Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, gjestvest skrev:

Jeg har ikke sett denne episoden. Når ble den vist, hvor?
Og ja: Jeg er enig. De må gjerne legge ned hele greia uten Juni. Hun må ta rotta på heksa Amanda!  :laugh:

Tv2 sumo. :) For oss som ikke greier å vente til mandag, hehe. 

Ja, dør Juni gidder jeg ikke mer. Da legges hele Cæsar død for min del. Hun er liksom kjernen og har vært min favoritt hele tiden. Amanda håper jeg forsvinner snart. Makan til irriterende kvinnemenneske skal man lete lenge etter! :P Hun kan skyte seg selv midt i lobbyen med geværet sitt, så får vi litt action! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Salka skrev:

Tv2 sumo. :) For oss som ikke greier å vente til mandag, hehe. 

Ja, dør Juni gidder jeg ikke mer. Da legges hele Cæsar død for min del. Hun er liksom kjernen og har vært min favoritt hele tiden. Amanda håper jeg forsvinner snart. Makan til irriterende kvinnemenneske skal man lete lenge etter! :P Hun kan skyte seg selv midt i lobbyen med geværet sitt, så får vi litt action! :) 

Virker som at hun finner kjærligheten snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja??? Ikke alle som har sett disse barnefilmene han har vært med i før vettu. Han er bla kjent fra olsenbabden jr ser jeg og jeg har ikke sett en jævla film av det miget der. Er det han fra stavangerrrrr som amands hadde møte med? Sikkert en god skuespiller det. 

Anonymkode: 95fe4...814

Har du sett Elling? Han spilte Elling og Kjell Bjarne sin støttekontakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Geno skrev:

Har du sett Elling? Han spilte Elling og Kjell Bjarne sin støttekontakt :)

Jo, de har jeg sett men pleier ikke huske på hva alle skuespillerne uten om hovedrollene heter. 

Anonymkode: 95fe4...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest
1 minutt siden, Salka skrev:

Tv2 sumo. :) For oss som ikke greier å vente til mandag, hehe. 

Ja, dør Juni gidder jeg ikke mer. Da legges hele Cæsar død for min del. Hun er liksom kjernen og har vært min favoritt hele tiden. Amanda håper jeg forsvinner snart. Makan til irriterende kvinnemenneske skal man lete lenge etter! :P Hun kan skyte seg selv midt i lobbyen med geværet sitt, så får vi litt action! :) 

Ah, ok. :)
Ikke jeg heller. Tror det er slik for mange. Om produsentene ikke har fått med seg såpass....

Juni er Amandas såkalte " motstykke " Goodguy - Badguy. Jeg blir veldig overrasket om Juni forsvinner. Hvis ikke de har tenkt at Julie skal være Junis " arvtaker " i denne kampen: Kjempe hennes kamp for henne. Uansett: Ikke det samme uten Juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg synes vel ikke Juni er mye til goodguy heller. Spesielt irriterende er det når Juni hykler og gnåler om familien støtt og stadig, uten at hun viser snev av anger for hva hun gjorde mot Amanda. Det er ikke rart Amanda har lagt henne for hat. 

Anonymkode: d9abe...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juni dør nok ikke. de har sagt at 2 dør, det var jo Joey og Goggen! også er det nok noen statister som døde

syns det er så leit at de har lagd karakteren goggen så viktig og så bare forsvinner han :S syns også dem kunne brukt Joey litt mer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars pelle :/ mister datteren sin i båtulykke og så Joey i flyulykke :( 

 

men rart at hele hotellet var bygd opp og at ingen var triste :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Synes dette var litt sært:

Alle ansatte blir invitert opp til toppetasjen. Pelle sier: " Jøss, hva er det som skjer her da? ".....Jenni sier at hvert år blir alle ansatte invitert opp til toppetasjen for å høre på koret, og at det er tradisjon.

Merkelig at Pelle som har vært der i alle år ikke har fått med seg dette.

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, #Sunrise skrev:

stakkars pelle :/ mister datteren sin i båtulykke og så Joey i flyulykke :( 

 

men rart at hele hotellet var bygd opp og at ingen var triste :S

Og Runa som ble som en datter for han, hans livs kjærlighet havnet i fengsel og han beste venn bare forlot landet :(

De var jo triste da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Juni lever. Men at hun enten er i koma, på rehabilitering pga skader, innlagt pga alkoholmisbruk i etterkant av ulykken, vekkreist for å hente seg inn igjen eller noe slikt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Jeg så nettopp episode 1 i sesong 33. 

Vil ikke avsløre for mye, men mange av dere vil bli skuffet. Ble skuffet selv. 

Vet faktisk ikke om jeg har så lyst til å se videre på serien etter dette. 

Er også en person som er gravid. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei... Fy fader for en kjedelig og treig sesong start!  Det er jo sånn med alle såpeserier; det skjer en katastrofe, folk dør og nye kommer inn, men dette var bare teit. Har fulgt HC i alle år, men tror det snart blir slutt for min del. Synes HC har tapt seg skikkelig:jolie:

Anonymkode: 47052...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snoopy_93
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nei, nei... Fy fader for en kjedelig og treig sesong start!  Det er jo sånn med alle såpeserier; det skjer en katastrofe, folk dør og nye kommer inn, men dette var bare teit. Har fulgt HC i alle år, men tror det snart blir slutt for min del. Synes HC har tapt seg skikkelig:jolie:

Anonymkode: 47052...f69

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nei, nei... Fy fader for en kjedelig og treig sesong start!  Det er jo sånn med alle såpeserier; det skjer en katastrofe, folk dør og nye kommer inn, men dette var bare teit. Har fulgt HC i alle år, men tror det snart blir slutt for min del. Synes HC har tapt seg skikkelig:jolie:

Anonymkode: 47052...f69

Jeg synes det har tatt seg opp veldig, i høst i hvert fall. Med Goggen og Joey ute av bildet så blir det lite drama og action...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, snoopy_93 skrev:

Jeg så nettopp episode 1 i sesong 33. 

Vil ikke avsløre for mye, men mange av dere vil bli skuffet. Ble skuffet selv. 

Vet faktisk ikke om jeg har så lyst til å se videre på serien etter dette. 

Er også en person som er gravid. :) 

Vi vet jo alt hva som har skjedd så ingenting å avsløre :P I denne tråden kan man spoile så mye man vil! :) Som trådtittellen tilsier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, NasseNøff skrev:

Har ikke sett hele episoden enda. 
Men den første som ble "røpet" kom ikke som en sjokk. 

Men håper at Juni sitter i julestol og blir den nye Astrid :fnise:
Det er vell for mye å håpe på. Vet ikke hva som har skjedd med henne da, har kun sett få minutter av episoden så langt. Men var bare en tanke som poppet opp i hodet mitt. 

Hva om hun bare lå og sov i hele episoda og var fyllesyk? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Geno skrev (På 4.1.2016 den 4.15):

Hva om hun bare lå og sov i hele episoda og var fyllesyk? :ler:

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...