Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Sang? Det har da aldri vært noen sang. Jeg har ikke hørt noen synge på vignetten ihvertfall. :P Jepp, kverulant og flisespikker, hehe. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Salka skrev:

Sang? Det har da aldri vært noen sang. Jeg har ikke hørt noen synge på vignetten ihvertfall. :P Jepp, kverulant og flisespikker, hehe. :fnise: 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner disse rollefigurene altså.

Jens August Anker Hansen

Charlotte iversen A hansen

Vilde mykland

Svein Krogstad

Benedicte brubak

Sue astrid wallace

Victoria og Albert Lunde 

Håper noen av dem og spesielt jens august retunerer til derien ettervært. 

Så av de som er døde savner jeg.. 

Liv liland anker hansen

Georg jr anker hansen

Runa jørgensen

 

Hvem savner dere?

 

 

Endret av tussi84
mer på innlegh
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93
11 timer siden, tussi84 skrev:

Savner disse rollefigurene altså.

Jens August Anker Hansen

Charlotte iversen A hansen

Vilde mykland

Svein Krogstad

Benedicte brubak

Sue astrid wallace

Victoria og Albert Lunde 

Håper noen av dem og spesielt jens august retunerer til derien ettervært. 

Så av de som er døde savner jeg.. 

Liv liland anker hansen

Georg jr anker hansen

Runa jørgensen

 

Hvem savner dere?

 

 

Savner de samme som deg, men høyest på lista er det Benedicte, Svein, Vilde, og Charlotte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner alle på listen unntatt Charlotte og Albert. 

Savner også Måne, Stellan og han som Juni var sammen med en stund som ga ekskona silikon. Glemt hva han heter. Og så savner jeg Scott og Rolv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

15 timer siden, Geno skrev:

Jeg liker hvordan Amanda på introen beveger seg mot Juni med det sinte blikket og Juni bare smiler :P

Helt enig! Digger det! 

Fy fader, jeg blir gal av hun der Lotte. Blir bare verre og verre jo. Amanda er jo koselig i forhold og det sier litt. :P Liker ikke hun der trenerdama til Juni heller. Nedlatende og ekkel holdning. Greit å være streng siden Juni må trene for å bli bra, men hun der er bare fæl. Hadde vært kult om hun ble en ny Linn Fylke som truet og kanskje kidnappet Juni da. Men ville helst hatt Linn Fylke i egen person. Det hadde vært kult. Stakkars Juni da, hehe. Hadde vært litt gøy om hun havnet på flaska igjen. Juni på fylla var konge! Særlig sammen med Christian Borchmann, hehe. :hoho: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, January 06, 2016 at 18.11, Geno skrev:

Hva er så gale med dialekten egentlig?

Jeg begynner å like henne litt nå når hun har blitt hyggelig :)

Jeg ha forøvrig lest på tv guiden om hva som skjer på Cæsar de neste ukene og jeg må si det virker som at det vil bli ganske kjedelig fremover...

Stavangerdialekten og I området rundt må vel være landets desidert styggeste dialekt. Høres ut som om de ikke kan snakke rent engang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 11. januar 2016 at 22.10, NasseNøff skrev:

Kjenner jeg er ekstremt skuffet over årets sesong. 
Med den avslutningen så skulle man tro at noe bra kom.. men den gang ei. 

Nå føles det som et ork å se neste episode. Må se neste for å ikke henge etter igjen. 
Men det er bare et ork. blæ. 

Håper det tar seg opp snart, for dette har vært ekstremt skuffet. 
Hva har vi fått? En spennende avslutning, også skuffelse og enda en karakter å hate som pesten. 
 

Ikke glem at dette eeeegentlig skulle være slutten på Cæsar, dersom TV 2 ikke sa ja til ny sesong. Så gi dem litt tid, så tar det seg nok opp :)

Anonymkode: f77c3...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gi meg styrke! Søsteren til Pelle! Hjelpe meg for ei fæl kjerring! Og stakkars Pelle er altfor snill. Søsteren til Pelle er nesten like ille som Lotte. Hadde ikke Lotte hatt den grusomme dialekten hadde de vært likestilt. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joey var jo nevøen hans, så da måtte han ha en søster eller bror. Huff, Beate var slitsom og harry. Og han der Tommy tror jeg det er noe muffens med. Skikkelig harry han og. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søstra til Pelle var utrolig irriterende, fæl og harry. og så snakker hun jo ikke ordentlig Drammensdialekt :fnise: flere som har lagt merke til at Harshad (?) kikker på henne i introen? håper virkelig ikke at det blir noe mellom dem!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...