Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest imperio

Hva synes du om nye Jenny?

Savner den første Jenny, før hun dro til Paris. Nummer to var OK, nummer tre.. helt feil. Men så har jeg kun sett 2 eller 3 episoder med henne da, så det kan bli bedre etterhvert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter å ser sesong 5 nå, å legger merke til at det var mer papirarbeid da :P jeg er veldig var på sånne lyder. ligger å slapper av å hører dem blar i papirene bak resepsjonen å sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hotel Cæsar var topp på den tiden :) Jeg husker fortsatt at jeg fikk mareritt etter å ha sett ranet :P

Helt sant. H C har vært en enestående serie :) Savner før i tiden, alt dramaet og spenningen, samt kvaliteten på dette. Skuespillerne har vært bra dyktige. Jeg savner en rekke karakterer... Begynner å gli litt tilbake til tidligere nå i disse dager, med mer innhenting av den grunnleggende historien til serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Sommerferien - den verste tiden for en Cæsar Fan. Nå er det vel 1 uke igjen til de begynner å publisere episoder på sumo igjen?

Atm benytter jeg anledningen til å se sesong 21-24 igjen.

Jeg savner Scott, han var så fantastisk. Og når han endelig var blitt så snill og grei så måtte Rolv og Allistar ødelegge alt. Scott <3

 

Jeg savner også Vilde. For en karakter! 

Endret av Benedicte22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

D

 

Hva synes du om nye Jenny?

Jeg liker nye Jenny. Nr 1 var jo bare helt håpløs. Babystemme langt inn i tenårene. Hjelpe meg.. Den andre Jenny var jo like ille - om ikke verre. Totalt uttrykksløs. Blir kidnappet og truet - men likevel er ansiktsuttrykket helt dødt, ikke et snev at frykt. Lol? Nye Jenny er uvant, men kan bli bra på sikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost

Sommerferien - den verste tiden for en Cæsar Fan. Nå er det vel 1 uke igjen til de begynner å publisere episoder på sumo igjen?

Atm benytter jeg anledningen til å se sesong 22-24 igjen.

Jeg savner Scott, han var så fantastisk. Og når han endelig var blitt så snill og grei så måtte Rolv og Allistar ødelegge alt. Scott <3

 

Jeg savner også Vilde. For en karakter! 

Hyggelig å se en bruker jeg ikke har sett i denne tråden før :)

 

Jeg savner de karakterene med :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Jeg trodde lenge at han het Rolf :)

Jeg også, men det er vist det samme. Litt som Karoline og Caroline, uttales det samme, skrives forskjellig. 

 

Sommerferien - den verste tiden for en Cæsar Fan. Nå er det vel 1 uke igjen til de begynner å publisere episoder på sumo igjen?

Atm benytter jeg anledningen til å se sesong 22-24 igjen.

Jeg savner Scott, han var så fantastisk. Og når han endelig var blitt så snill og grei så måtte Rolv og Allistar ødelegge alt. Scott <3

 

Jeg savner også Vilde. For en karakter! 

Jeg kan nå meddele at jeg nå sitter her og venter på episode 169!! *applaus til meg, og min kjære bankkonto som er tom*. 

For to år siden begynte jeg på Episode 1, Sesong 1. Og i går kveld så ble jeg ferdig med den nyeste episoden  :danse:

 

Jeg savner Scott nå inni grader. Favoritt karakteren min. Jeg gråt da han døde, han hadde jo blitt så snill! Han var genuint snill og god!  :trist:

 

Edvin og Scott er favorittene mine. Digger hvor snill og god de ser ut i et sekund, og i det neste har det et intenst blikk og er ond rett igjennom! 

Får frysninger vær gang. 

 

D

 

Jeg liker nye Jenny. Nr 1 var jo bare helt håpløs. Babystemme langt inn i tenårene. Hjelpe meg.. Den andre Jenny var jo like ille - om ikke verre. Totalt uttrykksløs. Blir kidnappet og truet - men likevel er ansiktsuttrykket helt dødt, ikke et snev at frykt. Lol? Nye Jenny er uvant, men kan bli bra på sikt!

Jenny nr. 1 så jeg ikke på som tenåring, men hun var Jenny, siden hun var en stille karakter i bakgrunnen i så lang tid. Nr. 2 var som så. 

Har blitt vant til nr 3 nå. Men, jeg så mysteriet på sommerbåten hvor skuespilleren var med, og nå liker jeg hun ikke. Dårlig skuespiller, hun spiller ikke.. hun er seg selv med et annet navn. Utrolig flat og uerfaren skuespiller. 

Vanskelig å forklare, men hvis du ser på Scott så ser du overgangen mellom Ond Scott og Snill Scott, ser du et intervju med Håvard Bakke på youtube så ser du hvor god skuespiller han faktisk er, du ser ikke Scott, du ser Håvard. Måten han prater på, ansiktsuttrykk, kroppsspråk, han er Håvard.

Ser du et Intervju med Sofie Asplin så ser du Jenny, Ser du Jenny på skjermen så ser du Sofie. Jenny og Sofie er det samme, hun forandrer seg ikke, hun spiller ikke. Ser du Mysteriet på Sommerbåten, guess what, du ser Jenny. Væremåten, hvordan hun oppfører seg, ordlegger seg, hvordan hun går.. alt er Sofie. Vi TROR Jenny er en karakter spilt av Sofie, men det er det ikke, det er Sofie vi ser. 

 

Jeg har sett Torgeir Reiten i div roller på teateret. Jeg ser ikke Torgeir når han er på scenen eller på skjermen som Edvin, jeg ser karakteren. Når jeg ser Edvin så ser jeg Edvin, ikke Torgeir. Akkurat som med Håvard/Scott. Jens August og Kim Kolstad, samme greia. Ser du Kim i et intervju så ser du Kim som ligner på Jens August, men hele han er annerledes. Det er det som kalles skuespill, og det mangler Sofie Asplin. Det at hun er ung er ikke problemet, har sett 10 åringer på teater scenen som er bedre enn det hun er. 

 

Ble ufattelig skuffet da Ninni kom inn og det var en annen karakter. Håper hun drar igjen, savner den orginale Ninni. 

Albert 1 var OK (om han var en statist), Albert 2 var Albert, det kommer alltid til å være Albert. Albert 3 var katastrofe. 

 

Om de prøver seg å endre Svein eller Gjertrud, da gir jeg opp. Om de ødelegger de to karakterene så er det slutt for min del. Albert og Jenny gikk greit, for det er små roller, Jenny trengte en mer avansert skuespiller siden hun vokste opp, mens Albert var en liten fjert i vinden som ingen la merke til, eller savnet da han dro. 

Men hvis Jens August kommer tilbake, og det er ny skuespiller.. da er det over og ut for meg. De bør enten få med orginale skuespilleren, eller droppe karakteren. 

Endret av imperio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Vi visste jo lenge at det var en ny skuespiller som skulle spille Ninni så det kom ikke som en surprise for noen :) Jeg syns hun gjør en god jobb jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Vi visste jo lenge at det var en ny skuespiller som skulle spille Ninni så det kom ikke som en surprise for noen :) Jeg syns hun gjør en god jobb jeg :)

Men fortsatt skuffet. Hadde ikke tatt skade av at Ninni aldri kom tilbake igjen. 

 

Snublet over dette for en stund tilbake. http://www.tv2.no/a/6620574

Kanskje det er et håp for at Scott Wallace kommer tilbake også, men tviler, men er lov å håpe  :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...