Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjestvest

Dette skjedde jo ikke :klo:

Jeg fleipa.   :laugh:

Jeg aner jo ikke hva som skjer. Hadde jeg visst det hadde jeg heller ikke spoilet og ødelagt det for deg.  :)

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest ISeeYouCreep
Snelgrove skrev (På 15.12.2015 den 23.14):

Siste episode på torsdag, jeg kjenner jeg er skikkelig spent med tanke på at jeg vet hva som mest sannsynlig vil skje

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her :fnise: Jeg har en liten mistanke, og håper egentlig at det skjer. 

Noen som vet hvor lenge Hotel Cæsar har "fri"? 
Før neste sesong starter, er det sesong avslutning? Står jo 61 av 62 episoder under, så da regner jeg med at episode 62 er sesong avslutning?

Har ikke sett Cæsar "live" før. 
Ja jeg hadde en annen bruker; Jeg startet på Sesong 1, Episode 1. Nå er jeg "ferdig". 

Annen bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bond: nick, brukerkonto, whatever :fnise:

Skrev i denne tråden før. Om hvordan jeg startet fra starten av for ca 3 år siden. 
Og jeg hang etter med flere år. Ikke mange som har gjort det. Jeg har ikke sett Hotel Cæsar på TV siden 1999. 
Så jeg vet ikke helt hvordan ting fungerer med pause, ferie og tid mellom vær sesong. 
Siden jeg har sett alt på sumo, når det passet meg. Men for noen måneder siden så ble jeg "ferdig", og nå sitter jeg å venter på neste episode slik som alle andre. 

Så jeg måtte skrive at jeg hadde en annen konto her på KG før, under et annet navn. Ikke mange som digger Scott Wallace og har sett vær eneste episode på sumo fra start til slutt. 

Minner meg om ei jeg chatta med her på kg tidligere i høst som også hadde starta fra starten av og hun var fan av Scott Wallace :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere fortelle meg hva dere tror skjer i sesongfinalen? :) Nysgjerrig! Put det gjerne inn i spoilerboks hvis ikke andre vil vite :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om ei jeg chatta med her på kg tidligere i høst som også hadde starta fra starten av og hun var fan av Scott Wallace :) 

Det er nok meg ja :)  Husker ikke hva nicket mitt var :fnise:

Anonymkode: a53a1...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 16.12.2015 den 0.00):

Det er nok meg ja :)  Husker ikke hva nicket mitt var :fnise:

Anonymkode: a53a1...3eb

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit, det der må være den mest heavy sesongavslutningen på veldig lenge, hjertet satte seg fast i halsen omtrent.

Anonymkode: d8cc7...b1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og tv guiden sier ikke noe om hva som skjer videre :sukk:

Tenk at dette kunne ha blitt serieavslutningen, det var det de tenkte på når de lagde den fordi de visste ikke om serien ville fortsette 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte det! Det jeg tenkte kom til å skje. 
Det gikk opp for meg da Juni snakket om propellen til Amanda, og det at Goggen var så opphengt i Rolv og farfaren eller hva det var. 

:bond:

Hvem tror dere dør?
Jeg HÅPER Amanda dør. 
Harshad eller Joey dør tror jeg. Synes historien om Harshad har gått for langt, og Eva er jo evig brud, så tror nok han dør. 
Joey tror jeg dør også... for han og Jenny har vært sammen en god stund, og det at de to er sammen for evig tror jeg er for kjedelig. Så kanskje han dør, også reiser Jenny vekk? 

Pelle tror jeg ikke dør. For han er så godt likt. 

Mens jeg så scenen og så Juni stirre ut av vinduet så så jeg for meg at når flyet krasjet så ble Amanda spiddet av propellen og Juni faller ut av vinduet :ler: 

Endret av Snelgrove
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...