg opp!
Etter alt det med Rolv, Scott og Edvin så har det vært tørt og kjedelig. 
Altså eneste dramaet som har skjedd etter Edvin er pluss hotell og Line og han som hun "drepte". Men det var en side-historie og var gørr kjedelig. Du satt ikke akkurat på kanten av stolen og holdt pusten på slutten av episoden og tenkte "hva skjer nå?! Jeg vil se neste episode nå!". 

Med en så bra avslutting så håper jeg de får opp spenningen litt! 
For alt dette pluss hotell gørret er så kjedelig og langdrygt. 

Hva med Hove?

Endret av Snelgrove
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...