Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er jørgen langballe?

Anonymkode: 95fe4...814

 Seriøst??

Anonymkode: 0e0ee...3f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gøggen da, åssen gikk det med han? Lever han er jo Cæsar helt mongo. 

Anonymkode: 95fe4...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gøggen da, åssen gikk det med han? Lever han er jo Cæsar helt mongo. 

Anonymkode: 95fe4...814

Han er død, var det noen gang noen tvil om at han ville dø?

De har ikke nevnt hvordan det gikk med Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Geno skrev:

Han er død, var det noen gang noen tvil om at han ville dø?

De har ikke nevnt hvordan det gikk med Julie

Seff ikke, men jeg har ikke sett episoden, så bare lurte. I Cæsar kan alt skje vettu så hadde ikke forundret meg om de lot han overleve. 

Anonymkode: 95fe4...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Seff ikke, men jeg har ikke sett episoden, så bare lurte. I Cæsar kan alt skje vettu så hadde ikke forundret meg om de lot han overleve. 

Anonymkode: 95fe4...814

Jeg hater at de drepte Goggen og gjorde han helt skrudd. Jeg likte Goggen veldig godt før :( Det var liksom alltid meningen at han skulle bli den nye Jens August en gang i framtiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror serien går dundas nå som omtrent hele Anker Hansen familien er borte. De er jo kjernen. Eneste vi vet er i livet nå er jo Storm. Juni snakkes om som hun skulle være død, Jens August vet ingen om overlevde eller ikke etter brannen og Julie vet vi ingenting om etter flykræsjen. Og Charlotte lever jo i Israel. Lite sjans for at hun dukker opp igjen. Goggen er også borte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, tussi84 skrev:

Tror serien går dundas nå som omtrent hele Anker Hansen familien er borte. De er jo kjernen. Eneste vi vet er i livet nå er jo Storm. Juni snakkes om som hun skulle være død, Jens August vet ingen om overlevde eller ikke etter brannen og Julie vet vi ingenting om etter flykræsjen. Og Charlotte lever jo i Israel. Lite sjans for at hun dukker opp igjen. Goggen er også borte. 

Det tror jeg også.. Vet at de ville fornye seg, og tror det er en god ide i utgangspunktet. Men dersom det stemmer at både Juni, Goggen og Jens August, og kanskje Julie er og blir borte, så tror jeg det er litt i meste laget. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, _Aries skrev:

Det tror jeg også.. Vet at de ville fornye seg, og tror det er en god ide i utgangspunktet. Men dersom det stemmer at både Juni, Goggen og Jens August, og kanskje Julie er og blir borte, så tror jeg det er litt i meste laget. 

Enten må juni være der eller jens august. De er to som er kjernen på en måte. Julie har vært for mye borte til at hun blir noen kjerne og Storm kom på en måte inn som en Liland og ikke en ekte Anker Hansen sent inn i serien. Juni og Ja ble vi kjent med fra starten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tussi84 skrev:

Tror serien går dundas nå som omtrent hele Anker Hansen familien er borte. De er jo kjernen. Eneste vi vet er i livet nå er jo Storm. Juni snakkes om som hun skulle være død, Jens August vet ingen om overlevde eller ikke etter brannen og Julie vet vi ingenting om etter flykræsjen. Og Charlotte lever jo i Israel. Lite sjans for at hun dukker opp igjen. Goggen er også borte. 

Hvorfor dro Charlotte til Israel igjen ? Er så lenge siden . Husker ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Vinglass skrev:

Hvorfor dro Charlotte til Israel igjen ? Er så lenge siden . Husker ikke

Hun giftet seg med en jøde.. David tror jeg han het. Han drev noe fredsarbeid der nede. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tussi84 skrev:

Hun giftet seg med en jøde.. David tror jeg han het. Han drev noe fredsarbeid der nede. 

Ahh ok :) takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Geno skrev:

Her er videoen hvor Joey dør hvis noen vil se

 

Du trenger ikke gni det inn jeg har det tøft nok :grine::grine: han var den beste skuespilleren cæsar har hatt på lenge! han kunne gjort litt morro bøl! hvorfor ta han fra meg? :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjestvest

Det vil bli litt rart om Juni dør nå. Jeg mener, de kokte opp en historie om at Amanda hadde noe hun kunne bruke mot henne, og nå tar de henne ut av serien? Jeg tror neppe hun vil tas ut. 
Hennes lik kan muligens ikke finnes, hun later som hun er død eller noe. Om dere skjønner.  :fnise:

Så skal Amanda tas mens hun er " død ".

 

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juni er neppe død. Det nekter jeg å tro. Hun dukker nok opp etterhvert og da håper jeg hun tar rotta på Amanda! 

For en rar episode, forresten. Bra, men rar. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva, den var bare rar. Rart uten vignett, men den kommer nok på tirsdagens episode. Savner Joey jeg også og ikke minst Goggen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Seriøst??

Anonymkode: 0e0ee...3f7

Ja??? Ikke alle som har sett disse barnefilmene han har vært med i før vettu. Han er bla kjent fra olsenbabden jr ser jeg og jeg har ikke sett en jævla film av det miget der. Er det han fra stavangerrrrr som amands hadde møte med? Sikkert en god skuespiller det. 

Anonymkode: 95fe4...814

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest
1 minutt siden, Salka skrev:

Juni er neppe død. Det nekter jeg å tro. Hun dukker nok opp etterhvert og da håper jeg hun tar rotta på Amanda! 

For en rar episode, forresten. Bra, men rar. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva, den var bare rar. Rart uten vignett, men den kommer nok på tirsdagens episode. Savner Joey jeg også og ikke minst Goggen. 

Jeg har ikke sett denne episoden. Når ble den vist, hvor?
Og ja: Jeg er enig. De må gjerne legge ned hele greia uten Juni. Hun må ta rotta på heksa Amanda!  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...