Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost

Det kommer nok aldri til å finne ut om det som skjedde mellom Edvin og Jens August der inne i bygningen så samt ikke at Jens August kommer tilbake en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer nok aldri til å finne ut om det som skjedde mellom Edvin og Jens August der inne i bygningen så samt ikke at Jens August kommer tilbake en gang :)

Hvor tror de at han er nå da? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er så forelska i Joey ! han er PERFEKT <3 huden, håret, fjeset, smilet, måten han prater på <3 ahh han er så kjekk <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvor gammel skuespilleren er?

Han og Jenny er perfekt for hverandre, jeg liker ikke Stian -_-

Iver Innset er 23år

Jenny og stian er perfekte for hverandre, de er like rævva skuespillere! Joey er perfekt for meg:D :*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste akkurat at hun som spiller Amanda var med i jakten på Runa og Goggen i 2009 for å kunne spille Runa :fnise: Hun er jo født i 1986 så hun ville vært alt for gammel for rollen :P

Iver Innset er 23år

Jenny og stian er perfekte for hverandre, de er like rævva skuespillere! Joey er perfekt for meg:D :*

Hvor står det hen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste akkurat at hun som spiller Amanda var med i jakten på Runa og Goggen i 2009 for å kunne spille Runa :fnise: Hun er jo født i 1986 så hun ville vært alt for gammel for rollen :P

Hvor står det hen?

jeg husker ikke hvor det sto :P men jeg leita ganske lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er han en 1991 modell som meg :) Kjekt med enda en skuespiller i serien som er like gammel som meg :)

Fra hva jeg leste i stad så er Stian skuespilleren født i 1995 :)

Hvorfor synes du de er rævva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes Hotel Cæsar er kjedelig for tida. det eneste jeg synes er interessant å følge med på er Ninni og Goggens forhold. gleder meg til Gjertrud kommer tilbake!  :danse:

 

er så lei av Jenny, Stian og Joey. skjønner at de prøver å fange yngre seere, men da kunne de vel ha laget en egen serie for kidsa  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittlei Jenny jeg også. Hun er så utrolig fjortis! Nå skal hun jo være fjortis også da, men herreguuuud, jeg blir gal! Men blir spennende å si hva Eva sier til at hun har dumpet Stian til fordel for Joey. Hun blir sikkert ikke blid, hehe.

Ellers syns jeg det er fint at ting ser ut til å ordne seg mellom Goggen og Ninni. Gleder meg til Gjertrud er tilbake jeg også! Jeg digger den fantastisk blodharry dama! Syns Svein også skulle kommet tilbake nå som Ninni er ute av buret. Men Tom Eddie Brudvik vil visst aldri tilbake til Cæsar.

Endret av Borghild 2.0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skal være 16 :)

Tom jobber på Gardermoen han nå :) Han forlot serien grunnet sykdom i beinet hans :(

Jeg liker Jenny og Joey, hyggelig med litt ungdomsdrama igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal være 16 :)

Tom jobber på Gardermoen han nå :) Han forlot serien grunnet sykdom i beinet hans :(

Jeg liker Jenny og Joey, hyggelig med litt ungdomsdrama igjen :)

Man kan være fjortis uansett om man er 14, 16 eller 40 for den saks skyld. Fjortis er ingen alder som mange tror, det er et begrep og måten Jenny oppfører seg på er et prakteksempel på klassisk fjortis. :) Jeg har ingenting imot skuespilleren, hun spiller ok hun, er rollefiguren jeg er lei. Joey er litt søt egentlig. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fy så ekkel han der café-duden er! Leif heter han vel? Først syntes jeg bare han var rar, men i morgendagens episode er han bare dritekkel! Grøss og gru! Sikker på at det er Joey som slår han ned når han prøver seg på Line. Sikker på at han prøver å voldta henne eller noe, så tar Joey affære. Jepp, dette er en spoilertråd og jeg har lest tv-guiden og Leif blir slått ned sååååh...

Endret av Borghild 2.0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy så ekkel han der café-duden er! Leif heter han vel? Først syntes jeg bare han var rar, men i morgendagens episode er han bare dritekkel! Grøss og gru! Sikker på at det er Joey som slår han ned når han prøver seg på Line. Sikker på at han prøver å voldta henne eller noe, så tar Joey affære. Jepp, dette er en spoilertråd og jeg har lest tv-guiden og Leif blir slått ned sååååh...

Ja han er ekkel -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke klar over at det er så mange som fortsatt ser på hotel cæsar! :) Jeg har ikke sett det på årevis. Gøy å høre at noen av de gamle fortsatt er en del av hotellet :P Kanskje jeg burde se det i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Synes det er rart at Pelle vet at stuepikene kan sykemelde seg. Mens da han selv var skikkelig syk hadde han ikke hørt om noe som het sykemelding/sykelønn. Han gikk på jobb skikkelig syk, turde ikke være hjemme. Var redd for å miste lønn.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...