Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest imperio

Hun mente nok at det var han sitt valg, at om man ikke vil levd lenger så er det dem sitt valg :( Jeg tror hovedgrunnen til at han begikk selvmord var fordi Eva ikke ville ha noe med han å gjøre og hun var hans livs kjærlighet :(

Det tror jeg også. For først så sto makt i hodet på han, men så falt han for Eva og hun ville ikke ha mer med han. Hun ble jo kastet ut fra kontoret, da hun var desperat etter han (da Scott og Rolv hadde makten) men etter at han ble "ny" igjen så ville han ha Eva tilbake, men hun ville ikke.

Tror også anger var grunnen til selvmordet. Han angret på det han hadde gjort. og kunne da aldri tilgi seg selv helt og holdent. Han prøvde jo, ved å hjelpe andre, men det var ikke bra nok. 

 

Eva var jo så overkjørt og utnyttet, og ikke minst blitt avhengig av kokain, hun var først dønn sikker på at Scott elsket hun. Og da han vendte hun ryggen så knakk hun fullstendig sammen. 

Denne scenen beskriver det så godt! Det viser hvor stor makt Scott hadde over Eva, og hvor kynisk og ondskapsfull han var! Får frysninger av hvor godt Håvard spiller den scenen! Holdningen, blikket, toneleiet omg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

De ble jo sammen etter at Scott fornyet seg og bør til og med forlovet men når de skulle gifte seg så kom Eva inn i kirken med Allistar tror jeg det var han het og da skjønte han at hun hadde funnet ut at det var han som forårsaket ulykken til Jens August og da stakk han av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

De ble jo sammen etter at Scott fornyet seg og bør til og med forlovet men når de skulle gifte seg så kom Eva inn i kirken med Allistar tror jeg det var han het og da skjønte han at hun hadde funnet ut at det var han som forårsaket ulykken til Jens August og da stakk han av

Det var jo frem og tilbake mellom de. Scott var jo egentlig overalt! men da Eva var på sitt laveste, etter at Rolv kom inn, så trodde hun selv at hun var forelsket i Scott. 

Scott ga jo blanke f i de rundt seg, ihvertfall før han ble en "ny" person igjen, rett før han tok livet sitt .

 

Det er det jeg husker ihvertfall, må se de sesongene om igjen når jeg er "ferdig".  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Når så du de sesongene?

Det er en stund siden.. husker ikke eksakt når. Men det er over et år siden jeg så de episodene tror jeg. Har jo sett Cæsar i en måned i strekk, så tatt en måned fri også sett en måned igjen. Billigere å kjøpe månedsabonnoment enn uke. 

Nå har jeg to måneder!, Cæsar overdose til tusen  :fnise:

 

Men når jeg da ser alt rett etter hverandre, så går ting i surr. 

Ofte jeg ser at jeg er midt i en ny sesong, og har da ikke lagt merke til at jeg har blitt ferdig med en sesong  :laugh:

 

Er nå i sesong 30. Så ikke så mye igjen, bare 200+ episoder, og da skal jeg se de sesongene med Scott om igjen. Vet ikke helt hvordan jeg skal følge med på cæsar.. for Tv klarer jeg ikke å se på, ihvertfall ikke til et bestemt tidspunkt vær dag. Så får vell samle episoder i en måned også kjøper ukes abonnement  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hvorfor klarer du ikke å se på tv? Jeg gjør nesten ingeting annet :fnise:

Hadde du en annen bruker tidligere i år? Jeg husker det var en annen bruker her som sa hun så på gamle sesonger på sumo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest imperio

Ja Verita-something var meg også ja. No shit, samme bilde  :fnise:  Så ikke nå stor hemmelighet. Ble noe e-mail tull så orket ikke å tulle med det, så lagde ny bruker i stedet. 

 

Jeg kan ikke se på TV pga hørselen. Jeg bruker nå høretelefoner om jeg har en dårlig dag. Og høyttalere få cm unna hodet mitt. Jeg er ikke døv, men tunghørt. 

Lyden på TV'en må være 2 streker unna maks, bor i blokk så ikke akkurat lurt å spille av TV'en på maks volum  :laugh:

Men jeg ser Tv på nett, tv2, tvnorge, tv3, nrk... og netflix. Og ulovlige nettsider når jeg ikke har penger til å kjøpe flere abonnementer  :fnise:  Har alltid én om gangen, og akkurat nå så er det sumo  :laugh:

Har TV fordi den er med i husleien, men har ikke brukt TV'en de årene jeg har bodd her, og det er snart 10 år siden sist jeg så på TV som normalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Trist å høre om hørselen din :( Husker du meg fra da du hadde den brukeren?

Jeg liker deg, jeg syns du er en trivelig og hyggelig bruker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Trist å høre om hørselen din :( Husker du meg fra da du hadde den brukeren?

Jeg liker deg, jeg syns du er en trivelig og hyggelig bruker :)

tror vi pratet litt... men er ganske dårlig på huske navn og bilder. Husker ikke bildet ditt, har du byttet? 

 

Jeg har levd med hørselen i over 20 år, og jeg er ikke døv. Så jeg overlever  :laugh:

Dessuten så er jeg avhengig av å gjøre noe, mens jeg ser tv og film. Så fjernkontrollen min er glad i meg, for den har levd i 2 år uten en skramme, i motsetning til mine gamle fjernkontroller.. kom på nå at jeg faktisk ikke vet hvor fjernkontrollen er en gang!  :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hva mener du med at du er avhengig av å gjøre andre ting?

Jeg hadde profilbilde av Flynn Rider tidligere i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Hva mener du med at du er avhengig av å gjøre andre ting?

Jeg hadde profilbilde av Flynn Rider tidligere i år :)

For eksempel akkurat nå så ser jeg Cæsar, chatter med ei venninne på FB, skriver her på KG, konverterer en video OG spiller Farmville 2.. samtidig! Ikke rart at pc'ene mine krasjer etter 2 år  :skratte:

 

ahh snakket vi på PM eller bare i tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du aktiv i ylvistråden tidligere? Kjenner igjen skrivestilen din og engasjementet ditt :P

Anonymous poster hash: 2c3d7...d31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Var du aktiv i ylvistråden tidligere? Kjenner igjen skrivestilen din og engasjementet ditt :P

Anonymous poster hash: 2c3d7...d31

Er fortsatt aktiv der, men det har vært stille så lenge nå  :fnise:   :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er fortsatt aktiv der, men det har vært stille så lenge nå :fnise::danse:

High five! Vi får vente til høsten :)

Anonymous poster hash: 2c3d7...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

High five! Vi får vente til høsten :)

Anonymous poster hash: 2c3d7...d31

oh yes  :danse:

 

Håper denne tråden blir litt mer aktiv også  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
Gjest imperio

Etter å ha brukt 2-3 år på å komme meg igjennom Cæsar, så tror jeg at jeg har gitt opp. Jeg er i underkant av 100 episoder igjen til jeg "up to date". Fortsatt 3 uker igjen av sumo som er kjøpt og betalt.

 

Men, jeg begynte med serien uten å vite stort om det. Jeg så jo på det de første årene, men ikke noe mer etter det. Hadde fått med meg at Håvard Bakke skulle være med og at det var en sykt bra rolle, og at Torgeir Reiten skulle være med. Jeg viste om de to fra før, og viste de var to av Norges beste, og mest undervurderte og oversette skuespillere. Så jeg viste at de kom til å gjøre en sykt bra jobb i de rollene de hadde, og jeg ble ikke skuffet! 

Jeg kom meg igjennom flere heslige karakterer, misforstå meg rett. Noen ganger elsker jeg de jeg hater, og klarer ikke å "virkelig" hate de, altså nok til å forlate hele serien fordi jeg ikke takler de mer. 

 

Bitten, Goggen, Arne Marcussen og Sol... de er på topp 4 på den listen, vell egentlig de eneste. Bitten er nummer en, jeg kan ikke forklare det, men bare stemmen hennes er nok til å få meg til å spy. Jeg har ingenting imot skuespilleren som spiller Bitten, så det er sagt! Det er karakteren jeg hater som pesten. 

 

I tiden før og etter de jeg ventet på kom og gikk, da var det jo mye intriger, drama, drap og gud vet hva. Men jeg hadde alltid noe jeg venter på! 

 

Scott kom og gikk, så kom "Edvin" og han dro også. Nå har alle de jeg likte dratt. Scott, Rolv, "Edvin" og Jens August. Jeg er nære på å gi opp hele serien, det er ikke mer å se frem til, og for å være ærlig, der de er nå er oppbrukt og gørr kjedelig. Har lite håp om resten av denne sesongen ihvertfall kommer til å nå nye høyder. 

 

Men verst av alt, Bitten har kommet for å bli, og hvem vet hvor lenge det monstere blir før hun endelig drar sin vei. Jeg ser mye på serier, tørr ikke å nevne hvor mange serier jeg har sett ferdig, startet på og gitt opp, og følger enda. Ta Glee for eksempel, det var en serie jeg fulgte på grunn av Darren Criss, de andre verken hatet jeg eller likte. Men det var to karakterer jeg hatet som pesten, like mye som jeg hater Bitten. Kurt og Rachel, de to siste sesongen var jeg så møkka lei av de at jeg skippet over vært sekund de var på skjermen, vær en sang de sang, alene eller sammen, det ble spolet over. 

Føler for å gjøre det samme med Bitten, jeg hater hun som pesten og takler ikke å se ett sekund til av henne. 

 

Har fulgt med i denne tråden, og vet at en eller annen søster av Jens August kommer, og de fleste hater henne. Men for å være ærlig, det er vell 2 eller 3 versjoner av "long lost son/daughter-surprise" historie Cæsar bruker, og alle vet at det står mellom to avslutninger for den karakteren; hun drar sin vei like fort som hun kom (dør, stikker av, forsvinner blablabla oppbrukt alt sammen), eller hun blir værende og forblir en del av hovedcastingen. Det i mellom er så oppbrukt at etter ei uke med den nye karakteren på skjermen så vet du hva den karakteren tenker og har planer om å gjøre. 

 
Dersom Cæsar ikke blir fornyet og tilbake til mer intriger, drap, overraskelser, sykt bra karakterer og drama, så gir jeg opp. For slik det nå har vært de siste to sesongene (sett borti fra Edvin) så har det vært tørt og kjedelig, og ganske så oppbrukt. Om det ikke skjer, så er det takk for meg og god natt. 

Kanskje ikke så lett for dere som har fulgt med på TV'en fra starten. Men siden jeg har sett Cæsar i rykk og napp fra start til slutt de siste tre årene, så er det ganske lett å se når det ble endringer, når ting startet å dabbe av og bli tørt, kjedelig og oppbrukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Serien tar seg litt opp etter Edvin forsvinner ut av serien :)

håper det. Må ha en pause før jeg går videre på sesong 31  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...