Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest imperio

Å sånn ja. Da skjønner jeg. Jeg trodde autocorrect kødda det til jeg, hehe. Jeg er også fra byen, men for meg er bondeknøl bønder og folk på landbruksskole som kjører traktor til skolen mens harry er harry sånn som Gjertrud, Svein, Volvo 240 og danseband. :) Sykt harry å kjøre traktor til skolen ja! :fnise: Både harry og bondeknøl på en gang.

Volvo 240, danseband.. det er jo bondeknøler her i Trøndelag ihvertfall. Den store møteplassen for ung gutta er Esso og der står de med enten traktor eller volvoen og henger halve dagen  :fnise: Og det å møte opp på skolen med en hel-dress og caps fra felleskjøpet reagerer ingen på. Det er så harry som du får det. 

Så derfor bruker jeg ordet bondeknøl og harry om hverandre. For meg så er det samme greia  :skratte:

Endret av imperio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dårris

Volvo 240, danseband.. det er jo bondeknøler her i Trøndelag ihvertfall. Den store møteplassen for ung gutta er Esso og der står de med enten traktor eller volvoen og henger halve dagen  :fnise: Og det å møte opp på skolen med en hel-dress og caps fra felleskjøpet reagerer ingen på. Det er så harry som du får det. 

Så derfor bruker jeg ordet bondeknøl og harry om hverandre. For meg så er det samme greia  :skratte:

:hoho: syns jeg ser det. Jeg bor i tjukkeste Oslo og er ikke så vant med sånt. Harry og bondeknøl går absolutt hånd i hånd ja, men det finnes harrytasser her i Oslo også som drikker seg dritings hver helg, hører på danseband, går med tresko og smugler sprit. :fnise: Selv om de aldri har sett en traktor og en felleskjøpetdress før. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

:hoho: syns jeg ser det. Jeg bor i tjukkeste Oslo og er ikke så vant med sånt. Harry og bondeknøl går absolutt hånd i hånd ja, men det finnes harrytasser her i Oslo også som drikker seg dritings hver helg, hører på danseband, går med tresko og smugler sprit. :fnise: Selv om de aldri har sett en traktor og en felleskjøpetdress før. :P

Bondeknøler er harry folk som bor på landet, mens harry folk er byfolk som prøver å være som bondeknøler, som da gjør de harry. Det gir ihvertfall mening i mitt hode  :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Unnskyld for at jeg begynte å klage over spoilingen i stad Ræff. Jeg tenkte ikke mye over når jeg skrev den kommentaren i stad, jeg syns du virker som en hyggelig bruker og jeg har ikke lyst til å komme på feil fot med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Unnskyld for at jeg begynte å klage over spoilingen i stad Ræff. Jeg tenkte ikke mye over når jeg skrev den kommentaren i stad, jeg syns du virker som en hyggelig bruker og jeg har ikke lyst til å komme på feil fot med deg :)

Synes det var snilt av deg å unnskylde deg  :klappe: Og det er jo rett å reagerer på spoilere også, selv om at dette er en spoiler tråd. Det er ikke flere tråder om Cæsar som er like aktiv som denne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isåfall. Jeg syns de første episodene var gode :) Gleder meg til Gjertrud og Joey kommer tilbake. Da har vi 3 generasjoner Krogstader :) Nå trenger vi bare Svein og Jens August og så er Hotel Cæsar tilbake til sitt gamle jeg!

Nå spoilet du jo selv?! Haha. Stor logisk brist på deg. Og hun spoilet ikke, snakket bare om dagens episode.

Anonymous poster hash: 2c3d7...d31

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Nå spoilet du jo selv?! Haha. Stor logisk brist på deg. Og hun spoilet ikke, snakket bare om dagens episode. Anonymous poster hash: 2c3d7...d31

Les hva jeg sa tidligere...

Spoila ikke noe fra episodene forresten. Dette er karakterer som er med på introen og folk vet de kommer tilbake etter flere artikler på nett så det så

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Nå spoilet du jo selv?! Haha. Stor logisk brist på deg. Og hun spoilet ikke, snakket bare om dagens episode. Anonymous poster hash: 2c3d7...d31

Unnskyld for at jeg begynte å klage over spoilingen i stad Ræff. Jeg tenkte ikke mye over når jeg skrev den kommentaren i stad, jeg syns du virker som en hyggelig bruker og jeg har ikke lyst til å komme på feil fot med deg :)

Slik, lær deg å les gjennom en tråd skikkelig før du skriver slike ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan det vil gå med Ninni i jobben som husøkonom jeg. Hun klikka jo på den stuepiken allerede første dag på jobb i episoden som ble lagt ut idag. Ikke så rart kanskje siden hun begynte å spørre om Goggen, men likevel. Er jo tydelig at Ninni har veeeeeldig kort lunte. Jeg liker nye Ninni, gleder meg til å se henne videre. Men hun må få seg noen nye klær. Den korte beige jakka hennes er grusomt stygg og harry.

har ikke Ninni alltid hatt litt kort lunte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dårris

har ikke Ninni alltid hatt litt kort lunte?

Det er godt mulig, jeg husker ikke. :) Nå er den veeeeldig kort ihvertfall. :P Ikke så rart kanskje, men stuepiken mente jo det bare godt. Blir spennende å se hvordan det går ihvertfall, hvor lang tid det tar før hun klikker igjen.

For øvrig så liker jeg nye Ninni. Syns skuespilleren tolker rollen veldig bra. :) Tror og håper høstsesongen blir bra, den har ihvertfall startet bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Jeg lurer på en ting, er Edvin/Erik (Torgeir Reiten) fortsatt med nå? 

Vil ikke spoile meg selv for mye når det kommer til den karakteren. Men er han med enda, eller er han borte (ikke si hvorfor, bare ja eller nei). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest imperio

Han er ikke med lenger nei :)

:trist:  :trist:

 

Tenkte meg det, typisk at de beste går ut alt for tidlig. 

Da får jeg nyte de episodene han er med! Følge med på vært et sekund. Bruker å skrive her på KG eller spille sims samtidig som at jeg ser "TV" på nett.  :laugh:  Så jeg går glipp av ganske mye pga det. Men nå så må jeg sette filmen og tv'en på pause vært 5. min  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Det kom ikke som noe overraskelse for meg at han ikke var med mer enn litt over ett år egentlig. Det er en grense for hvor lenge en slik karakter kan være med, med Scott så klarte de å dreie det ut i hele 2 år og noen uker :) Husker den skyte episoden, den var brutal! Svein som blir skutt ned i resepsjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest imperio

Det kom ikke som noe overraskelse for meg at han ikke var med mer enn litt over ett år egentlig. Det er en grense for hvor lenge en slik karakter kan være med, med Scott så klarte de å dreie det ut i hele 2 år og noen uker :) Husker den skyte episoden, den var brutal! Svein som blir skutt ned i resepsjonen

Scott var jo "spesiell", for han var så... lur! og sleip i starten. Men Edvin kom inn og BAM tråkker på alt og alle fra første sekund. De første 3-4 episodene så han snill og god ut, men så snudde det seg på sekundet. Og de andre fattet mistanke med en gang. Mens Scott var mer sleip i lang, lang tid! Så da sier det seg selv at det tar litt tid før han blir busted. 

 

Og herregud, nå kom jeg på siste episodene.. hvor han var snill og god, og tok sitt eget liv. Jeg gråter sjeldent av Tv og film, men fy fader da gråt jeg  :trist: For han var jo snill og god rett igjennom!! men så valgte han å ta sitt eget liv, det var så forferdelig. Hadde vært noe annet om han død mens han var "ond". 

 

Ja.. jeg lever meg litt for mye inn i serier og filmer noen ganger  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Og Astrid som skjønte at Scott hadde tenkt å hoppe fra taket men hun gjorde ingenting. Den skyte episoden er litt slik som utøya tragedien. De hadde aldri fått lov til å vise den episoden på tv nå om den ble lagd nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Og Astrid som skjønte at Scott hadde tenkt å hoppe fra taket men hun gjorde ingenting. Den skyte episoden er litt slik som utøya tragedien. De hadde aldri fått lov til å vise den episoden på tv nå om den ble lagd nå

Den episoden var helt.. ble kvalm av den!! 

Jeg må se igjen sesongene med Scott Wallace, det er noe av det beste på Cæsar hittil. 

 

Og det med Astrid, omg ja det er noe av det verste! Hun VISTE at han hadde forandret seg, og hun forsto hva han skulle til å gjøre, men gjorde ikke noe som helst med det!  :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hun mente nok at det var han sitt valg, at om man ikke vil levd lenger så er det dem sitt valg :( Jeg tror hovedgrunnen til at han begikk selvmord var fordi Eva ikke ville ha noe med han å gjøre og hun var hans livs kjærlighet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...